Helsinki on karmea paikka, ilmapiiri on tunkkainen ja negatiivinen.
Hei!
Miten te muut olette viihtyneet Helsingissä? Itse 20 vuoden kokemuksella voin sanoa että se on aikamoinen illuusio, täällä ei ole terveyspalveluita, työpaikkoja kohden 200 henkilöä hakee, bisnestä ja raha joka paikassa joka paikassa ruhkaa ja jonoja, koulut ja yliopistot ovat huonoja, on negatiivinen ilmapiiri joka paikassa, itse aina kun lähden pois Helsingistä niin henkinen hyvinvointi kevenee.
Itsellä olo että tuntuu siltä kuin asuisi isossa mustassa sadepilvessä.
Tämä totuus ei haluta myöntää, että kukaan ei viihdy täällä. Redi on autiomaa, Aleksanterinkatu, Töölöalue ovat autioituneita, pelkkää tyhjiä tiloja joka paikassa, ihmiset ovat sairaan näköisiä, narkkareita ja yleistä pahaaolo, työpaikoilla on kireä ilmapiiri ja ihmiset ovat uupuneita.
En tiedä teistä mutta kun olen muiden kanssa jutellut niin monet ovat samalla aaltopituudella. Uskoisin että muualla Suomessa/ulkomailla olisi parempi. Tämä ankea ja kireä ilmapiiri sairastuttaa.
Kommentit (45)
Mä en voisi koskaan asua pk-seudun ulkopuolella Suomessa. Ihan junttilaa joka paikka.
Mikset ap muuta pois jos noin ärsyttää? Helsingissä on asuntopula, muuta pois ni vapautuuu taas yks kämppä 😂
Miks hitossa ap asuu Helsingissä ja kitisee? Senkus muutat pois! Ei täällä ole mikään pakko asua. Hei hei!
Mä taas tykkään Helsingistä! Tykkään ihan tosi paljon, en voisi asua muualla (Suomessa).
Itselläni ei ole ankeaa enkä koe että Helsinki olisi ankea.
On niitä narkkareita ja köyhiä muuallakin, ja joku Kouvola se vasta ankea onkin ulkonäöltään saati sitten jokin pienempi paikkkakunta.
Onneksi täältä pääsee pois jos ei viihdy.
Helsingissä saa olla oma itsensä. Kaikkialla muualla Suomessa käytetään jokaista askelta😂
No Espoo on kyllä myös ok. Helsinki ja Espoo! 👍 Eikä Helsingissä todellakaan ole mikään kiireinen ja kireä ilmapiiri. Oletko koskaan matkustanut Euroopan suurkaupungeissa? Siellä jos jossain on todella kireä ja kiireinen ilmapiiri.