Kiusaaminen pilasi elämäni ja kuolen pian lääkityksen johdosta
Erinlainen ihminen joka on hyvästä perheestä vanhemmat ylioppilaita miljoona omaisuus aloittaa koulun käynnin jossa häntä kiusataan aina 8 luokkaa asti kunnes lopettaa koulun kun on jo 6 eri koulua vaihettu kiusaamisen takia, loppu vuodet teini-iästä menee 90-luvulla olessa internetissä kiinnostuen hakkeroinnista ja tietokonepeleistä. Täysi ikäisyyteen päästyään alkaa päihteet kiinnostaa kun haluaa päästä vihan tunteista eroon joita koulukiusaaminen on aiheuttanut, ja syyllistyy päihdepäissään laittomiin uhkauksiin joista hänet luokitellaan psykoottiseksi ja passitetaan pakkohoitoon siellä 3 päivää olleena passitetaan kotiin sillä ehdolla että sitoutuu avohoitoon, avohoitoa kun on kestänyt 3 viikkoa ja nähnyt lääkärin ensimmäisen ja viimeisen kerran hän antaa sinulle skitsofrenia diagnoosin ja neurolepsi lääkitys alkaa, 5 vuotta kestänyt lääkitys on turruttanut kaikki tunteet ja mikään ei tunnu miltään ja alkaa tekemään asioita että saisi edes jotain tunteita päähän, hakkaa ensimmäisen kadulla vittuilevan ihmisen, ja sen jälkeen passitetaan pakkohoitoon 10 vuodeksi jossa sadistiset sairaanhoitajat kokoajan vitt*ilevat että potilas provosoituisi ja saisivat käyttää voimakeinoja ja lepositeitä koktaileineen, ja siellähän minä olinkin 2 kertaa viikossa, lääkitys oli niin vahva 10 vuoden ajan jossa minua "parannettiin" etten tunne enää edes vihaa muita ihmisiä kohtaan vaan kävelen selkärutussa kuolavaluen kadulla. Ehkä elän jopa 50 vuotiaaksi jos lääkkeiden sivuvaikutukset sen suopi.
Kommentit (26)
Alkoko ne kiusaamaan sua kun poljit kultaisella polkupyörällä koulun pihaan?
Kahdeksan luokkaa ja kuusi koulua? En tuota enää huonoksi tuuriksi kutsuisi.
Kiusasko ne kaikki äidinkielen tunnit kun et ole oppinut kommunikoimaan?
Itse olen narsistiäidin ”uhri” ja työpaikkakiusattu. Mutta sieltäkin suosta voi nousta.
Muistat vain, ettei syy ollut sinun. Yritä saada itsetuntoasi kohoamaan ja vältä stressiä.
Tiedän, että helppoa tietä ei ole, mutta löydä oma suuntasi.
Olemme hel -vetin esikartanossa, joka on täynnä näitä luusereita.
Ei niistä kannata piitata. Näkeehän sen palstallakin. Kiusaajat on jo antaneet mulle yhdet bananit tänään.
Hoovee
Singgis Khan
Olet kiusaajien palstalla. Ei tänne kannata kirjoitella, jos olet huonossa jamassa.
allapito osallistuu kiusaamiseen aktiivisesti
Sinccis
Olisiko aika päästää irti menneestä? Kannattaisiko keskustella lääkärin kanssa lääkityksen vähentämisestä vähitellen ja terapiaan pääsystä? Mieti kuinka hyvin asiasi kuitenkin loppujen lopuksi ovat ja keskity niihin hyviin puoliin elämässäsi. Tiedätkö mitä entisille kiusaajillesi kuuluu? Onko heistä kaikki enää edes elossa?
Tämä tilanne EI ole sinun syytäsi.
Mutta muutosta ei tule tapahtumaan, jos et ITSE sitä halua. Tee kaikkesi oman paremman tulevaisuutesi eteen, pyydä apua rohkeasti.
Me ollaan loppujen lopuksi oman elämme seppiä, vaikka ei se aina tunnu reilulta eikä aina sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tilanne EI ole sinun syytäsi.
Mutta muutosta ei tule tapahtumaan, jos et ITSE sitä halua. Tee kaikkesi oman paremman tulevaisuutesi eteen, pyydä apua rohkeasti.
Me ollaan loppujen lopuksi oman elämme seppiä, vaikka ei se aina tunnu reilulta eikä aina sitä ole.
...oman elämämme seppiä...
Niin se paha lähtee kiertämään. Aivan kuin hyväkin.
Kiusaajat kylvää niitä pahan siemeniä ympärilleen tajuamatta, että tulevaisuudessa niistä kasvaneet lonkerot voivat aiheuttaa pahaa vaikka sattumalta hänelle itselleen. Tai niinkuin yleensä, täysin asiaan kuulumattomille.
Eikös joku sananlasku ole, että kun jossain tapahtuu rikos, kaikki ovat syyllisiä.
On siinä totuuden perää, mutta me ihmiset ei haluta ajatella niin monimutkaisesti.
Tuli mieleen omakohtainen kokemukseni..
Vanhalla koulukiusaajalla on oma yritys, jossa toimii personal trainerina.
On tehnyt mieli kirjoittaa esim tänne vauva.fi keskusteluun hänen nimensä ja kertoa, että hän on ollut koulukiusaaja ja aiheuttanut suuriakin ongelmia monelle ihmiselle. Jos joku olisi hakenut hänen nimellään tietoa netistä, olisi voinut törmätä siihen.
Mutta.
Lopulta päädyin siihen, että haluan antaa anteeksi. En halua edes yrittää tuhota häntä tai hänen elinkeinoaan.
Lapsena me kaikki ollaan tehty virheitä. Ja toivoisin itsekin, että omat virheeni annettaisiin anteeksi. Enkä myöskään halua olla se ihminen, joka tuhoaa jonkun uran.
Monesti olen tätä miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan luokkaa ja kuusi koulua? En tuota enää huonoksi tuuriksi kutsuisi.
Oletko ihan älykäs? Väittikö joku tätä sattumaksi? Jotkun ihmiset ovat erilaisia ja heitä kiusataan sen takia.
Muistetaan tässä, että kiusaaminen on aina kiusatun oma syy.
Mieti siis mitä olisit voinut tehdä toisin ja opi.