Lihoon ja mua inhottaa
Olin 2017 syksyllä 43kg, 2018 keväällä 49kg, 2018 syksyllä 45kg. Nyt on taas mennyt herkkuja, pian oon varmaan taas 49kg. Reisissä näkyy inhottavaa rasvaa kun vähän puristaa.
Vois jättää herkut pois ja ottaa hedelmät tilalle.
Kommentit (12)
Onko sulla paljonkin tuollaisia isoja ongelmia elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paljonkin tuollaisia isoja ongelmia elämässäsi?
Itse asiassa on. Oon sairaslomalla enkä pysty opiskelemaan. Tää painonnousu johtuu osin siitä.
Sinuna konmarittaisin vaa'an hemmetin kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2017 syksyllä 43kg, 2018 keväällä 49kg, 2018 syksyllä 45kg. Nyt on taas mennyt herkkuja, pian oon varmaan taas 49kg. Reisissä näkyy inhottavaa rasvaa kun vähän puristaa.
Vois jättää herkut pois ja ottaa hedelmät tilalle.
On sulla ongelmat. Lienee liikunta nollilla. Helpoin ratkaisu että käyt joka aamu tunnin lenkillä ja teet joka toinen päivä jonkun muun urkkasuorituksen. Sitä lihoo jos syö mitä sattuu eikä treenaa. Hedelmät sokereineen ei ole mikään oikotie eikä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna konmarittaisin vaa'an hemmetin kuuseen.
No joo. Jos alkaisin vaikka herkkulakkoon ja söisin monipuolisesti ja terveellisesti enkä katsoisi vaakaa.
Palaa asiaan sitten kun vaaka näyttää 89 kg. Mutta nyt, haista v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois jättää herkut pois ja ottaa hedelmät tilalle.On sulla ongelmat. Lienee liikunta nollilla. Helpoin ratkaisu että käyt joka aamu tunnin lenkillä ja teet joka toinen päivä jonkun muun urkkasuorituksen. Sitä lihoo jos syö mitä sattuu eikä treenaa. Hedelmät sokereineen ei ole mikään oikotie eikä ratkaisu.
Naurettavaa tollanen "on sulla ongelmat" -asenne, sä kun et tiedä mitään mun ongelmista. Tää painonnousu johtuu varmaan enimmäkseen siitä, etten muista syistä voi tehdä asioita kuin ennen.
Mutta joo, aion käydä koirien kanssa pitkillä lenkeillä nyt päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois jättää herkut pois ja ottaa hedelmät tilalle.On sulla ongelmat. Lienee liikunta nollilla. Helpoin ratkaisu että käyt joka aamu tunnin lenkillä ja teet joka toinen päivä jonkun muun urkkasuorituksen. Sitä lihoo jos syö mitä sattuu eikä treenaa. Hedelmät sokereineen ei ole mikään oikotie eikä ratkaisu.
Naurettavaa tollanen "on sulla ongelmat" -asenne, sä kun et tiedä mitään mun ongelmista. Tää painonnousu johtuu varmaan enimmäkseen siitä, etten muista syistä voi tehdä asioita kuin ennen.
Sun asenne on naurettava. Sulla on jokin sairaus ja siitä on aiheutunut rajoitteita elämääsi, niin silti sun pääasiallinen huoli on muutaman kilon heittely joko alipainon tai normaalipainon sisällä. Bi*ch please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun asenne on naurettava. Sulla on jokin sairaus ja siitä on aiheutunut rajoitteita elämääsi, niin silti sun pääasiallinen huoli on muutaman kilon heittely joko alipainon tai normaalipainon sisällä. Bi*ch please.
Ei mun paino oo mun pääasiallinen huoli.
Herkkuja vaan on niin pirun helppo ostaa nykyään ja aina tekee mieli jotain, missä mun itsekuri