Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko synnyttäjä olla tulevaisuuden ammatti?

Vierailija
10.02.2019 |

Eli naisten työ olisi olla raskaana ja synnyttää lapsia halukkaille. Näitä sijaissynnyttäjiähän on jo, mutta tarkoitan että siitä tulisi ihan normaali työ niinkuin kaupan kassa, rakennusmies tai lähihoitaja. Eli varakkaat asiakkaat maksavat synnyttäjille ettei vaimon tarvitse pilata paikkojaan, vaan siirtää huonot puolet synnyttäjälle, josta hän kompensaationa saa rahaa, koska muita töitä ei ole kovinkaan paljon tarjolla, kun koneet tekevät suurimman osan hommista. Vai onko se jo ihan normaalia työtä? Tuli vain mieleeni kun väestö vähenee kehittyneemmissä maissa, niin voisiko tämä olla tuleva trendi? Mutta toisaalta eihän lapsen tekemättä jättäminen pelkästään paikkojen pilauksesta johdu, vaan vastuusta ja "menetystä" ajasta joka lapsen saamiseen kuuluu. Mutta voisiko valtio perustaa "synnytyslaitoksia", joihin palkattaisi näitä synnyttäjiä suuria määriä, pitämään kansallista lukumäärää yllä? Olisiko se liian sairasta? Niillä syntyvillä ihmisillä olisi esimerkiksi joku maksettu 'isä' ja 'äiti' jotka pitäisivät huolen, sanotaanko kymmenestä/ kahdestakymmenestä lapsesta heidän nuoruutensa ajan tai ainakin mahdollisimman pitkään. Nämä toimisivat myös orpokoti-tyyliin, eli lapsia haluavat voisivat adoptoida lapsia laitoksesta. Vääjäämättä tästä tulisi bisnes, joka saisi valtion tukia. Laitoksissa voisi ostaa erikoistunutta työvoimaa, nuorille opetettaisiin jo lapsesta asti jotain tiettyä alaa, tietenkin testeillä etsittäisiin eri aloille sopivimpia kandidaatteja ja jalostuskin saattaisi luikerrella tohtoreiden mieliin. Jätänpä ajatuksen siihen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaissynnytys olisi ihan tervetullut myös Suomeen, en näe itse tässä mitään väärää, eivät kaikki välttämättä edes voi saada itse lapsia ja vaikka eivät vaan haluaisi kokea raskautta itse, niin en näe asiassa mitään väärää.

Vierailija
2/2 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatetaanko nämä lapset alulle luonnon menetelmällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla