Tänä vuonna aion aloittaa elämään hienona ladyna. Millainen on hienon ladyn elämä?
Lady on kohtelias ja kohtelee kaikkia hyvin ja tietää oman arvonsa. Tatuoinnit, kirosanat ja (liika) alkoholin käyttö eivät kuulu ladyn elämään. Lady odottaa parasta tekemättä itsestään numeroa tai olemalla moukka ja sivistymätön. Kävin ostoksilla ja uusin vaatekaappini sisällön, jotta voin elää täyttä ladyn elämää. En asu kartanossa ainakaan vielä ja ladylla pitäisi olla oma autokuski sekä (avio)mies - niitä minulla ei ole. Voiko hieno lady käyttää julkista liikennettä tai ajaa omaa autoa? Ladyn elämänkumppanin on oltava kouluttautunut, vaikutusvaltainen ja sivistynyt. Mistä hieno lady löytää puolison? Mistä löytää oikeat piirit?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
hieno lady ei myöskään pieraise.
Voi pieraista kunhan on vaimeahko, hyvin yläkireä ja selvä nuotti sekä haisee ruusunlehdille.
Oot nyt hakoteillä. Hienot Ladyt pilaa toisten elämät jos sen voi tehdä.
Niin meilläpäin.
Osta hienostopaperia. Tehty lampaiden pikkiriikkisistä eliittinahoista. Siitä se sitten alkaa. Vaihdat hieman ruokavaliota hanhenmaksapalleroihin. Tämän seuraksi sopii tammitynnyreissä kypsytetty skottviskii, esim. Savunmaulla terästettynä. Jos olet vielä herraskaisempi vaihda portviinin tai madeiraan.
Muista kävely. Et voi enää tallustella koon 38 kuoma-kengissä vaan sipsuttelet koon 36 hopealla tai kullalla ja timangeilla koristellussa kengissä, jotka sopivat oivasti myös vitriiniin muistoesineiksi. Toki näytät niissä faunittarelta etkä ladyltä.
Vierailija kirjoitti:
Oot nyt hakoteillä. Hienot Ladyt pilaa toisten elämät jos sen voi tehdä.
Niin meilläpäin.
En pilaa kenenkään elämää, hienon ladyn tehtävä on tuoda valoa muidenkin elämään.
Hienot ladyt eivät käytä vauva-lehden forumeita tai somea. Eli ensin siivoat ne alaluokkaiset jutut pois elämästäsi.
Hienon ladyn pitää pystyä ylläpitämään tietty ylellisyystaso. Pyri ensin siihen. Raha ei välttämättä tee onnelliseksi, mutta se luo turvallisuuden tunnetta. Varakas ihminen on rento, eikä se pilaa kenkiään/ asusteitaan sohjolumessa ja räntäsateessa, vaan liikkuu taksilla/ omalla autolla/ limusiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Osta hienostopaperia. Tehty lampaiden pikkiriikkisistä eliittinahoista. Siitä se sitten alkaa. Vaihdat hieman ruokavaliota hanhenmaksapalleroihin. Tämän seuraksi sopii tammitynnyreissä kypsytetty skottviskii, esim. Savunmaulla terästettynä. Jos olet vielä herraskaisempi vaihda portviinin tai madeiraan.
Muista kävely. Et voi enää tallustella koon 38 kuoma-kengissä vaan sipsuttelet koon 36 hopealla tai kullalla ja timangeilla koristellussa kengissä, jotka sopivat oivasti myös vitriiniin muistoesineiksi. Toki näytät niissä faunittarelta etkä ladyltä.
Hieno lady ei juokse, koska lady varaa aina tarpeeksi aikaa kaikkeen. En syö epämääräisiä enkä epäterveellisiä ruokia, en käytä viskiä enkä pukeudu Kuoma-kenkiin. Hieno lady tietää miten pukeutua erilaisiin tilanteisiin.
Mää näin juuri hienon ladyn ulkoilemassa kuomat jalassa ja upea takki päällä. Älä mollaa juomia turhaan. Tilannetaju ratkaisee.
Olin au pairina hienostoperheessä Englannissa vuonna jotakin kauan kauan sitten.
Lady of the house piti julkista liikennettä hyvin rahvaanomaisena ja ehdotti minulle, etten saisi käyttää niin likaisia kulkuvälineitä. Myös etsiessäni päiväkirjaa hän suositteli minut Lontoossa kohteeseen, jossa tilauksesta tehdään käsin sidottuja ja nahkakantisia. Kirkossa oli hänen ja hänen perheensä nimikkopaikka, jonne koruompelin polvityynyn ladyn toiveesta.
Ja kun istut syömään älä ikinä nojaa selkääsi tuolin selkänojaan, vaan istu ryhdikkästi selkä suorana. Pureskele ruoka kunnolla ja syö hitaasti; vain rahvas ahmii ruokansa.
Leikkauta polkkatukka ja käytä sisälläkin järkyttävän kalliita merkkikenkiä, avokkaita tai vastaavia, mutta kunhan ne sopivat hienolaatuiseen hameeseen ja siihen sopivaan puseroon.
Oma vinikellari pitää olla: valkkari, rose, punkku.
Hae joka lauantai puutarhurisi hoitamaan kasvimaasi, jonne et itse tietenkään kumarru nyppimään mitään. Mutta kun maaseudulla ollaan pitää tietenkin olla kasvimaa.Puutarhurin hakeminen is just fun, kun saa kosketusta rahvaaseen. Valitse vain likaisin autosi, se millä kuljetat koiraasi, kuin kauppa-autoasi tai sitä millä lapset haetaan koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Olin au pairina hienostoperheessä Englannissa vuonna jotakin kauan kauan sitten.
Lady of the house piti julkista liikennettä hyvin rahvaanomaisena ja ehdotti minulle, etten saisi käyttää niin likaisia kulkuvälineitä. Myös etsiessäni päiväkirjaa hän suositteli minut Lontoossa kohteeseen, jossa tilauksesta tehdään käsin sidottuja ja nahkakantisia. Kirkossa oli hänen ja hänen perheensä nimikkopaikka, jonne koruompelin polvityynyn ladyn toiveesta.
Ja kun istut syömään älä ikinä nojaa selkääsi tuolin selkänojaan, vaan istu ryhdikkästi selkä suorana. Pureskele ruoka kunnolla ja syö hitaasti; vain rahvas ahmii ruokansa.
Leikkauta polkkatukka ja käytä sisälläkin järkyttävän kalliita merkkikenkiä, avokkaita tai vastaavia, mutta kunhan ne sopivat hienolaatuiseen hameeseen ja siihen sopivaan puseroon.
Oma vinikellari pitää olla: valkkari, rose, punkku.
Hae joka lauantai puutarhurisi hoitamaan kasvimaasi, jonne et itse tietenkään kumarru nyppimään mitään. Mutta kun maaseudulla ollaan pitää tietenkin olla kasvimaa.Puutarhurin hakeminen is just fun, kun saa kosketusta rahvaaseen. Valitse vain likaisin autosi, se millä kuljetat koiraasi, kuin kauppa-autoasi tai sitä millä lapset haetaan koulusta.
Puolet tekstistä mainituista asioista ovat sopivia mutta hienon ladyn hiustyylin tulee olla klassinen - mieluiten tietenkin pitkät hiukset ja hiusten tulee olla aina kammatut ja kauniisti laitetut.
Muistan sen yhdeen is n toimittajan joja ihan parass mutta en muista nimeä.
Hieno lady tarvii ihailijoita, mä voin ruveta sun kiihkeäksi rakastajaksesi. Ladyillä on usein salasuhteita mm. puutarhurinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno lady tarvii ihailijoita, mä voin ruveta sun kiihkeäksi rakastajaksesi. Ladyillä on usein salasuhteita mm. puutarhurinsa kanssa.
Oikeilla ladyilla ei ole tarvetta salasuhteille eikä lady ole salarakas vaan yhden herrasmiehen rakas.
Neiti Näpsä kirjoitti:
Hienon ladyn pitää pystyä ylläpitämään tietty ylellisyystaso. Pyri ensin siihen. Raha ei välttämättä tee onnelliseksi, mutta se luo turvallisuuden tunnetta. Varakas ihminen on rento, eikä se pilaa kenkiään/ asusteitaan sohjolumessa ja räntäsateessa, vaan liikkuu taksilla/ omalla autolla/ limusiinilla.
Aina voi olla myös köyhtynyttä aatelistoa. Vaatteet vanhoja mutta elitistisiä kuten metsästysvaatteita ja tanssiaispukuja. Suvun historia on kodin seinillä. Käyttöraha nollassa tai sinne päin.
Minne hävisi se ranskattaren elämän aloittanut? Jos näet tämän, haluaisin kuulla, miten olet edistynyt? Laihduitko?
No aivan ensimmäiseksi lopetat kakkaamisen.
M