Haluan muuttaa länsirannikolta Itä-Suomeen
Mitä paikkaa suosittelette? Järvestä plussaa.
Olen 28v sinkkunainen. Hyvästä miesvalikoimasta ja työllisyydestä myös plussaa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistathan ensin, ettet ärsyynny murteesta :)
Enemmän olisin huolissani siitä, että muut saattavat ärsyyntyä omasta lounaismurteestani.
Ap
Enpä usko että ottavat nokkiinsa. Vieraanvaraisia ovat. Minäkin olen 1/4 osaa turkulainen. Koko ikänä asunut Etelä-Suomessa, mutta lapsuuden kesät Pohjois-Karjalassa vaikuttavat niin että siellä tuntee itsensä kotoisaksi.
Niin ja Joensuu-Juuka-Nurmes ovat alueena kivoja. Kolin seutu, Höytiäinen ja Pielisjärvi kaunista seutua. Tosin työllisyystilanteesta en tiedä. Ota selvää.
Varaudu miesvalikoiman radikaaliin ulkonäön laskuun. Muuta en osaa tähän sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistathan ensin, ettet ärsyynny murteesta :)
Enemmän olisin huolissani siitä, että muut saattavat ärsyyntyä omasta lounaismurteestani.
Ap
Enpä usko että ottavat nokkiinsa. Vieraanvaraisia ovat. Minäkin olen 1/4 osaa turkulainen. Koko ikänä asunut Etelä-Suomessa, mutta lapsuuden kesät Pohjois-Karjalassa vaikuttavat niin että siellä tuntee itsensä kotoisaksi.
Niin ja Joensuu-Juuka-Nurmes ovat alueena kivoja. Kolin seutu, Höytiäinen ja Pielisjärvi kaunista seutua. Tosin työllisyystilanteesta en tiedä. Ota selvää.
Niin ja kunnon talvet ja kuumemmat kesät kuin lännessä. Jokainen itä-suomalainen osaa uida kun järviä on joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupunkini asukkaat ovat kovia vttuilemaan.
ApAsut Porissa?
Veikkaan Vaasaa. Suomen perseläpeä.
Vaasassa _kiusataan_.
Mä myös koin pohjalaiset työkaverit töykeinä. Tamperelaiset ovat jo rennompia.
Eiköhän se ole helpointa ottaa kartta-sivu esille, ja etsiä itselle sopivan kokoinen kylä/kaupunki, joka sijaitsee vesistön vieressä, ja etsiä sen paikkakunnan sinulle sopivat avoimet työpaikat? Vapaita, tai pikaisesti vapautuvia, miehiä löytyy jokaisesta muuttotappio kunnasta jonoksi asti.
Nosto ketjulle, täällä lapsiperhe harkitsee muuttoa Joensuun lähistölle!
Mites koulut ja sellaiset, onko niistä kerrottavaa? Mietin työllisyyttä, mies ns. duunariammatissa, ja haluttaisiin ostaa oma.
Kerro, Ap, kuinka kävi? Mihin tulokseen olet tullut!