HS Unkarissa: 4 lasta tai enemmän = naisen ei tarvitse maksaa veroja
Kommentit (30)
Asettaa naiset ja miehet turhan eriarvoiseen asemaan. Riita puoliksi ja molemmilta vanhemmilta 50% tuloveroa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekemistä pitäisi rajoittaa ja lapsiperheiden elämää hankaloittaa. Ilmasto on tärkeämpi. Nykynuoret ovat viimeinen sukupolvi, muut eivät tule elämään enää aikuiseksi koska ilmastonmuutos etenee vauhdilla ja ekosysteemi on jo alkanut järkkyä. Silti kaikkien on puskettava niitä kakaroita pihalle sieltä v*tusta jatkuvalla syötöllä kun on ne ipanat niin ihkuja.
Niin no, sen ilmaston pilasivat jo syntyneet ihmiset, oli niillä lapsia tai ei. Turha siitä syntymättömiä ihmisiä on syyttää.
Kun viemäri on jo tukossa sinne on sama tunkea lisää pa*kaa ja käsipyyhepaperia sen sijaan että yrittäisi korjata ongelman ja välttää sen toistumista jatkossa?
Hullu laki. Sen pitäisi olla niinpäin, että toisen lapsen jälkeen veroprosentti nousee.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä tekevät lapsia, eivät nykyäänkään maksa veroja.
Jaah no omassa tuttavapiirissä ainakin maksavat tuntuvat summat.
Itsekin haluaisin 4-6 lasta, Unkariin en kyllä muuttaisi.
Muualle ulkomaille kyllä.
Kuka haluaa kasvattaa lapsensa tällaisessa ilmapiirissä kuin Suomi?
Lukekaas nyt ajatuksella tää ketju läpi. Kukaan ei tee suomessa enää lapsia, kun lapsiviha on niin raivoisaa. Miksi? Mikä lapsivihaajalla on se oma ongelma?
Tässä ketjussa haukutaan lapsia äpäriksi, ympäristörikoksiksi, äitejä vaunuterroristiksi, rikollisiksi, lapsiperheitä pitäisi ”kos-toksi” verottaa lisää... ihmisiltä puuttuu ymmärys kokonaan! Jos ei ole kapsia, ei ole elämää eikä tulevaisuutta. Josei ole lapsia, ei lapsenvihaajallakaan ole vanhuuden turvaa.
Ihmiset on totisesti vieraantuneet elämästä ja luonnollisista adioista kuten lapsista.
Tän ketjun innoittamana teen vielä KUUDENNENKIN lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaas nyt ajatuksella tää ketju läpi. Kukaan ei tee suomessa enää lapsia, kun lapsiviha on niin raivoisaa. Miksi? Mikä lapsivihaajalla on se oma ongelma?
Tässä ketjussa haukutaan lapsia äpäriksi, ympäristörikoksiksi, äitejä vaunuterroristiksi, rikollisiksi, lapsiperheitä pitäisi ”kos-toksi” verottaa lisää... ihmisiltä puuttuu ymmärys kokonaan! Jos ei ole kapsia, ei ole elämää eikä tulevaisuutta. Josei ole lapsia, ei lapsenvihaajallakaan ole vanhuuden turvaa.Ihmiset on totisesti vieraantuneet elämästä ja luonnollisista adioista kuten lapsista.
Miten ne sun kotiäitilapses mun vanhuuden turvaa? o_O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa haukutaan lapsia äpäriksi, ympäristörikoksiksi, äitejä vaunuterroristiksi, rikollisiksi, lapsiperheitä pitäisi ”kos-toksi” verottaa lisää... ihmisiltä puuttuu ymmärys kokonaan! Jos ei ole kapsia, ei ole elämää eikä tulevaisuutta. Josei ole lapsia, ei lapsenvihaajallakaan ole vanhuuden turvaa.Ihmiset on totisesti vieraantuneet elämästä ja luonnollisista adioista kuten lapsista.
Miten ne sun kotiäitilapses mun vanhuuden turvaa? o_O
No niistä tulee alateemisia johtajia niinkuin minusta. Oletko dinä samanlainen?
T. Se viiden äiti, veroja maksan 42 ke vuodessa
Se on totta että mineen lapseen on varaa vain hyvätuloisilla (jolloin kaikki maksetaan itse) tai sit toisena ääripäänä sossueläteillä jotka ei maksa yhtään itse.
Nyt esim monilla johtajilla on psljon lapsia, monilapsisuus lisää erityisesti miesjohtajan statusta. Lisäksi näitä itsemaksavia monen lapen perheitä löytyy lähinnä akateemisista, omassakin tuttavapiirissä näitä on monia (eivätkä ole sieltä köyhimmästä päästä).
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka täällä tekevät lapsia, eivät nykyäänkään maksa veroja.
Minulla on neljä lasta, olen käynyt viimeiset 8 vuotta kokopäivätyössä ja maksanut veroni sentilleen.
Kyllä se tasainen väestö"pyramidi" kaikkein paras on. Niin ympäristön kuin talouden kannalta.
Mahdollisimman moneen perheeseen max kaksi lasta, niin syntyvyys olisi vakio niin globaalisti kuin yhteiskuntaluokkine välillä.