Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja teini ovat "liittoutuneet" minua vastaan, hakevat jatkuvasti pitsaa ym vaikka koetan sanoa että tehdään tänään itse ruokss

Vierailija
09.02.2019 |

En ymmärrä, mikä on muuttanut mieheni yhtäkkiä noin hiilarinhimoiseksi ja teinineiti seuraa isänsä perässä , sillä tokihan se pitsa on parempaa kuin esim. kalakeitto ! Olen surullinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole sinulta pois jos joku toinen nauttii.

Vierailija
2/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän wt-perhettä ei pelasta mikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun mies tulee pitsan hausta niin teini lähtee hakemaan uutta ja kun teini tulee, niin mies lähtee, niinkö? Ehdittekö syödä kaikki?

Vierailija
4/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet ruuat ja pyydät heitä syömään. Tai sit vaan lopetat kokonasn ruuan tekemisen ja laittaudut omalle dinnerille joka ilta ja lähdet ravintolaan

Vierailija
5/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teidän wt-perhettä ei pelasta mikään

Itse olet wt. Onnittelen, että olet oppinut käyttämään wt-luokitusta myös ulkopuolisiin!

Vierailija
6/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pieni vihje että ois aika opetella tekemään parempaa ruokaa.

Vierailija
7/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ankeaa ruokaa. Monet nuoret ei tykkää keitoista, vaikka aikuisesta ne onkin hyviä. Kysy, mitä haluavat syödä ja laita itse tekemään välillä.

Vierailija
8/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette tee niin, että ne syövät pizzaa ja sä teet itsellesi ruokaa? Win-win

Vierailija
9/10 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ja etänä sanon että pitsaa tai kebabbii tulee ostettua tosi harvoin. Johtuu siitä että olen aika hyvä kokki.

Kersat on siitä hyviä makutuomareita etteivät valehtele. Esim valkoinen kastike kalaruuille on sellaista että se kaavitaan leivällä tai jopa sormella. Siinä ei tarvi kysyä maistuuko.

Exsä on sanonut että oikeasti kaipaa mun tekemiä ruokia. Tuo on sellainen sanominen että täytyy olla oikeasti hyvää. onhan ne hyvää mitä teen. Just tältä entiseltä jos kysyy missä olet saanut parhaan hampurilaisen niin tiedän mitä vastaa. Se kehuminen suorastaan nolotti.

Vierailija
10/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hyvää ruokaa ja teinit silti haluaa pizzaa.

Teen itse paljon myös pizzaa. Mulla yleiskone.

Toinen teini ei tykkää kun ravintoloiden pizzoista mutta muiden mielestä mun pizza parempaa.

Teinit nyt on tollasia hamppari ja pizza herkuttelijoita.

Keittoja en tee. Sitten niiden aika kun pojat muuttaa omaan kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän