Mistä saa hankittua Iittalan punaisia tarroja?
Viinilasista hävisi tarra astianpesukoneessa. Tietääkö joku mistä saa ostettua tarroja irrallisena?
Kommentit (29)
Minäkin olen etsinyt niitä. Nyt vieraat ei tiedä minkä laisista astioista syövät ja juomansa juovat,kun tarrat on pudonneet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen etsinyt niitä. Nyt vieraat ei tiedä minkä laisista astioista syövät ja juomansa juovat,kun tarrat on pudonneet.
Kyllä ne tunnistaa ilman tarraakin
Mä kerran tuunasin ikkunan tuonlaisella Windows-pikkutarralla, joka on läppärin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tarrat ovat iso osa designia. Näyttävät valjuilta ilman tarroja. Käännän lasit vitriinissä niin että tarrat ovat edessä.
Pystyisköhän tulostamaan kirkkaalle kontaktimuoville? Onko kukaan kokeillut?
Mä välitän niitä, mutta hinnat ovat sitten näitä mustan pörssin hintoja.
Kohta on jollain torissa myynnissä itsetehtyjä iittala-tarroja. Kauppa se on joka kannattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä niille.
Eiköhän niitä iittalan tehtaalta saa,pönt-tö.
Siinähän sulle bisnesidea. Ala valmistaa ja myydä kyseisiä tarroja!
On noloa jättää tarrat astioihin. Sama kuin jättäisi merkkilapun vaatteeseen.
Osta uusi Iittalan astia, niin saat kaupan päälle tarran. Liottelet sen vaan saippuavedellä irti.
Mutta eikö sinulla ole nyt merkkikone, kun astianpesukone on sisäistänyt tarran? Katso suodattimesta?
Mää voin myydä.
Just ostin firmaan kahvimukeja. Huomenna pitää nyppiä tarrat pois, kun ei kukaan tykkää juoda tarrallisesta mukista. Eikä me aleta iittalaa mainostaa.
Kunhan liikevaihto kasvaa, ostetaan astiat paikalliselta käsityöläiseltä.
Tuossa ois tulossa 30 kpl.
Laita vaikka sp-osoite niin voin laittaa sulle postissa.
Kyllä asiakaspalvelusta saat varmaan, jos vaan kysyt ja selität tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asiakaspalvelusta saat varmaan, jos vaan kysyt ja selität tilanteen.
Kiitos vinkistä. Pitääpä kokeilla
ap
Ketä hel*ettiä kiinnostaa mikä tarra jossain lasissa on?!? Eikö se lasi itsessään ole hiukan oleellisempi? Apua.
Tää oli hauska :D