Seurustelen 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, kysy mitä vain
Kommentit (24)
Ei 35v aikuinen mies halua elämäänsä jotain teiniä. Se on vailla tasan sitä yhtä asiaa.
Ei kysyttävää. Itse myös seurustelin tuossa iässä 15 v vanhemman kanssa.
Ei parikymppisestä tyttösestä ole vakavaan oikeaan parisuhteeseen saati sitoutumaan. Ole mieluummin yksin ja opettele elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 20v. Sana on vapaa.
Yhteystiedot?
Minulla on taatusti enemmän rahaa.
Pentti 74v
Vierailija kirjoitti:
Ei parikymppisestä tyttösestä ole vakavaan oikeaan parisuhteeseen saati sitoutumaan. Ole mieluummin yksin ja opettele elämää.
Höpö höpö. Itse menin naimisiin 20 vuotiaana. Lapsen sai 21 -vuotiaana.
Huonosti käy. Ukko suuttuu kun haluat elää nuoren elämää. Alkaa hakata ja voi tappaakin. Tai vaimonsa alkaa antaa taas.
Vähemmän ikäeroa kuin mulla ja exälläni...
Onko äitisuhteesi ollut huono?
Oletko "pedofiili itsesi suhteen"? Koetko, ettet ole rakastettava ikäisellesi miehelle?
Oletteko kihloissa? Vai oletko sugarbabe?
Joko olet tuntenut itsesi aikuiseksi? Tuntuuko miehen seurassa aikuisemmalta, vai lapsellisemmalta? Kohteleeko hän sinua ihmsiarvoisesti?
Onko tämä ikiksen aloittama ketju hieman eri näkökulmasta? Vastauksista päätellen kyllä. Ikiksellähän on tapana vastailla omiin ketjuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ikiksen aloittama ketju hieman eri näkökulmasta? Vastauksista päätellen kyllä. Ikiksellähän on tapana vastailla omiin ketjuihinsa.
Ikis tekee vain ketjuja jossa haukkuu parikymppisiä naisia. Sen sijaan vanhoja miehiä jotka vonkaavat nuoria naisia halveksuu kaikki.
Mitäs lähipiiri on asiasta tykännyt?
Kai tiedostat että mies on kanssasi seksin ja statuksen vuoksi? Ymmärrät ettei teistä koskaan tule mitään vakavaa?