Inhoamani Vallu Walpio on yhdessä asiassa oikeassa: ihmiset suunnittelevat liikaa menoja syömisen mukaan. Kuinka ärsyttävää onkaan, kun itse olisit jo lähdössä, mutta kaverin pitää syödä ensin!
Lopettakaa se pötsi edellä meneminen. Se on tarpeeksi laaja jo muutenkin!
Kommentit (31)
Mihin voi olla niin kiire lähteä kaverin kanssa ettei ehdi syödä ensin?
Vierailija kirjoitti:
No syömään tietenkin! Tupakka, tee, cacao, marijuana, alcoholi.... kaikki ovat ruokia ja rikkaruohoja.
Vierailija kirjoitti:
Autismikirjolaiset, adhd:t ja muut aistiherkät eivät välttämättä tunne nälkää kuten ns.normaalit ihmiset. T.adhd, joka voi olla nälkää tuntematta useamman vuorokauden syömättä, jos on mielekästä tekemistä ja vettä tarjolla juomaksi
Tuo on muuten totta! Paitsi minun kohdallani. Olen ADHD jolla on aina nälkä. Jossain addimiitissä minä olen ainoa, joka vikisee että hei mennäänkö syömään.
Walpionkin pitäisi huomata jo ikääntyessään että mutustelu syöminen ja haukkupalat pitkin päivää tunnu enään niin hyvältä kun ateriat jätetään väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syömään tietenkin! Tupakka, tee, cacao, marijuana, alcoholi.... kaikki ovat ruokia ja rikkaruohoja.
Chilit unohtui. Kaikki mitä laitat sisään on ruokaa, olet mitä syöt. "Emmekä elää kiinassa missä myrkyttäminen keksittiin"
Lääkkeet ei ole ruokaa, ne ovat myrkkyä!
Itselläni on tarkkaavaisuushäiriö ja jos en syö tasaisesti, niin se vaikuttaa mielialaani ja keskittymiskykyyni todella paljon. Harvoin minun kuitenkaan tekee mieli syödä. Meitä on erilaisia ihmisiä. Toinen selviää syömättä päiväkausia/pidempäänkin ja toisen ei edes kannata yrittää selvitä syömättä muutamaa tuntia kauempaa. Yleistäminen on kyllä puhdasta typeryyttä.
Pyörtyminen on eri asia kuin jos menee jalat alta. Pyörtyminen on tajunnan menetystä. Pelkällä vedellä pärjää ellei pakkolääkitetä. Vedellä näkee enemmän ulottuvuuksia mitä rasva ei anna. Ihminen tarvitsee vettä ja pitäviä lähteitä.