Mitä tämä on
Emme ole puoleen vuoteen avopuolisoni kanssa käyneet kauppaa pidemmällä, ja sinnekin hän pyytää minua siksi, että maksaisin meidän ruuatkin. Hän ei ole vuosiin pyytänyt minua mihinkään. Kotona haukkuu lähinnä milloin miksikin läski yms. Nyt olen kyllä ylipainoinen, mutta haukkui läskiksi kyllä silloinkin kun olin jopa alipainoinen. Nimittelee kyllä pahemminkin. Kymmenen vuotta sitten maksoi ravintolalaskun minulle ja tyttärelleni. 🤔
Hänen sukulaisensa kuulemma inhoavat minua, joten sielläkään ei käydä enää yhdessä. Kun pyydän, että mentäisiin yhdessä jonnekin, niin hän sanoo aina, että ei ole rahaa tai, että on jotain muuta. Leffassa käytiin puoli vuotta sitten niin maksoin itse lippuni ja popcornit ja muut, hän vain söi ne yhdessä. 🤔
Seksiä hän ei halua kanssani. Ei ole tehnyt aloitetta, eikä innostu minun aloitteesta. Kymmenen vuotta sitten muistan, että hän on tehnyt aloitteen. Joudun hänet melkein pakottamaan siihen, joten omaa fiilistä se laskee jo...
Hänen äitinsä mielestä en ole hänelle sopiva. Ollaan kuitenkin jo 15 vuotta oltu yhdessä, mutta ei tömä nyt enään oikein kivalta tunnu. 🤔
Hän ei kuulemma ole pettänyt minua, vaikka luulisi tällä käytöksellä kyllä. Ei kai silläkään ole tässä mitään merkitystä kun tämä on tämmöstä.
Olen kaunis useiden mielestä, ja reilu muita kohtaan, ja positiivinen ihminen mutta tämä ei kyllä ole kivaa. En saa ansaitsemaani kohtelua mielestäni.
Olen muutenkin meidän talousasioissa koko ajan vetovastuussa. Olis kiva joskus vaan olla, ja että joku tekisi minun puolestani jotain tai järjestäisi minulle jotain. Kun tässä suhteessa minä olen ollut se joka järkkää
Hän sanoi viimeksi tänään aamulla, että aika kuluu hukkaan kun pyysin hieromaan jalkojani aamulla. Viisi minuuttia sanoi että voi hieroa, vaikka tänään vapaapäivä. Parin kuukauden välein on ehkä yksi aamu milloin hän ehtii olla kanssani. 🤔 Kun hänellä on paljon harrastuksia, johon menee hänen aika. Ja tietysti työ. Mutta hän on kyllä viime aikoina viettänyt äitinsäkin kanssa enemmän aikaa kuin minun. 🤔
Yhteisiä lapsia ei meillä ole. Lykkäsimme aina erinäisistä syistä tekoa, ja nyt kun olisi aikaa niin hän ei enää halua. Minulla on jo aikuinen tytär. Mietin välillä, että minkälaista olisi olla miehen kanssa, joka oikeesti haluaisi tehdä asioita kanssani, ja vaikka järjestää matkan meille tai illallisen tms. Kaikki aiemmat lomamme olen minä järjestänyt ja varannut yms. Ja hän vielä suuttui yhdestä reissusta kun joutui itse maksaa. Minun tuloni ovat pienentyneet niin eihän ne rahat kaikkeen riitä.
Näänkö itsessäni vikoja, kyllä, mutta en koe olevani tässä parisuhteessa se viallinen vaan toinen ei oikein tunnu ymmärtävän mitä parisuhde tarkoittaa. 🤔