Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä joka lupaa tarjota naiselle illallisen ulkona mutta viekin hänet Mäkkäriin?

Vierailija
09.02.2019 |

Eikä tässä vielä kaikki. Kun saavumme ravintolaan mies ohjaa minut suoraan pöytään ja menee hakemaan meille ruokaa. Kun mies tulee pöytään tarjottimen kanssa totean siinä 5 juustohampurilaista ja yhden pienen limun jossa on 2 pilliä. Kun mies on syönyt kiireellä 3 hampurilaista hän kysyy minulta olenko jo kylläinen ja voisiko hän mahdollisesti ottaa itselleen jäljellä olevan hampurilaisen. Jälkiruokaa hän ei edes ehdottanut. Tämä oli ensimmäinen kerta kun olimme yhdessä ulkona syömässä. Olemme viettäneet yhdessä muutaman viikonlopun asunnollani jossa olen kokannut meille luonnollisesti ruokaa. Ajattelin miehen tarjoavan illallisen ikään kuin kiitokseksi näistä.
Tein viikolla aloituksen samasta aiheesta. Jostain syystä keskustelu oli poistettu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kävellyt tieheni miehen tilatessa ruokia. En syö hapurilaisia. Jos on pakko jotain ottaa grillilta tai hampurikaispaikasta niin otan rankalaiset.

Vierailija
22/22 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajatteli tarjota sinulle vuorostaan parasta mitä tietää. Ehkä itse kysyisin, että syökö paljon mäkkäris ja tekeekö itse ruokaa. Jos tykkää hampurilaisista niin ehdottaisin, et tehdäänpä itse hampparit yhdessä. Jos tykkäisin ihmisestä muuten, niin ei se juttu ehkä tuohon vielä kaatuisi. Paitsi jos olisi muutenkin käynyt ilmi, ettei homma natsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän