Miksi huutokauppakeisari pariskuntaa vihataan?
Voisitteko nyt selittää rautalangalla, mikä vika heissä on?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Huijaavat vanhuksia
Nimenomaan. Ja moni vanhus antaisi vaikka ilmaiseksi, kun "pitäähän sitä olla kiltti, kun ollaan siinä ohjelmassakin kaiken kansan katsottavina" jne.
Lisäksi kylmää tuo Akin "Varo sitten Heli näyttämästä kiinnostusta", hyi olkoon, oikein "kouluttaa" matkalla pilkkahintaisia ostoksia tekemään.
Jopa Arabian kannuistakaan "ei kuulemma saa enää oikein mitään". Ja voi sitä ihmettä, kun "tästäkin mokomasta tärähti satanen, vaikka neljää kymppiä veikkasin, kyllä se meklari nyt vaan erehtyi, voi että sentään".
Itse olen onnellinen heidän puolesta. Ja tottakai nykyajan Suomessa pitääkin vähän yrittää saada ekstraa että voi ostella jotain kivaa itselleen! Mielestäni Aki ja Heli on ansainnut tuon!
Tehkää itse perässä jos noin ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ahneuden määrä...
Helistäkin on vastenmielinen kiimaisen ahneinen pälyilijä. Kun kaupoista ei päästä noilla Akin ryöstöhinnoilla yhteisymmärrykseen, alkaa rouvan pää pyöriä ja raksuttaa sauhuten, kun näkyykin jossain nurkassa joku tuote, "mikä joutaa kertalyöntilaatikkoon, mutta josta kuin ihmeen kaupalla saa hyvät rahat, ihan siis shokkiyllärinä".
Ihan ok, jos ostaa halvemmalla, kuin myy, mutta moninkertainen hinta tyyliin ostos 150e/1950 euron voitto ei ole muuta kuin rosvousta.
Ja se kuparipannu hintaan 500e ja enemmän/vk (ja jopa 1000 euroakin on tainnut joku maksaa), kattaa jo usean reissun bensat tai muutaman kk:n sähköt.
Ja ei pidä unohtaa, kuinka pihalla käy koko ajan ns. "vanhoja tuttuja asiakkaita" omilla autoillaan kamaa tuomassa peräkärryt kukkuroillaan.
Lopuksi vielä ne Markun tekeleet. Hänkin jo kyselee "paljonko sillä sai"? jostain parista laudanpätkästä kyhätystä hyllystä. Ennen naureskeli, kun joku maksoi jostain kympin, mutta nyt on jo naama totisena Akin edessä ahnehtimassa "niinkö paljon sillä tuli"? Muuttunut mies.
Siitä vaan ite bisnestä tekeen jos on noin helppoa..
Mulla on jo tuottoisa bisnes, rehellinen bisnes. Ei aina katsos tarvitse ihmisen olla kateellinen, jos ei ole jostain samaa mieltä.
Onko keisarin tekemä bisnes sitten epärehellistä? Jos myyjä myy liian halvalla niin sehän on täysin oma moka.
Se moraali, se moraali....ja mitä olen ihan puolueettomien (eivät ole läheisiäni, jotka saattaisivat peesailla) kanssa tästä aiheesta keskustellut, ovat aina ahneus ja ryöstöhinnat jostain kumman syystä nousseet teemoiksi.
Olen itse kauppiassukua useammassa polvessa, joten jotain näppituntumaa on. Konkursseja ei ole takana ainoaakaan.
Eli on moraalitonta kun myyjä myy liian halvalla? Olen itekin romua myynyt halvalla könttäsummalla kun tietää mikä homma niiden myynnissä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ahneuden määrä...
Helistäkin on vastenmielinen kiimaisen ahneinen pälyilijä. Kun kaupoista ei päästä noilla Akin ryöstöhinnoilla yhteisymmärrykseen, alkaa rouvan pää pyöriä ja raksuttaa sauhuten, kun näkyykin jossain nurkassa joku tuote, "mikä joutaa kertalyöntilaatikkoon, mutta josta kuin ihmeen kaupalla saa hyvät rahat, ihan siis shokkiyllärinä".
Ihan ok, jos ostaa halvemmalla, kuin myy, mutta moninkertainen hinta tyyliin ostos 150e/1950 euron voitto ei ole muuta kuin rosvousta.
Ja se kuparipannu hintaan 500e ja enemmän/vk (ja jopa 1000 euroakin on tainnut joku maksaa), kattaa jo usean reissun bensat tai muutaman kk:n sähköt.
Ja ei pidä unohtaa, kuinka pihalla käy koko ajan ns. "vanhoja tuttuja asiakkaita" omilla autoillaan kamaa tuomassa peräkärryt kukkuroillaan.
Lopuksi vielä ne Markun tekeleet. Hänkin jo kyselee "paljonko sillä sai"? jostain parista laudanpätkästä kyhätystä hyllystä. Ennen naureskeli, kun joku maksoi jostain kympin, mutta nyt on jo naama totisena Akin edessä ahnehtimassa "niinkö paljon sillä tuli"? Muuttunut mies.
Jessus mitä vihaa .. surullista. En käsitä.
Viiden vuoden kuluttua heitä ei muista enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden kuluttua heitä ei muista enää kukaan.
Sitä he itsekin varmaan toivovat, ainakin vihaajien kohdalla.
Kaikkea hyvää Akille ja Helille sekä Markulle.
En mä heitä vihaa, ovat ihan yhdentekeviä ja ohjelmaakin olen joskus vilkaissut. Mutta yhdessä tapahtumassa vaikuttivat siltä, että kuvittelivat olevansa jotenkin muita parempia. Sellainen tökkii.
Koska ne on kuvottavia läskitynnyreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, ärsyttää vaan kun nää vanhat jaksot pyörii monella kanavalla,uudelleen ja uudelleen,, vähempikin tyrkyttäminen alkaa tympiä.
Onko sulle myyty telkkari, jossa ei toimi kanavan vaihto?
Onko niitä sellaisiakin? Meinaan vaan jotta vois näyttää jotain muuta niiden sijaan, usein kun loppuu yhdeltä kanavalta, näytetään samantien toisella. Rakastaako joku tätä ohjrlmas niin paljon,että vahtaa viiteen kertaan ?.
Mun ystävä otti yhteyttä ja sieltä toivotettiin tervetulleiksi. Veivät ison kasan suomalaista lasia ja Aki ei tiennyt mitään. Mitä lie puristelasia oli ollut. Tarjosi isosta kasasta 200 euroa.
Ystävä myi ne itse, sai yli 2000 euroa. Suomalaista designia, mm Nanny Steelia jne.
Katsoo suht usein Akia ja yhdellä kerralla oli sitten niitä samoja puristelaseja ollut myynnissä . Aki tiesi ihan tarkkaa suunnittelijat ja hintatason.
Ymmärrän matikkaa, jos myyt 200 eurolla, et saa 100 enempää maksaa. Verottajakin vie omansa. Mutta se, että leikitään asiakkaan edessä tietämätöntä, vaikka tasan tarkkaa tiedetään mitä on edessä, se on huijaamistaja valehtelemista.
Olihan ystävällä iso työ lasiesineiden pakkaamisessa ja postittamisessa, mutta 1800 euron erotuksella sitä jaksoi tehdä,
Nanny Steel jakso oli kuvattu kesällä ja ystäväni kävi Akilla syksyllä. Tai sitten Aki kärsii dementiasta.
Oletko tullut ajatelleeksi, että ne tulot ovat hyvät koska yritys tekee voittoa? Tähän kuuluu halvalla ostaminen ja paremmalla hinnalla tavarasta eroon hakkiutuminen.
Kyllähän se av-mammaa rassaa kun joku tekee rahaa duunilla mitä jokainen voisi yrittää mutta ei viitsi kun on niin laiska. Kateelliseksihan siitä tulee.
Heidän ylläpitämänsä WT-kulissi on pelkkä farssi vaikka elävät todellisuudessa herroiksi. Silti vetävät välistä huutokaupoillansa koska tavaroiden kauppaajat antavat puoli-ilmaiseksi pienestä lisäjulkisuudesta.
Vilunkipeliä sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se av-mammaa rassaa kun joku tekee rahaa duunilla mitä jokainen voisi yrittää mutta ei viitsi kun on niin laiska. Kateelliseksihan siitä tulee.
Sinähän sen tiedät ketä tällä sivulla on? Kuulutko itsekkin heihin? Kateus kortti käytetty,sitä on hyvä vilauttaa,kun ei muuta sanomista keksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ahneuden määrä...
Siitä vaan ite bisnestä tekeen jos on noin helppoa..
Mulla on jo tuottoisa bisnes, rehellinen bisnes. Ei aina katsos tarvitse ihmisen olla kateellinen, jos ei ole jostain samaa mieltä.
Onko keisarin tekemä bisnes sitten epärehellistä? Jos myyjä myy liian halvalla niin sehän on täysin oma moka.
Se moraali, se moraali....ja mitä olen ihan puolueettomien (eivät ole läheisiäni, jotka saattaisivat peesailla) kanssa tästä aiheesta keskustellut, ovat aina ahneus ja ryöstöhinnat jostain kumman syystä nousseet teemoiksi.
Olen itse kauppiassukua useammassa polvessa, joten jotain näppituntumaa on. Konkursseja ei ole takana ainoaakaan.
Eli on moraalitonta kun myyjä myy liian halvalla? Olen itekin romua myynyt halvalla könttäsummalla kun tietää mikä homma niiden myynnissä on.
Älä väännä sanoja. Hinnat pitää olla kohdallaan. Niistä pitää olla hyötyä sekä myyjälle, että ostajalle. Sellaista henkilöä, joka ei anna periksi ja osaa hintatietoisena niistä "romuistaan" järkeen käyvän summan vaatia, katsotaan röyhkeäksi moukaksi.
Nuo voitot alkavat olla jo niin tolkuttomia, että joku saisi puuttua asiaan. Kas kun ei ohjelmassa kerrota negatiivisesta palautteesta mitään. Sitä ihan varmasti tulee. Oikeudenmukaisuus ei ole kateutta. Ja tiedän ammattilaisena myynnistä kuitenkin jonkin verran.
Ja lopeta henkilökohtainen hyökkäilysi, aloituksessa kysyttiin mielipidettä ja sen kerroin, ei sinulla sen kanssa ole mitään tekemistä. Jos olet eri mieltä, niin se on oma asiasi.
Koska he ostaa pilkkahintaan ihmisiltä tavaraa, josta todellisuudessa saa useita satoja euroja kun ne myy. Esimerkiksi, Aki valehtelee, että jostain esineestä saa enintään 20e kun myy. Todellisuudessa saa 200e. Koijaavat apinaa.
Kusettavat niitä tavaroidensa myyjiä. Provisiopalkkio olisi oikeampi.
Minua inhottaa kun ajattelen niiden läskimyllyä sängyssä.
Huijaavat vanhuksia