Mistä me saaadaan raha tähän hyvinvointiyhteiskunnan pyörittämiswen tuleevaisuudessa?
Kommentit (41)
Mä oon lama ajaan lapsi ja mun paras koulu olii uimakoulu.
Printteristä kuten tähänkin asti. Ei se raha maailmasta lopu. Nyt vaan pitäisi elvyttää entistä hanakammin ja lopettaa vyön kiristely.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lama ajaan lapsi ja mun paras koulu olii uimakoulu.
Itseasiasiasssa se jäii kyllä kesken kun enn uskaltanut sukeeltaa.
Jos kaikki alkaisi suosimaan suomalaisia tuotteita ja palveluita. Tulisi paljon oikeita työpaikkoja lisää.
Ranskassa juuri äsken tuhoutui mielenosoittajan käsi kun yritti poimia kyynelkaasukranatin maasta
RT kanava sai videolle sen käden, ihan ruhjona oli, kämmen puuttui
Huom! Yle ei lankaan uutisoi ranskanmielenosoituksista, poliittisista syistä
Pikkuseikkana voitaisiin kehittää metelivero. Kaikki julkisissa liikennevälineissä kännykkäänsä huudattavat tai stereoitaan kerrostalossa testaavat laitettaisiin maksamaan desibelien, minuuttien ja kärsivän kuulijakunnan koon perusteeella.
Eihän tämä nyt hyvältä näytä, kun työt automatisoituu, sijoitusyhtiöt ostaa kaiken ja voittoa takoakseen hilaa hinnat pilviin, rikkaat jatkaa rikastumistaan ja köyhillä ei ole kohta enää mitään. Rikkaat valittaa jo nyt, että maksavat kaiken mutta ei tässä taida kohta muuta vaihtoehtoa olla kuin väkipakolla alkaa jakamaan rahaa heiltä köyhille.
Yritystuista, veronkierron estämisestä, ihmisten syrjäyttämisen lopettamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki alkaisi suosimaan suomalaisia tuotteita ja palveluita. Tulisi paljon oikeita työpaikkoja lisää.
Aloin kartella tietoisesti kotimaisia tuotteita, kun tuli aktiivimalli.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä nyt hyvältä näytä, kun työt automatisoituu, sijoitusyhtiöt ostaa kaiken ja voittoa takoakseen hilaa hinnat pilviin, rikkaat jatkaa rikastumistaan ja köyhillä ei ole kohta enää mitään. Rikkaat valittaa jo nyt, että maksavat kaiken mutta ei tässä taida kohta muuta vaihtoehtoa olla kuin väkipakolla alkaa jakamaan rahaa heiltä köyhille.
Kohhta ei enää marxismistakaan olee hyötyä kun on tunteeettomat robotit tekemässsä tööitä. Eii vaan, kyllä uskoon että elämä voiittaa aiiina.
Otetaan rikkailta ylimääräiset pois. Hoivalaitoksen johtajan ei tarvitse tienata miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esimerkiksi lisää tukijusseja peltohommiin. itsellä oli kolme vuosikymmentä pieni firma oli kiva nähdä kun joka kolikosta lähti 24% alvina, itse jouduin tekemään ja kauppaamaan tuotteeni enkä saanut penniäkään tukea mistään, näitä huolia ei ole maajusseilla.
Mitä horiset? Alkutuottajat on olleet alv-velvollisia iät ja ajat. Ja jos et kauppaa viljaasi ei sitä kukaan tule käsistä viemään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mistä raha tulee?
Olisin kirjoittanut täsmälleen saman vastauksen.
Laitetaan ei alkuasukkaat omiin maihinsa taakaaisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohhta ei enää marxismistakaan olee hyötyä kun on tunteeettomat robotit tekemässsä tööitä. Eii vaan, kyllä uskoon että elämä voiittaa aiiina.
Ja se millä perusteelle elämä voittaaa niiinkilpaailullla ja rajaallisellla kapasiteetilla ja resurssseilla, aiinii ei ehkäää. Me voitetaan naiisilla?
Suomessa ei ole perustuslakituomioistuinta johonka kansalaiset voisivat valittaa.
Eli perustetaan sellainen ja pannaan maan asiat kuntoon. Tämä on bisnesmiesten leikkikenttä ja sille on aika laittaa piste. Vaikka väkivallalla.
Maailma loppujenlopuksii päättyy siihen että se yhdiistyy osaaaksi aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan rikkailta ylimääräiset pois. Hoivalaitoksen johtajan ei tarvitse tienata miljoonia.
mites sitten kun ne pahat rikkaat muuttaa ulkomaille duuniin, lopettaa yritysten perustamisen ja Suomeen sijoittamisen?
Siitä saisi että alettaisiin taas tekemään yhteistyötä ja rakentamaan hyvinvointia tarkoituksella.