Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostun seksiin aina, olenko outo?

Vierailija
10.02.2019 |

Vallalla tuntuu olevan stereotypia, jota komiikassakin viljellään, ja sen mukaan monessa perheessä mies haluaa useammin seksiä kuin vaimo ja vaimolla on milloin päänsärky tai väsymys tms... Mietin, miten yleistä tämä oikeasti on ja miten usein tilanne oikeasti onkin täysin tasapainossa tai jopa päinvastoin. Ollaan oltu yhdessä miehen kanssa 25v ja ollaan nyt nelikymppisiä ja en muista, että koskaan olisin ainakaan suoraan kieltäynyt seksistä. Joskus on voinut olla ehkä kerran pariin vuoteen, että ollaan molemmat niin väsyneitä, että pienen hiplailun jälkeen ei ryhdytäään hommiin, mutta jos olen oikeasti huomannut, että mies haluaisi seksiä, niin aina olen kyllä mukaan lähtenyt. Vaikka ei aina juuri sillä sekunnilla olisi mieli, niin mä jotenkin sytyn jo siitä ajatuksesta, mitä siitä seuraa ja ainahan se sitten lähentää jne ja tuntuu hyvältä, niin vauhdissa kyllä alkaa syttyä, kun alkaa koskea toista tai antaa hänen koskea. Mutta onko tää outoa, ettei koskaan ole tullut tarvetta kieltäytyä j amuutenki ehkä 70-30 mä teen aloitteet, keskimäärin pari kertaa viikossa on seksiä aina ollut alun tiheämmän ajan jälkeen ja joskus kun lapset oli ihan pieniä, meni joskus yli viikkokin ilman.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä miehet on niitä jotka ei halua. Mukaan lukien oma. Tunnen nämä miehet myös hyvin ja osa on läheisiä ystäviä, joskus kun ollaan päädytty tuopin äärellä asiasta puhumaan niin ei he näe mitään ongelmaa kun ovat tyytyväisiä niin. Naiset saa sitten kärvistellä puutteessa, kun eivät halua erota eivätkä pettää. Näitä naisystäviä ei voi mielestäni syyttää, kaikki ovat itsestään huoltapitäviä ja aloitteentekeviä, osa tosin lopettanut yrittämisen kun jatkuva torjuminen on tehnyt tehtävänsä.

Stereotypia pihtaavista naisista on ainakin omien kokemuksien mukaan täysin väärä.

Vierailija
22/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "SUOSTUT"? Minä en "suostu" vaan aktiivisesti haluan seksiä. Sytyn. Vonkaan itsekin. Tuo suostuminen kuulostaa tylsältä, niin kuin vain toinen saisi siitä jotain.

Vaikea edes kuvitella, etten haluaisi seksiä etenkin jos toinen ehdottaa. Tietysti jos olisin sairaana yms jne niin eri.

Enpä ole koko elämäni aikana suhteessa kieltäytynyt. Tuskin sitä tulee tapahtumaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta oudolta.

Ainakin omassa kaveripiirissä naiset tykkää seksistä ja haluaa sitä usein, eikä koe sitä joksikin säännösteltäväksi rasitteeksi kuten jotkut tällä palstalla.

Itsekin olen aina valmis seksiin, pl. tietysti jos on sairaana tai vaikka just synnyttänyt eli poikkeustila.

Vierailija
24/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana tuntenut vain yhden naisen, joka valitti, että mies liian usein "haluaa saman peiton alle", näin hän sen ilmaisi.

Luulen, että on aika normaalia haluta nautintoa, olipa sitten mies tai nainen.

En tiedä, mitä hyödyttää pitää yllä tuota "nainen antaa, tai ei anna, tai antaa jos teet x, y tai z tai jos sinulla on rahaa" -houretta. Olisiko niin, että muutama, joilla ei käy flaksi, päättelevät sen johtuvan siitä, että koko naiskunta on haluton?

Vierailija
25/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hyvää syytä en sano miehelle ei. Samalla lailla lämpenen jo kun ehdottaa jos en ole se joka tekee aloitteen..

Hyviä syitä on menkat jolloin ei ns normiyhdyntä ole kuvioissa runsaan vuodon takia, en tykkää..

Vierailija
26/28 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallalla tuntuu olevan stereotypia, jota komiikassakin viljellään, ja sen mukaan monessa perheessä mies haluaa useammin seksiä kuin vaimo ja vaimolla on milloin päänsärky tai väsymys tms... Mietin, miten yleistä tämä oikeasti on ja miten usein tilanne oikeasti onkin täysin tasapainossa tai jopa päinvastoin. Ollaan oltu yhdessä miehen kanssa 25v ja ollaan nyt nelikymppisiä ja en muista, että koskaan olisin ainakaan suoraan kieltäynyt seksistä. Joskus on voinut olla ehkä kerran pariin vuoteen, että ollaan molemmat niin väsyneitä, että pienen hiplailun jälkeen ei ryhdytäään hommiin, mutta jos olen oikeasti huomannut, että mies haluaisi seksiä, niin aina olen kyllä mukaan lähtenyt. Vaikka ei aina juuri sillä sekunnilla olisi mieli, niin mä jotenkin sytyn jo siitä ajatuksesta, mitä siitä seuraa ja ainahan se sitten lähentää jne ja tuntuu hyvältä, niin vauhdissa kyllä alkaa syttyä, kun alkaa koskea toista tai antaa hänen koskea. Mutta onko tää outoa, ettei koskaan ole tullut tarvetta kieltäytyä j amuutenki ehkä 70-30 mä teen aloitteet, keskimäärin pari kertaa viikossa on seksiä aina ollut alun tiheämmän ajan jälkeen ja joskus kun lapset oli ihan pieniä, meni joskus yli viikkokin ilman.

oot ennemminkin sellanen minkälainen ihmisen pitääkin parisuhteessa olla,miltei malliesimerkki jotta parisuhde jaksaa ja voi hyvin.kertoohan toi teidän yhteinen pitkä taivalkin sen.jatka vaan samalla tavalla eteen päin.

Vierailija
27/28 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen ilmatilaa hallitsee äänekkäät seksiä inhoavat, ja saavat siihen pontta evankelisluterilaisesta asenneympäristöstä, että niiden joilla on kaikki seksissä hyvin, on kohteliasta pitää suu supussa. 

Olin ennen naimisissakin tuollaisen kanssa, joka valitti herkästi joka asiasta seksissä ja ärsytti selvästi useampia kaveripariskuntiakin äänekkäällä seksivastaisuudellaan, jotka vaan kohteliaasti hymistelivät.

Nykyään (onneksi) tiedän, että on erittäin paljon tavallisia naisia, joiden seksuaalisuus on vähintään samalla tasolla kuin aktiivisen miehen. Heistä ei vaan puhuta kahvipöydissä tai muuallakaan. Ehkä näin toisella kierroksella sitä osaa laittaa tarpeeksi arvoa yhtäläisten halujen tuomalle onnelle, kun taas nuorempana arvosti jotain muuta.

Vierailija
28/28 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on varmasti vähemmistössä.

Mielikuvitusolennot ovat.

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa avioliitossa olevista naisista suostuu seksiin harvoin ja suurin osa miehen tekemistä aloituksista torjutaan.

Höpöhöpö. Kaikki naiset haluavat seksiä, miehensä kanssa tai jos mies on ääliö niin jonkun toisen miehen kanssa. Jos kaikki on hyvin kuten meillä nainen suostuu seksiin aina, eikä se meinaa edes riittää.