Miksi lapsia omaava nainen haluaa minut luokseen asumaan?
Mielestäni olisi parempi, että asuisin yksin ja suhde hoidettaisiin minun luonani varsinkin kun hänen tyttärensä lähestyvät murrosikää.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Maksajaksi ja kotitöiden tekijäksi
Niin vaikka suhteenhan kuuluu olla pelkkää panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet siis kaikkien naisten olevan samanlaisia ja kykenevän ilmanmuuta kertomaan, miksi se tapaamasi yksi nainen koko universumissa ajattelee ja tuntee jollain tavalla?
Älä muuta yhteen kenenkään kanssa, ennen kuin opit ymmärtämään, että naiset ovat ihmisyksilöitä ja jokainen erilaisia ihan kuten miehetkin. Me emme tiedä mitään teidän suhteestanne tai naisystävästäsi.
Kyllä noin 70% naisista on samanlaisia.
Tämän todistaa mm. naistenlehtien suosio. Harvan naisen ajatusmaailma ja kiinnostuksenkohteet poikkeavat kovin merkittävästi kanssasisarista.
Miestenlehtien suosio antaisi ymmärtää saman ilmiön vallitsevan aidan toisellakin puolen.
Totta hitossa ihmisen luontaiset piirteet ja biologia tukee tietynlaista käytösta vaikka kuinka koetetaan tuoputtaa jotain itse keksimäämme ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet siis kaikkien naisten olevan samanlaisia ja kykenevän ilmanmuuta kertomaan, miksi se tapaamasi yksi nainen koko universumissa ajattelee ja tuntee jollain tavalla?
Älä muuta yhteen kenenkään kanssa, ennen kuin opit ymmärtämään, että naiset ovat ihmisyksilöitä ja jokainen erilaisia ihan kuten miehetkin. Me emme tiedä mitään teidän suhteestanne tai naisystävästäsi.
Tuo on ihan kuin sanoisi, että 70%suomalaisista ihmisistä on ihan samanlaisia persoonia ja heillä on samanlaiset ajatukaet ja tunteet ja luonteet ja samanlaiset toiveet ja kokemukset.
Oletko sinä itse luonteeltasi samanlainen kuin 70% muista miehistä?
Kannattaa ehkä vähän kasvaa henkisesti ennen parisuhdeviritelmiä...Kuuntelen heviä, pelaan sählyä ja olen töissä autoalalla. Kyllä olen aikalailla kuten suurin osa miehistä.
Erikoista.
Minä nimittäin en tunne yhtäön miestä, joka kuuntelisi heviä, pelaisi sählyä ja olisi autoalalla töissä - ja tunnen harrastusten ja työn kautta tuhansia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh? Lapsettomiakin löytyy.
Vähän sama kun kysyisi, miksi ruma kun kauniita/komeitakin löytyy? :D
Kaikilla ei katsos oma taso riitä siihen parhaimpaan. Silloin joutuu tinkimään joistain toiveista ja tekemään kompromisseja. Esim. jos lapset on ok, silloin voi saada muuten paremman kuin jos joutuisi lapsettomista valkkaamaan.
No ap sisältyykö siihen asumistoiveeseen muutakin kuten että elättäisit heitä ja palvelisit hänen lapsiaan? Onko siinä jotain pahaa, että hän toivoisi sinun muuttavan luokseen?
Eikö saisi enää toivoa kumppanin muuttavan yhteen kanssaan, jos seurustellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän todistaa mm. naistenlehtien suosio. Harvan naisen ajatusmaailma ja kiinnostuksenkohteet poikkeavat kovin merkittävästi kanssasisarista.
Miestenlehtien suosio antaisi ymmärtää saman ilmiön vallitsevan aidan toisellakin puolen.
Tai iltapäivälehtien suosio. Taitaa 90 % suomalaisista olla keskenään täysin samanlaisia, kun niitä lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa ihmisen luontaiset piirteet ja biologia tukee tietynlaista käytösta vaikka kuinka koetetaan tuoputtaa jotain itse keksimäämme ideologiaa.
Sinä olet pahasti väärässä. Ei ole sellaisia "ihmisen luontaisia piirteitä ja biologiaa", joka aikasnsaisi naisten olevan keskenään samanlaisia ja miesten keskenään samanlaisia.
Mutta koska dinulla on tuollainen vahva ideologia, johon uskot vakaasti, niin ymmärrän, että et sitä sisäistä kuin kenties aikanaan elämänkokemuksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh? Lapsettomiakin löytyy.
Vähän sama kun kysyisi, miksi ruma kun kauniita/komeitakin löytyy? :D
Kaikilla ei katsos oma taso riitä siihen parhaimpaan. Silloin joutuu tinkimään joistain toiveista ja tekemään kompromisseja. Esim. jos lapset on ok, silloin voi saada muuten paremman kuin jos joutuisi lapsettomista valkkaamaan.
Voi voi sentään, sun taso se on sellainen, että mitä maailman naiset menettääkään kun ei kaikki voi saada sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksajaksi ja kotitöiden tekijäksi
Niin vaikka suhteenhan kuuluu olla pelkkää panemista.
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, joten en ole muuta käyttöä miehelle vielä keksinyt.
Hänen arkensa järjestely varmasti helpottuisi kun kotona asustaisi toinenkin aikuinen. Hänellä ei tarvitse aina erikseen lähteä sinun luoksesi ja samalla huolehtia siitä, miten ne lapset nyt siellä kotona pärjää ja syökö ne nyt ruuat yms. Jäisi siis enemmän aikaa ja energiaa sulle ja lapsille ja kaikkeen muuhunkin.
Jos haluat pitää rauhasta kiinni, niin oma koti kullan kallis. Naisesi myös keskittyy sinuun kun teinit eivät pyöri jaloissa.
Tää on ehkä vähän 50-50. Kysy siltä naiselta miksi hän tahtoo sut sinne ja kerro miksi viihdyt mielummin omassa kodissa. Keskustelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan kuin sanoisi, että 70%suomalaisista ihmisistä on ihan samanlaisia persoonia ja heillä on samanlaiset ajatukaet ja tunteet ja luonteet ja samanlaiset toiveet ja kokemukset.
Oletko sinä itse luonteeltasi samanlainen kuin 70% muista miehistä?
Kannattaa ehkä vähän kasvaa henkisesti ennen parisuhdeviritelmiä...Kuuntelen heviä, pelaan sählyä ja olen töissä autoalalla. Kyllä olen aikalailla kuten suurin osa miehistä.
Erikoista.
Minä nimittäin en tunne yhtäön miestä, joka kuuntelisi heviä, pelaisi sählyä ja olisi autoalalla töissä - ja tunnen harrastusten ja työn kautta tuhansia miehiä.
En muuten minäkään. Minun korvaani tuollainen mies kuulostaa wt:ltä tai siis joltain peräkylän juntilta. Siinä tapauksessa voisi kuvitella, että naisystäväkään ei mikään ns. laatunainen ole. Ei siis kannata muuttaa yhteen, suhde tuskin kestää kauaa.
N85 kirjoitti:
Hänen arkensa järjestely varmasti helpottuisi kun kotona asustaisi toinenkin aikuinen. Hänellä ei tarvitse aina erikseen lähteä sinun luoksesi ja samalla huolehtia siitä, miten ne lapset nyt siellä kotona pärjää ja syökö ne nyt ruuat yms. Jäisi siis enemmän aikaa ja energiaa sulle ja lapsille ja kaikkeen muuhunkin.
Jos haluat pitää rauhasta kiinni, niin oma koti kullan kallis. Naisesi myös keskittyy sinuun kun teinit eivät pyöri jaloissa.
Tää on ehkä vähän 50-50. Kysy siltä naiselta miksi hän tahtoo sut sinne ja kerro miksi viihdyt mielummin omassa kodissa. Keskustelkaa.
Olen perustellut sillä , että tytärten mielenterveydelle ei ole hyväksi nähdä kaljamahaani ja kikkeliäni jos satutaan yhtäaikaa yölliselle vessareissulle.
ap
Miksi muuttaisit maksajaksi ja kotiorjaksi naisen kämppään? EI ikinä.
Minulla on kolme teini-ikäistä lasta ja rakastani en haluaisi asumaan tähän. Mies saa tulla kylään ja yökyläänkin milloin haluaa, mutta asumaan saa tulla vasta kun lapset on muuttaneet omilleen. Tosin tiedän, että hän haluaa pitää oman kotinsa. Meillä on hyvä näin. Soitellaan päivittäin. Nähdään 1-2 kertaa viikossa.
Haluaa lastenhoitajan ja elättäjän, että pääsee tyttöjen kanssa viihteelle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme teini-ikäistä lasta ja rakastani en haluaisi asumaan tähän. Mies saa tulla kylään ja yökyläänkin milloin haluaa, mutta asumaan saa tulla vasta kun lapset on muuttaneet omilleen. Tosin tiedän, että hän haluaa pitää oman kotinsa. Meillä on hyvä näin. Soitellaan päivittäin. Nähdään 1-2 kertaa viikossa.
Meillä on samanlailla. Minulla kaksi lasta ja ei asuta miehen kanssa yhdessä. Tehdään yhdessä asioita ja ollaan tavallinen pari ja rakastamme toisiamme, mutta miehellä on oma asunto. On yökylässä minu luona ja kun lapset ovat isäviikolla, niin olen sitten miehen luona yleensä sen viikon. Lapset kun on minun luonani, niin mies on noin 2 kertaa viikossa meillä, mutta soitellaan joka päivä ja tämä sopii meille hyvin ja muutetaan yhteen kun lapset on isoja ja tekemässä lähtöä omaan elämään. Meidän sihdekin pysyny hyvänä vuosia juuri tämän takia, ku ei nähdä 24h ja sitä omaa tilaakin on.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa lastenhoitajan ja elättäjän, että pääsee tyttöjen kanssa viihteelle.
Jonkun kannattais mennä jollekin ammattiauttajalle, että pääsisi eroo traumoistaan ja voisi taas saada positiivisia kokemuksia.
Ei tuossa yhtälössä ole miehellä ja lapsilla kuin hävittävää. Ainoa joka muutosta saa jotain positiivista on nainen.
M43 kirjoitti:
Ei tuossa yhtälössä ole miehellä ja lapsilla kuin hävittävää. Ainoa joka muutosta saa jotain positiivista on nainen.
Aijaa.
Minä olin yh, kun tapasin mieheni ja hän muutti meille asumaan.
Mies pääsi käytännössä ilmaiseksi asumaan minun ostamaani kotiin, minä teen valtaosan kotitöistä ja mies saa säännöllistä seksiä.
Meillä on välillä ollut ongelmia, mutta luulen, että miestä estää eroamasta se, että hänen elintasonsa laskisi niin paljon eron myötä.
Ennustan sinulle kurjaa ja epäonnistumisten värittämää parisuhdetulevaisuutta.
Positiivista on kuitenkin se, että mahdollisuutesi onneen ja suhteessa onnistumiseen paranee räjähdysmäisesti, jos/kun jossain vaihetta elämääsi oivallat, että jokainen nainen on samalla lailla omanlaisensa yksilö kuin miehetkin.