Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai leipomisvimman- Muistutin häntä keliakiastani

Vierailija
10.02.2019 |

Olemme 36v pari.
Mies sai yhtäkkiä tänään leipomisvimman. Hän
alkoi leipomaan voileipäkakkua, juustokakkua ja täytekakkua. Huikkasin, että muistaahan hän minun keliakiani. Mies vastasi ” mä en tee nyt näistä tällä kertaa gluteenittomia, koska en ole ennen tehnyt eikä ole kokemusta” Suutuin ja sanoin, että ” Sitten ei tarvitse leipoa ollenkaan” Mies ei vastannut mitään ja alkoi kuitenkin leipomaan.
Ei tunnu kivalta katsella noita herkkuja, mitä en saa syödä. Kauppaankin on pitkä matka :(
Mies ja lapsi herkuttelee nyt. Kysyin uudelleen mieheltä, että miksei yrittänyt tehdä edes mitään minulle, niin hän sanoi ” Mä mielestäni sanoin jo, ettei mulla ole kokemusta gluteenittomista leivonnaisista enkä voi ottaa riskiä, että ne menevät pilalle” Sä voit itse mennä kaupasta hakemaan jotain, jos tahdot” ” Muistaakseni söit eilen jo ostamiasi herkkuja yksin, mutta et ostanut minulle ja lapselle mitään. Mies myös sanoi, että miksi hänen pitäisi leipoa minulle, kun en itsekään tuonut kaupasta mitään hänelle ja lapsellemme.
Huoh:(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku, juustokakku, täytekakku. Mahtava setti kerralla, noin ensikertalaiselta.

Varsinkin tuo voileipäkakun leipominen, jonka mies siis ilmeisesti aloitti leipomalla sen leivänkin itse. Hattu päästä. 

Ja vielä enemmän hattu päästä, että valmista on jo puoliltapäivin. Itse en olisi saanut kaikkia tuotoksiani vielä edes uuniin tässä vaiheessa. 

Ja kaikkein parasta, että mies ja lapsi pistelevät tuon satsin ihan kahdestaan. Kannattanee kuitenkin tilata ambulanssi valmiiksi jo tässä vaiheessa.   :)

Vierailija
22/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voileipäkakku, juustokakku, täytekakku. Mahtava setti kerralla, noin ensikertalaiselta.

Varsinkin tuo voileipäkakun leipominen, jonka mies siis ilmeisesti aloitti leipomalla sen leivänkin itse. Hattu päästä. 

Ja vielä enemmän hattu päästä, että valmista on jo puoliltapäivin. Itse en olisi saanut kaikkia tuotoksiani vielä edes uuniin tässä vaiheessa. 

Ja kaikkein parasta, että mies ja lapsi pistelevät tuon satsin ihan kahdestaan. Kannattanee kuitenkin tilata ambulanssi valmiiksi jo tässä vaiheessa.   :)

Ja pisteet siitä, että kaikkiin näihin on ainekset valmiina kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäpä taidatkin olla kimpassa Ihmemies Gyverin kanssa.  :)

Vierailija
24/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ongelma oli?

Ongelma oli huoh

Vierailija
25/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tää keliakia jotenkin nyt tähän plussakeliin?

T´inkkis khan

Mitä ihmettä?

Ap

Niin, että onko tämä jotenkin säähän liitännäinen, kun keleistä puhelet.

Tsinggis

Keleistä puhelen? Mitä sä sekoilet? Mitään ei ole maininnut kelistä.

Ap

Mies sai leipomisvimman ja muistutit häntä kelistä.

Älä yritä.

Tsinggis

Voisitko poistua ketjustani häiriköimästä vai pitää ilmoittaa asiasta ylläpitoon ?

Tuo häirikkö onkin ylläpidon ns. vanha tuttu. Tai ainakin esiintyy hänenä.

Vierailija
26/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voinut ottaa riskiä että menee pilalle, jos leipomukset päätyivät kuitenkin omaan suuhun?

Vierailija
27/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pisteet siitä, että kaikkiin näihin on ainekset valmiina kotona.

Naureskelin samaa:)

Tarvitaan monenlaisia tarpeita noita herkkuja varten. Ja aikaa, ei voikkarikakku hetkessä tule valmiiksi.

Vierailija
28/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tärkeää että olette juuri 36v pari?

Vierailija
29/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kuvittelet voivasi tai olevasi oikeutettu pomottamaan miehen tekemisiä? Kun nyt kyseessä on "vain" leipominen eikä asuntokauppa. Etkä siinäkään varsinaisesta pomona, mutta osallisena.

Vierailija
30/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat päivät on sitten melkoista puputusta miehellä ja lapsella, ettei leipomukset pilaannu. "Hieman" tässä taas haiskahtaa Porvoon meininki.

Vierailija
31/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on painosi? Kuka 36v itkee herkkujen perään kuin lapsi?

Vierailija
32/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies tarinan mukaan ole ensikertalainen.

Vierailija
33/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu kivalta katsella noita herkkuja, mitä en saa syödä. Kauppaankin on pitkä matka :(

Juurihan eilen herkuttelit. Ja taas pitäisi?

Vierailija
34/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 12 mies ja lapsi jo pistelemässä poskeensa voileipäkakkua, juustokakkua ja täytekakkua.

Sen 36-vuotiaan ensikertalaisleipojamiehen on täytynyt saada se "leipomisvimma" melko varhain aamulla, meinaan...   :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan