Kaverin exä
Noniin elikkä siis ensin noin 2 vuotta sitten seurustelin erään miehen kanssa (sanotaan häntä nyt vaikka pentiksi) minä ja Pentti seurustelimme vähän yli 7 kuukautta sitten minun tunteeni loppuivat ja erosimme. Siitä noin puoli vuotta meni niin minun paras ystäväni alkoi seurustelemaan Pentin kanssa ja se oli ihan ok minulle koska minulla ei ollut tunteita häntä kohtaan enää. He seurustelivat aika kauan ja sitten erosivat. Eron jälkeen Pentti kertoi minulle että hänellä on vielä tunteita minua kohtaan. Minä kerroin että minulla ei ole häntä kohtaan tunteita yhtään ja niin molemmat jatkettiin elämää. Nyt muutaman kuukauden jälkeen hän taas kertoo että hänellä on tunteita minua kohtaan, ja minä tajusin että niin minullakin häntä kohtaan. Kerroin tästä sille parhaalle kaverilleni ja hän sanoi että se on ok mutta silti en tiedä, tuntuisi väärältä palata takaisin yhteen hänen kanssaan. Kertokaa nyt mitä minun pitäisi tehdä? Jättää juttu sikseen ja jatkaa elämää vai palata takaisin yhteen hänen kanssaan?
Kommentit (3)
Ota ahteriin Pentiltä ja siltä kaverilta.
Kokonaisuutta tarkastellen Pentti on alunperin sun exä.
Joko olette 16 täyttäneet?
Mitä kenellekään kuuluu, jos seurustelet P:n kanssa?
Kaverin lupaa et kyllä edes tarvitse, koska olette molemmat vapaita.
Jos vapaana liikkuvat tarvitsevat "parhaan" ystävän luvan elämälleen, voikin mennä luostariin ja antaa nunnalupauksen. Siellä kaikilla on yhteinen sulho, eikä mitään ongelmia lupien kanssa.
Voi että kun olette herttaisia. Olkaa yhdessä kolmistaan.