Ärsyttävimmät mainokset 2019
Itseä ärsyttää tuo Autokauppa.fi matiketopelasu- mainos. Ja sitä ennen sama yritys teki sen ”Miksi nainen ontuu? Koska häneltä puuttuu korko.” niin ärsyttävä..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
"Isi on tyhmä" >_<
Tämä! Kyllä sais tuon mainoksen tekijät hävetä. Sukupuolesta riippumatta, ihan kammottavaa, että tuollainen on mennyt läpi.
Minä inhoan Foodoran mainosta, jossa toistetaan sanaa keittiö.
Vierailija kirjoitti:
No Mäkki-mainoksen pointti on tietty se, että lapsilta kielletään kaikki hyvä ja hauska, kuten roskaruoka, vaikka se on niinku kivaa ja kaveritkin syö roskaruokaa, niin kyllä meidänkin lasten pitää saada syödä. Et ole hyvä äiti, ellet vie lasta Mäkkiin.
Kaikilla kersoilla pitäisi olla samanlainen faija kuin mikä mulla oli. Silloin ei missään mäkkäreissä ym. turhuuksissa käytäisi. Terveellisempi tämä päivä ja tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sensodyne - hammastahnamainoksen lässyttävä hammaslääkäri ”kylmä sattuu kuuma sattuu...”
Vagisan. Kyllä tulee vähemmälläkin selväksi, mikä tuote ja minne sitä työnnetään.
Sellainen vagisan-mainos olisi kova sana, missä se, jonne työnnetään, näkyisi ruudulla n. 20 - 30 sekunin ajan. Mikäs sitä olisi katsellessa jostain 86" LG:n ruudulta Ultra HD-resoluutiolla. ☺
Vierailija kirjoitti:
VitaePro -mainokset on ärsyttäneet jo kauan. Varsinkin siksi, että niitä tulee lähes jatkuvasti. En aio ostaa VitaeProta ihan senkään takia että olen niin täynnä niitä mainoksia. Tuotteestakin tulee jotenkin epäluotettava kuva. Mahtaako oikeasti edes tehota? Ärsyttää myös se kun Boswellia serrata äännetään Bosvelli ja serraaattta.
Vitaeproota on mainostettu jo sata vuotta. Mua huvitti silloin, kun kyseistä tuotetta mainosti Marion Rung. Se oli jonkun kaupan hedelmä tai vihanneslaarien luona, ja sitten kauppaan saapui viiskymppinen ukko ruskeassa nahkatakissaan. Se näki Marionin, jonka jälkeen iloiset tervehdykset ja ukko paineli Marionin luo. Se ukko oli sen näköinen, että se oli tullu sinne kauppaan pelkästään kaljaa ostamaan.
Oli se parempi mainos kuin sitä myöhempi, jossa oli Nikke Lignelli ja likanhupakot.
Totta munassa kun kääntää kolmoselle niin aina osuu mainoksiin. Miten se voi olla mahdollista, eikö ohjelmaa pitäisi olla enemmän kuin mainoksia? Sitten klo 19 aikaan on syvältä; mainoksia->uutiset->mainoksia->sää->mainoksia->urheilu->mainoksia. Yhdistäisi nyt edes sään ja uutiset. Ja sitten ne kaiken maailman ruutuun tuijottelijat, etenkin Pekka Pouta, ohjelman ja mainoksien välissä on sika ärsyttäviä. Ja jos mainoksien sisällöstä puhutaan niin se oman kylän kauppa höpötys saa melkein laatan lentämään
Ei varsinainen tuotemainos, mutta ohjelmamainos, jossa Kontio&Parmas -äijä karjuu jotakin: se on zampoolikone!!! (tai jotain sellaista).
Kyllä tekisi mieli vetäistä ukkoa joka kerta pataan. Eikö tämä sietämättömän mainospätkän näyttö lopu ikinä? Muutaman kerran olen onnistunut painamaan mute-näppäintä ajoissa.
Se vesi-ilmalämpöpumppumainos on ärsyttävä. Siinä Hissu Hietalahti huutelee muijalleen keittiöön, miten nuukalla on varaa vain parhaaseen tms.
Eipä ole häävi pumppu, kun ukolla pitää sisällä olla Jussipaita päällään ja karvareuhka päässään.
En osta ko. mallia. Sen täytyy olla susi.
ihan susi kirjoitti:
Se vesi-ilmalämpöpumppumainos on ärsyttävä. Siinä Hissu Hietalahti huutelee muijalleen keittiöön, miten nuukalla on varaa vain parhaaseen tms.
Eipä ole häävi pumppu, kun ukolla pitää sisällä olla Jussipaita päällään ja karvareuhka päässään.
En osta ko. mallia. Sen täytyy olla susi.
Niin ja miten se muija ei tiedä koko pumpusta hönkäsen pöläystä, kun huutelee: Että mikä!
VitaePro -mainokset on ärsyttäneet jo kauan. Varsinkin siksi, että niitä tulee lähes jatkuvasti. En aio ostaa VitaeProta ihan senkään takia että olen niin täynnä niitä mainoksia. Tuotteestakin tulee jotenkin epäluotettava kuva. Mahtaako oikeasti edes tehota? Ärsyttää myös se kun Boswellia serrata äännetään Bosvelli ja serraaattta.