Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äityden rimanalitus

10.02.2019 |

Lapsella tiistaina koulussa ystävänpäivähulinat ja luokalla myyntipöytä leivonnaisille ja muillekin herkuille. Jokaisen pitää tuoda jotain myyntiin.
Arvoin iänikuisten suklaamuffinsien ja mokkapalojen välillä, inhoan leipomista ja varsinkin pakkoleipominen ahistaa.. Ostin pakastealtaasta vadelmamunkkeja ja niillä mennään..
Noloa on, tiedän, ja äitinä mun pitäis yhessä lapsen kanssa leipoa herkkuja. Vaan kun ei huvita minua eikä huvita lastakaan..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, Äiteyden =)

Vierailija
2/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun oon vienyt noita valmiita pojan joukkueen buffettiin niin ovat menneet kuin kuumille kiville. Ei mitään häpeämistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa tuossa nyt on? minä ainakin mieluummin ostaisin niitä vadelmamunkkeja kuin räkäisillä sormilla leivottuja kuivia pullia. Oliko sitten vaatimuksena nimenomaan itseleivottua?

Vierailija
4/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa tuossa nyt on? minä ainakin mieluummin ostaisin niitä vadelmamunkkeja kuin räkäisillä sormilla leivottuja kuivia pullia. Oliko sitten vaatimuksena nimenomaan itseleivottua?

Sama täällä. Kerran erehdyin ostamaan suklaamuffineja joissa maku oli se kun ne olis pakastettu, otettu sulamaan ja pakastettu uudestaan. Harmitti vietävästi kun koko muffinisatsi oli heitettävä roskiin kun ei niitä kukaan pystynyt syömään.

Vierailija
5/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuollaisia pakkoleipomisia ja olenkin vanhempainilloissa juuri se kamala akka joka myös asian tuo esiin. Sanon siellä aina selkeästi, että minä en ainakaan osta yhtään mitään epämääräistä ja en halua myöskään itse leipoa mitään.

En halua myöskään lasteni joutuvan myymään mitään kurjia sukkia, pahoja lakuja, ylihintaisia pikkuleipiä tms. vaan jos he johonkin rahaa keräävät, niin oppilaat tekevät sitten jotakin hyödyllistä.

Vierailija
6/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol' kirjoitti:

Sori, Äiteyden =)

Äitiyden.

Vierailija
7/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Ja annat piutpaut jos joku muka itse täydellinen ankeuttaja kurppa vinkuu ja mutristelee sulle. Ostat sen surkeita räpellyksiä ja sanot herttaisesti, että tämän takia et itse leiponut, kun nämä itse tehdyt onnistuvat niin harvoin ;-)

Vierailija
8/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö! Ja annat piutpaut jos joku muka itse täydellinen ankeuttaja kurppa vinkuu ja mutristelee sulle. Ostat sen surkeita räpellyksiä ja sanot herttaisesti, että tämän takia et itse leiponut, kun nämä itse tehdyt onnistuvat niin harvoin ;-)

Onnistuvat niin harvoin? :O

Vierailija
9/9 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ExoPol' kirjoitti:

Sori, Äiteyden =)

Äitiyden.

Mm😊