Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä ehdotus tuo

Vierailija
16.05.2006 |

koulupäivän pidentäminen 7-8 tuntiin. Mitä mieltä muut?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin järkyttynyt tästä ehdotuksesta ja vastustan sitä. Muistan miten kurjaa oli lapsena olla koulussa...

Sitä mieltä olen, että lapset ei saisi olla yksin kotona kuten he nyt ovat, jopa tuntikausia ekaluokkalaisetkin!

Mitenkäs sitten täällä maalla, kun on nämä koulumatkat jopa 2h mittaisia? Siis jos koulu loppuu klo 17, meidänkin lapset olisi kotona klo 19??

Aika pitkä päivä ekaluokkalaisille, he ei kävisi muuta kuin nukkumassa kotona!

Ottakaa kysymykseeni kantaa, kiitos!!!

Vierailija
22/22 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistunut ehdotuksesta ja etenkin sen vuoksi, että kun lähden usein töihin klo 15.30 ja palaan kello 21.30, niin milloin näen lapsiani??

Toisekseen olen sitä mieltä, että tämä on vain yksi keino päästä lapsista/lasten asioista ikäänkuin hyväksyttävästi " eroon" , sillä onhan noissa hoitokuvioissa aina miettimistä. Vanhempien on nyt pakko miettiä eskarilaisen ja ekaluokkalaisen osalta varsinkin työssäkäymiskuvioitaan. Tuollaisella pitkällä kouluajallahan ongelmat ratkeaisivat helposti..

Mutta kolmnneksi ihmettelen, että systeemihän maksaa aikalailla, joten kuka sen maksaa? Mistä rahat, kun esim. nytkään rahaa ei riitä esim. mimimiäippärahojen nostaaoon tai kotihoidontuen nostoon tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi