Koko ajan joku kuolee ja kolareita, ahdistaa
Kommentit (48)
Anna elämäsi Jeesukselle niin olet turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Turvassa miltä?
Vierailija kirjoitti:
Amen. Jeesuksen pelastamana mikään ei pelota tai jos pelottaakin, saa turvata Häneen ja tietää varmasti saavansa avun kaikkeen.
Ajattele että koko ajan ihmisiä myös syntyy, selviää kolareista ja muista onnettomuuksista ja parantuu vakavista sairauksista. Näistä ei liiemmin uutisoida, mutta niin kuitenkin tapahtuu😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvassa miltä?
Jeesus tasoittaa omiensa polut, mutta jumalattomien tie hukkuu.
PSALMI 91
Korkeimman suojelus.
1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2 se sanoo: Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan.
3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9 Sillä: Sinä, Herra, olet minun turvani. - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14 Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen.
Jokainen meistä kuolee. Älä lue uutisia jos ahdistaa.
Mikä ihmeen uskisketju tästä tuli?
Jo 33 vuotta uskossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen. Jeesuksen pelastamana mikään ei pelota tai jos pelottaakin, saa turvata Häneen ja tietää varmasti saavansa avun kaikkeen.
Näin ne nunnatkin varmaan ajattelivat siinä vaiheessa, kun papit keksivät uusia kivoja harrastuksia.
Ei voi suositella autoilua kun taas luki uutisia eiliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi suositella autoilua kun taas luki uutisia eiliseltä.
Tai sitten voisi sijoittaa uudempaan autoon ja/tai opetella ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvassa miltä?
Kuolemanpelolta, ja elämässä ylipäätään on turva. Ei tarvitse hakea sitä mm. rahasta, ulkoisista asioista,kaikkien muiden hyväksynnästä jne.
Jo 33 vuotta uskossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei voitko/haluatko kertoa jotain?
t. Vähemmän aikaa uskossa ollut
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen uskisketju tästä tuli?
No ei ole pakko vastata, mutta kai mekin saamme keskustella aiheesta täällä. Täällä on monta ihmistä ja näkökulmaa asiaan.
Ei kyllä yhtään ahdista, näin se vaan menee. Elämä on kuolemaan sopeutumista.
Niistä raportoidaan jatkuvalla syötöllä, siksi tuntuu siltä, että koko ajan tapahtuu jotain. Ja niitä ns. hyviä uutisia ei raportoida, koska ne eivät kerää klikkauksia niin paljon.
Ihmettelen, miksi teitä ei hoideta paremmin. Minulla on järeä auto ja neliveto, sen kanssakin on tekemistä, ettei juutu loskaan. Kun oman pihan olen aurannut kunnolla koko talven, niin se on nyt sateiden jäljiltä ihan sula. Paremmin hoidetut tiet pelastaisivat jo monta!
Muista ap ahdistua myös huomenna, ylihuomenna, sitä seuraavana päivänä jne.
Suomessa nimittäin kuolee joka ikinen päivä keskimäärin 150 ihmistä.
Ja kolareissakin kuolee joka ikinen vuosi yli 200 ihmistä.
Kyllä murehtimiseen syitä piisaa, jos siis haluaa viettää elämänsä synkistellen.
Ja hyönteiset häviää. Lopunajan merkkejä, uskokaa pois.