Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisena aloitettu suhde, jossa jo ensikuukausina riitoja, eroja ja mustasukkaisuutta-voiko toimia?

Vierailija
12.02.2019 |

Vai onko tuhoontuomittua jos jo alussa on vaikeaa? Eikö alun pitäisi olla ruusunpunaista kuhertelua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot kuulostavat pahalta. Anna olla.

Vierailija
2/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuosta mihinkään paranisi? En näkisi vaivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuullosta hyvältä. Mutta jos oikein varteenotettava ihminen, niin kannataa nostaa kissa pöydälle ja keskustella avoimesti, voi tietenkin kertoa aiemmistä "traumoista" ja sitä myöten kentien huonosta itseluottamuksesta toisella tai molemmilla

Vierailija
4/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitoja, monikossa, miten usein? Meillä oli ensimmäinen riita vajaa 2 kk kohdalla ja kyllä niitä on sen jälkeen sitten molempien tempperamentista johtuen tasaisin väliajoin riittänyt. Ero tuli puolen vuoden kohdalla mutta palattiin yhteen. Nyt kymmenen vuotta yhdessä.

Vierailija
5/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha yleistää näillä tiedoilla. Me ollaan molemmat "temperamenttisia" (tulistuessa ääliöitä), ja parin kuherruskuukauden jälkeen kinaa alkoi tulla. Sitä riittää edelleen, mutta rakastetaan myös kauheasti, enkä ainakaan itse tahdo ketään muuta, mies sanoo samaa.

Onko riidoissa miten aggressiivinen sävy? Jos kuherrusvaihetta ei ole ollutkaan, mitä edes tahdot tuolta? Pitääkö vaan "olla joku"?

Vierailija
6/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jäisi. Olen ns toisella kierroksella enkä varsinaisesti ole etsinyt suhdetta. Kuitenkin tapasin miehen, joka on samanlaisessa elämäntilanteessa ja yhdessäolo on mukavaa. Minulla ei ole tavoitteena hankkia yhteistä asuntoa, tehdä lisää lapsia tai mitään muutakaan sellaista (nähty ja koettu), joten en todellakaan tuhlaisi aikaa suhteeseen, jossa olisi jo alusta alkaen riitoja.

Vierailija
7/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin alkuun oli puolin ja toisin riitoja johtuen juuri mustasukkaisuudesta. Milloin toiselle tuli jotain viestiä joltain ex-säädöltä, milloin joku ex-säätö lähestyi baarissa kiehnäämään ym. Nyt ei ole enää ex-säätöjä kuvioissa eikä mustasukkaisuutta :) ollaan oltu 3v. yhdessä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perus draaman juonikuviolta. Mies ja nainen vihaavat toisiaan, mutta pikkuhiljaa alkaa lempi leiskumaan. Nämä ei pääty onnellisesti kuin vain draamoissa, joten eroa.

Vierailija
9/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa nyt vähän enemmän asiaa. Mitä riidat koskee, miten mustasukkaisuus ilmenee ?

Vierailija
10/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tahdosta, tunteista ja selviytymiskeinoista

Vierailija
11/11 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vähän riippuu monista asioista.

Mulla ja nykyisellä miehelläni oli vahva fyysinen yhteys alusta pitäen, on edelleen. Alkuvaiheessa kummankaan ei ollut tarkoitus edes alkaa  seurustella, mutta suoraan sanoen seksi piti meitä yhdessä. Riitoja oli paljon. Riideltiin paikkamme parisuhteessa, tehtiin rajat ja reunat selväksi, mitä voi parisuhteessa sietää ja mitä kerta kaikkiaan ei. Alussa mies oli myös mustasukkainen, minä ehkä niinkään en. En ole mustasukkainen luonne enkä siedä mustasukkaisuutta toiseltakaan, minkä tein selväksi senkin.

Jotenkin alun riitojen jälkeen huomattiin lopulta kuitenkin seurustelevamme. Puolen vuoden riitelyn jälkeen muutettiin yhteen ja kahdeksan vuoden yhdessä asumisen jälkeen päädyimme jopa naimisiin. Ja avioliittoakin tässä on jo eletty kymmenen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan