Marja Hintikka: "Olen lapsesta asti sijoittanut osakkeisiin ja on ihanaa matkustaa Ilen kanssa kahdestaan Pariisiin"
Oletko jo lukenut Iltalehden haastattelun?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/428d2139-48a4-44af-92d9-b0a5e1…
Kommentit (17)
Alan olla kurkkua myöten tätä Hintikkaa. Mikä ihmeen kaikkien alojen asiantuntija hän on? Myös Ile on alkanut vaikuttaa vähän ärsyttävältä Uutisvuodossa, jotenkin tuntuu pätevän siellä.
Väläyttelee siirtymistä politiikkaan. Äänestäisithän?
Lapsesta asti sijoittanut eli vanhemmat pistäneet lapsilisät osaketilile Marjaa varten. O
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo lukenut Iltalehden haastattelun?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/428d2139-48a4-44af-92d9-b0a5e1…
En oo lukenut, enkä aio. Välttämiskäyttäytymisellä suojelen omaa psyykeäni.. joka ohjelma missä vaikuttaa ko henkilöt jäävät katsomatta. Mukahauska, mukanokkela, muka sitä muka tätä, no thanks.
Hintikkakin vastustaa ilmastonmuutosta, kunhan se konkreettisen puolen tekevät toiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta asti sijoittanut eli vanhemmat pistäneet lapsilisät osaketilile Marjaa varten. O
Mulla on kanssa toi tausta, että mun lapsilisät on sijoitettu silloin aikoinaan.. Mulle rakennettiin ihan erilainen elämä mitä omilla vanhemmilla oli kun muuttivat omilleen.... Multa on monesti kysytty tosta sijoittamisesta, ku ne on tuottanut paljon.. En ole koskaan sanonut sitä, että sijoittaminen on alotettu ja vaunuista asti. Mä en kehtaa sitä sanoa miksi ne mun tuotot on niin hyvät ja nyt olen 42v. Moni kaveri on sijoittanut vasta 10 vuotta ja ne luulee, että olen suunnilleen saman aikaa tehnyt sitä touhua. Ne ihmettelee, että mihin sijoitan kun niin hyvin menee, Niin on mulla etumatkaa 17vuotta
Lapsilisiin nyt se tuloraja. Porukka sijoittaa osakkeisiin kun on millä mällätä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilisiin nyt se tuloraja. Porukka sijoittaa osakkeisiin kun on millä mällätä muutenkin.
Ei vaan lapsilisä pois kaikilta, niin heikompi aines lopettaa sen pentutehtailun.
Onhan nämä aika rasittavia ohjenuoria ja puolihuolimattomia vinkkauksia siitä, miten muiden pitäisi tehdä samalla tavaalla. Vaan kun ei vanhemmillani ollut yhtään ylimääräistä, josta olisi voinut sijoittaa eikä nykyisin ole ketään kenelle jättäisimme ne omat kolme lapsukaista lentääksemme Pariisiin.
Jotenkin tuollaiset asiat vain heitetään ilmaan itsestäänselvyyksinä. No, en enää usko näiden parisuhteestaan avoimesti kertovien parisuhteiden olevan kovin pitkäikäisiä. Jotenkin ne vain järjestään eroaa.
Vaikuttaa ihmiseltä, joka muutaman vuoden päästä avautuu lehdissä burnoutistaan.
Ei mikään ympäristöteko tuo Hintikan Pariisin huvittelumatkailu!
Nainen, jolla ei ole varaa hankkia lapsille kotiin hoitajaa! Ilmainen hoitaja kelpaa, ei muut.
No olis nyt ihan kiva tietää, onko se oikeesti ihaite hankkinut rahansa ja sijoittanut lapsesta asti. Miksi epäilyttää, eeh. Kauppalehdellähän on esim. sijoituskilpailuja ollut jotka on perustunut oikeisiin osakkeisiin ja siellä on nuoretkin pärjänneet, mutta ne on teinejä, ei lapsia. Onko Hintsikka ollut lapsinero?
Vierailija kirjoitti:
Alan olla kurkkua myöten tätä Hintikkaa. Mikä ihmeen kaikkien alojen asiantuntija hän on? Myös Ile on alkanut vaikuttaa vähän ärsyttävältä Uutisvuodossa, jotenkin tuntuu pätevän siellä.
Samoin. Alkanut ärsyttää molemmat. Alkaa kohta tulla samanlaiset fibat tuosta pariskunnasta kuin Susanna Rahkamo - Petri Kokko. Paitsi, että he olivat ennemmin yli-innokkaita kuin pätijöitä.
Marja ei varmaan kestä kotona olemista koska juoksee sieltä aina pakoon jokaiseen ohjelmaan johon kutsutaan ja yrittää selittää samallla kuinka fantastista on lapsiperhe-elo. Ile samanlainen.
Marja on lastenkasvatuksen rautainen ammattilainen.
Asiantuntija rahan ja lastenkasvatuksen aloilla?