Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä, kauanko jaksan - Olen väsynyt ja voimaton elämääni

Vierailija
10.02.2019 |

Mieheni haukkuu minua jatkuvasti. En oikeastaan muista, milloin hän olisi sanonut minusta jotain hyvää. Hän haukkuu vartaloani, nimittelee yms. Päivittäin, vaikkei olisi riitaa. Tätä on jatkunut vuoden.
Minulla todettiin masennus hiljattain. En tiedä, miten jaksan. Itsetuntoni on täysin pohjalla enkä enää arvosta itseäni yhtään. Tämä haukkuminen on musertanut elämäni enkä jaksa enää tehdä oikein mitään.
Voin henkisesti sekä fyysisesti pahoin. Olen fyysisesti huonossa kunnossa myös ja olen huomannut, että saan ajottain kovia vatsakramppeja ja sydämen pistoksia. En tiedä, mistä ne johtuvat. Ehkä liittyvät jotenkin masennukseen.
Olisiko jollain antaa neuvoja, miten pääsisin elämässä eteenpäin? Toivon, että ette haukkuisi. Minulla on jo tarpeeksi paha olla ja arvoton olo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet edelleen tuollaisen miehen kanssa? Ala nyt arvostamaan itseäsi edes sen verran, että jätät tuollaisen törkimuksen. Masennus lievittyy varmasti vähän jo sillä, ettei tarvitse kuunnella haukkumista ihmiseltä, jonka kuuluisi tukea ja hyväksyä. Sitten hankit ammattiapua (terapiaa) ja hoidat itsesi kuntoon. Sinä pystyt siihen kyllä. Muista, että olet arvokas ihminen ja sinulla on vain tämä yksi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme