Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielialalääkitys vienyt klitoriksesta tunnon

Vierailija
10.02.2019 |

Ja tehnyt orgasmeista paljon vaimeampia, jopa kivuliaita. Seksi on kaikki nämä vuodet ollut suunnilleen ainoa ilo elämässäni.

Ahdistaa, että tämä jää pysyväksi kuten joillain SSRI-lääkityksen lopettamisen jälkeen. Vaan jos lopetan lääkkeet, sitten vasta ahdistaakin!

Kenelläkään kokemuksia aiheesta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat ton paskan syömisen ja mietit muita vaihtoehtoja. Jos on pakko turvautua lääkkeisiin niin lyrica on hyvä ahdistukseen, tietty ei toikaan kaikille sovi.

Vierailija
2/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jos voisit kokeilla voxraa, se ei ole ssri- tai snri-lääke, joten sillä ei kai ole tuollaista sivuvaikutusta. Itse jouduin lopulta lopettamaan snri:n juuri tuon ongelman takia. Luulin jo että mulla on jotain oikeasti pielessä kun ei orgasmi onnistunut mitenkään, mutta kyllä nyt ilman lääkkeitä onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin, että jatkuva panetus on päällä. Orgasmit huikeita. Kamala tuo sinun tilanteesi.

Vierailija
4/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat ton paskan syömisen ja mietit muita vaihtoehtoja. Jos on pakko turvautua lääkkeisiin niin lyrica on hyvä ahdistukseen, tietty ei toikaan kaikille sovi.

Mielialalääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden rinnalle ovat nousseet epilepsialääkkeet, joilla hoidetaan myös kipua ja ahdistuneisuutta. Yksi niistä on Pfizerin kehittämä lääke nimeltä Lyrica.

Lyricaa pidettiin aluksi turvallisena ja vähähaittaisena lääkkeenä. Lääkkeen haitat, sivuvaikutukset ja suoranainen väärinkäyttö ovat alkaneet paljastua vasta pikkuhiljaa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/01/17/onnettomuuspilleri-kasikirjoit…

Vierailija
5/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, pitää harkita lääkkeen vaihtoa. Vaikuttaa vaan olevan suo siellä, vetelä täällä. Voxra voisi minulle sopiakin. AP

Vierailija
6/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siirtyä perseseksiin.

Vierailija
7/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Valdoxaniin, sillä ei ole ollt noita ongelmia.

Vierailija
8/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama, mutta palasi kyllä normaaliksi käytön lopettamisen jälkeen (vähittäinen lopetus 6 kk käytön jälkeen).

Vierailija
9/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon jättänyt ottamatta, kun alakerta on täysin turta. Sitten onnistuu, mutta itkettää ja tunteet heittelee. Pirullisia nämä lääkkeet.

Vierailija
10/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunto ja orgasmit palautuvat kyllä kun ssri lääkkeet lopetetaan. Mulla palautui oikein hyvin. Nykyään käytän voxraa.

Vierailija
11/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole paljosta joutunut luopumaan, kun mielialalääkitys on kuitenkin hyödyttänyt sinua (ei kun siis lääkefirmaa) niin monin tavoin. Olet sentään joskus saanut kokea orgasmin, toisin kuin female genital mutilationin läpi käyneet.

Vierailija
12/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Escitalopramin juurikin saman ongelman vuoksi Brintellixiin. 

Vierailija
13/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole paljosta joutunut luopumaan, kun mielialalääkitys on kuitenkin hyödyttänyt sinua (ei kun siis lääkefirmaa) niin monin tavoin. Olet sentään joskus saanut kokea orgasmin, toisin kuin female genital mutilationin läpi käyneet.

Vasta 11 kommentti teki aloituksesta ma*hanmuuttokysymyksen, taitaa olla ennätys palstalla!

Vierailija
14/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika siirtyä perseseksiin.

Koska naisethan saavat Tosielämässä huikeita orgasmeja peräaukon rassaamisesta...

Vierailija
15/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, SNRI käytössä toistaiseksi, ei tietoa onko mahdollista lopettaa. Onko sinulla masennus vai ahdistuneisuushäiriö? Nuo tässä ehdotetut muut lääkkeet ovat lähinnä masennuslääkkeitä eivätä välttämättä sovi muille. Mutta kysäise lääkäriltä.

On myös mahdollista opetella muita tapoja orgasmiin. Itselläni satisfyer on nykyään varmin tie isoon onneen :)

Vierailija
16/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalien sijaan kannattaa korjata itse ongelma.

Vierailija
17/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääkkeiden ja rauhoittavien lääkkeiden rinnalle ovat nousseet epilepsialääkkeet, joilla hoidetaan myös kipua ja ahdistuneisuutta. Yksi niistä on Pfizerin kehittämä lääke nimeltä Lyrica.

Lyricaa pidettiin aluksi turvallisena ja vähähaittaisena lääkkeenä. Lääkkeen haitat, sivuvaikutukset ja suoranainen väärinkäyttö ovat alkaneet paljastua vasta pikkuhiljaa.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/01/17/onnettomuuspilleri-kasikirjoit…

Oon täysin tietoinen tuosta kaikesta. Ssri paskassa on naurettavat sivuvaikutukset ja niistä vaiettiin pitkään, myöskin noiden lääkkeiden lopettaminen on aivan tuskaa ja joillekin mahdotonta . Ssri:n teho on lähinnä mielen turruttaminen. Valitettavasti lyricakin on pilattu väärinkäyttäjien toimesta ja reseptiä on vaikea saada.

Vierailija
18/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisivuvaikutukset ovat ihan perusteltu syy vaihtaa lääkettä. Minulla SSRI:t estivät orgasmin. Kiihotuin ja halusin entiseen malliin (kun pahin masennus oli selätetty) mutta kyllä vitutti kuin pientä oravaa kun soolonakin sai hinkata ja hinkata. Ja sitten viimeistään klitta oli ihan tunnoton.

Ota puheeksi lääkärin kanssa. Tsemppiä! Seksi on sen verran tärkeä asia, että siihen liittyviin ongelmiin kannattaa puuttua nopeasti.

Vierailija
19/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus valitettavasti. Olen käyttänyt SSRI lääkkeitä masennukseen, syömishäiriöön ja PMS oireisiin ja aina lopulta sama vaikutus eli olo menee tokkuraiseksi, orgasmin saati vaikeutuu, tunne-elämä latistuu, ruokahalu kasvaa, paino nousee ja kokoajan aivan tajuton väsymys.

Olen päättänyt etten enää syö noita mömmöjä olipa millainen masennuskausi tai ahdistus päällä.

Vierailija
20/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta omin päin. Mene lääkäriin. Lääkevaihtoehtoja on, kaikissa ei ole samanlaisia sivuvaikutuksia.