Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johan oli lääkäri:/

Vierailija
12.02.2019 |

Sain sairaslomaa tämän ja huomisen päivän, vaikka teen työtä jossa liikutaan ja ollaan mm ulkona yms. Minulla on siis pitkittynyt tai uusi versio flunssaa, edellinen pari viikkoa sitten ja olin norm töissä kuitenkin.
Nyt meni taas vkonloppu sairaana ja edelleen tolkuttomassa väsymyksessä, räkää irtoaa nenäliinapakettikaupalla, ääni ei kulje eikä kuulu kuin vaivoin, päätä särkee, keuhkoissa painontunnetta ja välillä pistelyä, korvakäytäviin sattuu paineen vuoksi jne. Silmät seisoo päässä kuin juopuneella ja punoittavat.
Lääkäri kuunteli keuhkot, katsoi korvat, kysyi olenko työkunnossa ja lähete verikokeeseen jossa tulehdusarvot ja ovesta ulos, meniköhän 5min vastaanotolla.

Jepjep, toivotaan, että huomenna vointi kummasti kohentunut ja työkunnossa to.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Perusflunssa on varmaan maailman tavallisin sairaus. Tuoltahan se näyttää eikä lääkäri sille mitään mahda.

Vierailija
2/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pyydä ehdottomasti että keuhkosi kuvataan. Samoin poskiontelot. Voit pahimmassa tapauksessa sairastaa monta viikkoa, jos näissä on jotain. Vaadi siis ne kuvantamiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ehkäpä voisi hieman paneutua asiaan jos potilas kertoo toistuvista taudeista, tolkuttomasta väsymyksestä ja tutkia esim.poskiontelot, käsittääkseni perustutkimus näissä tapauksissa. Hoksasin sen vasta oven ulkopuolella itse, kun olin niin hämmentynyt käytöksestään. Ja ei kai potilaalta kysytä oletko työkunnossa tai mitä haluat tältä käynniltä..kaikkea muuta kuin sellainen olo/tunne, että olisi tutkittu tai oltu kiinnostuneita. Ed potilas oli sisällä 30min ja minulle antoi 5min, toki en tiedä miten pahasti hällä oli asiat, mutta ihan hymyilevä omin jaloin asteleva hlö sieltä ovesta ulos tuli.

Tiedänpähän jatkossa pyytää eri työterveyslääkäriä kuin häntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan