Millainen ihminen käärii miljoonia toisten kärsimyksellä?
Mietin, että millainen moraali on oltava, että määrätietoisesti huonontaa hoidossa olevien oloja saadakseen osakkeet nousuun ja itselle miljoonatulot. Miltä tuntuu nauttia niistä miljoonista, kun hoitajat kärsivät, vanhukset kärsivät ja omaiset kärsivät?
Miltä tuntuu lisätä maailmassa pahaa ja huonoa vain oman navan vuoksi?
Onkohan noilla toimareilla ja hallituksen jäsenillä jokin diagnoosi? Ei kai tuota terve mieli voisi tehdä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ilmaistyövoima on myös yksi keino tehdä rahaa sijoittajille. Se on sumutus. Nyt kirjoitan sen tähän. Tulevaisuudessa kauhistellaan sitä kuinka kukaan ei kertonut....
Sä vaan olet vttu niin väärässä kuin olla ja osaat. Niistä harjoittelijoista ei ole kuin haittaa ja vaivaa töissä. Hidastavat työntekoa.
Ainoa tarkoitus niillä on poliitikoilla keksiä kaikenlaisia tempputyöllistämisiä ja tietenkin kurmoottaa niitä, että hakisivat oikeisiin töihin, mutta usein ne sitovat 1-2 muutakin työntekijää ja työt hidastuvat.
S_inkkis
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yrittäjät ovat jollakin tasolla hyväksikäyttäjiä. Kepulaiset ja kokoomus ovat ihmishirviöitä ja demoneja. Pahuuden ruumiillistumia. Kantavat mukanaan holokaustin henkeä.
Herra armahda heitä parannukseen.
Siis parempi olisi, ettei olisi työnantajia?
Onko yksityisyrittäjätkin pahuuden ruumiillistumia?
S_nkkis
Vaikka me luotaisiin millainen utopistinen hyvinvintiparatiisi tähän maailmaan, niin silti löytyy niitä jotka ajattelevat että heille kuuluu enemmän kuin muille. Ihminen ei ole kehittynyt luolamiehestä yhtään paremmaksi olennoksi. Fyysinen väkivalta on vain vaihtunut henkiseen mielikuvituskikkailuun. Raha, maa-alueet, lait ja kirjat ovat kaikki ihmisen päässä kehittynyttä fantasiaa, jolla ei ole mitään tekemistä universumin kanssa. Univerumille olemme pelkkä alkuhiukkasenhiukkasen äärettömyysosa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me luotaisiin millainen utopistinen hyvinvintiparatiisi tähän maailmaan, niin silti löytyy niitä jotka ajattelevat että heille kuuluu enemmän kuin muille. Ihminen ei ole kehittynyt luolamiehestä yhtään paremmaksi olennoksi. Fyysinen väkivalta on vain vaihtunut henkiseen mielikuvituskikkailuun. Raha, maa-alueet, lait ja kirjat ovat kaikki ihmisen päässä kehittynyttä fantasiaa, jolla ei ole mitään tekemistä universumin kanssa. Univerumille olemme pelkkä alkuhiukkasenhiukkasen äärettömyysosa.
Heh... mutta kun näinhän se luonnossa menee.
Toiset ovat parempia ja siksi heillä on enemmän.
Vrt -> jos olet parempi kalastaja, niin syöt useammin kalaa.
S_inkkis
Se on totta, että moni omainen ei uskalla ottaa asioita esiin koska pelkää kostoa, mutta osittain se on sitä, että on helpompi leikkiä, että ei tiedä mitään.
Nyt monet rikkaat haaveilevat yksilöllisestä hoidosta. Hyvä niin. Hoitajatkaan eivät ole enää vanhanaikaisia joten tuskin se on hoitajista kiinni jos hoito on liukuhihnatyylistä. Se johtuu vain siitä, että ei ole aikaa siihen yksilölliseen hoitoon.
Mikään hoitotahto ei auta jos ei ole sen toteuttajia.
Rikaskin voi joutua vanhana huonoon hoitoon jos päätyy jonkun ahneen saaliiksi. Vaikka olisi ollut kuinka mahtava niin vanhuuden höperönä ei enää uskota.
Kyllä se kaikki pitää kirjata lakiin ja sen toteutumista valvoa ulkopuolisen tahon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S_inkkis
Ei siinä mikään itku auta, että tasataanpa kalat ;)
Jos haluat saman määrän kalaa mitä mulla on, niin heikompilahjaisena joudut tekemään enemmän töitä saman saaliin saadaksesi ;)
S_inkkis
Muahhahhaha!!!'
Maailmassa on paljon pahuutta johon kuuluu ahneus, toisten riistäminen, hyväksikäyttö.
Pahimpia juttuja ihmiskauppa ym.
Mutta on tämäkin todella kauheaa.
Vanhusten "hoidolla" tehdään rahaa kun kunnon hoitoa ei edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S_inkkis
Jos haluat saman määrän kalaa mitä mulla on, niin heikompilahjaisena joudut tekemään enemmän töitä saman saaliin saadaksesi ;)
S_inkkis
Muahhahhaha!!!'
Sinulla on kalaa, minulla kyky parantaa sinut listerian aiheuttamista vaivoista. Tehdäänkö vaihtokaupat?
Harva pärjää pelkillä omilla taidoillaan, siksihän yhteiskunta on olemassa (tai pitäisi olla), että voitaisiin auttaa toinen toisiamme. Mutta sitähän se ihmisluonteen vuoksi on, että mietitään miten parhaiten toisista hyödytään niin että itse tarvitsee mahdollisimman vähän panostaa.
Psykopaatti ja narsisti, tällaiset etenevät uralla hyvin. Omatunto ja moraali ovat heikkouksia, joita tällaiset ihmishirviöt eivät pysty tunnistamaan.
Oivallinen kirjoitti:
Psykopaatti ja narsisti, tällaiset etenevät uralla hyvin. Omatunto ja moraali ovat heikkouksia, joita tällaiset ihmishirviöt eivät pysty tunnistamaan.
Psykopatia ja narsisti on lapsellisuutta. Ne on henkisesti vajaita ja fyysisesti yleensä heikkoja. Jos narsistin tai psykopaatin vie nyrkkeilykehään, niin ne kuolee muutamassa sekunnissa kun ruvetaan oikeasti kamppailemaan fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S_inkkis
S_inkkis
Muahhahhaha!!!'
Kyllä mulla kalaa riittää tässä elämässä itselleni ja riittää siitä muillekin jakaa. Sinä toisaalta taas olet sairasta prostituution tuottamaa ulostetta.
Olen ihmetellyt samaa. Tämä ei millään muotoa mahdu oman moraaliini. Todella kylmä ja ilman rakkautta on jäänyt tällainen ihminen varmaan jo lapsena. Tai sitten on kuin Sipilä, että uskoo oma perheen, laajan suvun ja samanuskoisten olevan ihmisinä muita ylempänä. Ja sen takia ei ole väliä miten näitä muita kohdellaan. En yleensä ole mikään kostonhimoinen ihminen, mutta nyt olen alkanut toivomaan, että paha saisi jossain vaiheessa elämää näiden ihmisten kohdalla palkkansa muodossa tai toisessa.
Minua ihan hävettää heidän puolestaan, varsinkin kun eivät itse osaa edes hävetä. Se hankeen jätetty vanha pappatapauskin, ihan järkyttävää! Ebsin kielletään kaikki, mutta kun on niin vahvat todisteet, että paikka oli oikea, niin sitten myönnetään vasta ja silloinkin selitellen. Jos olisi minun kontollani ollut tämä vanha herra niin olisin kyllä ollut täysin kauhuissani moisesta virheestä ja tajunnut erota jo tuosta.