Naisten erilaiset orgasmit
Millaisia orgasmeja muut naiset saa? Mikä tuntuu parhaalle? Vaihteleeko voimakkuus? Entä onko eroa soolo vs. kumppanin kanssa?
Olen aina saanut vain klitorista hyväilemällä, kiihotus kasvaa ja kasvaa, lyhyt huippu ja rentoutuminen. Sama kuvio itsetyydytyksessä ja miehen kanssa.
Sitten kun muut puhuvat yhdynnässä saaduista, suihkuorgasmeista ja ties mistä g-pisteorkuista. Nänniorgasmeja, handsfree orgasmeja.
Jäänkö jostain paitsi? :(
Kommentit (12)
Saanen vastata vaimoni puolesta, hän kun ei ole nyt paikalla?
Hän saa vaginaorkkuja, etenkin g-pistettä kiihottamalla, mutta siihen menee aikaa. Käytännössä tarkoittaa että jos ollaan ihan pelkästään mulkkupilluyhdynnässä niin minä saan nopeammin, jolloin häneltä jää usein saamatta. Mutta jos ensin sormetan ko. pistettä, niin sitten saattaa molemmat saada jopa yhtä aikaa.
Klittasta hän saa helpommin ja nopeammin, eli nuoleminen ja/tai sormettaminen tuo hänelle orgasmin melko varmasti, ja yleensä melko 'ison'.
Hän saa myös anaalista orkut, ja itse asiassa melko nopeastikin, mutta ainakin noin päältäpäin katsoen ne eivät ehkä ole aivan yhtä isot/vahvat.
Meidän paras lelu on sellainen vibraattoridildo, ja sillä hän saa varmaankin isoimmat orkkunsa, ja monta perä jälkeen. Se kun tekee kaiken mahdollisen, menee pimppiin niinkuin muna sisään/ulos-pohjalta, hieroo siellä g-pistettä, värisee ja vääntelehtii, värisee klittaa vasten, jne., niin pian alkaa orkkuja tulla yksi toisensa jälkeen ja aina vaan vahvempia. Hieman olen kateellinen, itse en ole koskaan saanut viittä putkeen. Ja täytyy myöntää, hieman olen myös mustasukkainen siitä dildosta, itse kun en ole koskaan onnistunut antamaan rouvalle viittä putkeen, munani näet ei värise eikä sitä voi liikutella ihan miten haluaa eri kulmassa, eikä se myöskään kestä kovana tuntitolkulla.
Saan kokonaisvaltaisia kehoa tärisyttäviä orgasmeja yhdynnässä ja rintoja hyväilemällä. Tämän lisäksi squirttaan melkein joka kerta. Klitoriskiihotus tai tissihieronta saattaa myös johtaa roiskimiseen, g-pisteen kiihotusta en tarvitse.
Itsetyydyttäessä saan klitorisorgasmeja, samantyyppisiä kuin ap kuvailee, joskus hyvin harvoin myös miehen hyväilemänä. Tämä on hidasta, hyvin hidasta. Myös klitoriskiihottimen kanssa tässä kestää. Ikinä en ole lauennut suuseksistä.
Tämä klitorisorkun puute vaivaa välillä, mutta pidän itseäni onnekkaana kun kuitenkin saan noita muita ja aika rajattomasti. Arvelen että viimeksi tulin yhdynnässä kymmenisen kertaa.
Kaikkein tyydyttävin orgasmi on tuo kun squirttaan. Sen jälkeen ei hetkeen kaipaa yhtään mitään. Ihaninta siinä on, että mies ei hetkeäkään ole ällötellyt kosteutta vaan oikein yllyttää hyväilyillään sitä jatkumaan. Itse nimittäin olen tuota kovasti välillä nolostellut.
En minäkään saa kuin klittaa hyväilemällä. Joskus orkku saattaa tuntuu laajemmalla alueella, jos hyväilee samalla esim g-pistettä tai kohdunsuuta.
Miehen kanssa kiihotun kyllä kovasti ja nautin seksistä, mutta en yleensä laukea spontaanisti. Orkun saadakseni joudun keskittymään. Minulla on lääkitys, joka vaikeuttaa saamista, mutta no can do.
Itse saan parhaimman ja rajuimman orgasmin, jos satun tulemaan samaan aikaan miehen kanssa, epäilen sen johtuvan peniksen liikkeestä, kun siemensyöksy tulee.. Näitä on nyt viimeisemmän miesystäväni kanssa tullut yllättävänkin usein. Klitorisorgasmi on itselläni suht nopea ja aika vaisu, tein sen sitten itse tai teki sen joku muu. Tämä ei myöskään riipu tekotavasta, eli nuoleminenkaan ei oikein maailmaa värisytä. Dildolla ja vibraattorilla en oikeastaan saa koskaan, vibralla silloin jos se on penisrenkaassa.
Onneksi saan suht helposti yhdynnässä orgasmin ja ne kyllä tuntuvat muutenkin parhaimmilta, että sinänsä ei harmita. Toki jos toinen osapuoli on ihan käsi hommissa ja makaa lahnana ei koko homma tunnu miltään. Pituudella en ole huomannut olevan mitään väliä, sillä minusta tuntuu, että herkin paikka minussa taitaa olla itse emättimen seinämä ja pohjaan osuessa samanlaista tunnetta ei vaan saa.. En myöskään tykkää, että klitorista sormetetaan yhdynnässä :o
En tiedä jäätkö. Itse saan parhaat ihan vaan penetraatiossa, mutta koska en saa seksiä, joudun tyytymään yksikseni klitorisorkkuihin :(
Itse tunnistan naiseltani kolme erilaista orgasmia. Klitorisorgasmi on niistä pintapuolisin ja helpoin itselle tuottaa. Sitten G-pisteorgasmi, joka saa jo vääntelehtimään enemmän ja ne on usein niitä märkiä. Anaali- ja kohdunsuuorgasmi ovat kaikkein voimakkaimpia ja samankaltaisia miehen näkökulmasta. Aiheuttaa usein minuutteja kestävää tärinää yhdynnän jälkeenkin, jolloin jalat eivät kanna hetkeen.
Ikinä en ole nänniorgasmia nähnyt naisella, vaikka rintojen imeskely onkin minusta ihan huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä klitKaikkein tyydyttävin orgasmi on tuo kun squirttaan. Sen jälkeen ei hetkeen kaipaa yhtään mitään. Ihaninta siinä on, että mies ei hetkeäkään ole ällötellyt kosteutta vaan oikein yllyttää hyväilyillään sitä jatkumaan. Itse nimittäin olen tuota kovasti välillä nolostellut.
Et ole sitten kokeillut paskoja sänkyyn jos kuseminen toimii noi hyvin?
-ap
Ei muuten ollut ap:n kirjoittama.
T. Se alkuperäinen aloittaja
PS. Kiitos kommenteista. Saa kirjoittaa lisääkin kokemuksia ja ajatuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Saan kokonaisvaltaisia kehoa tärisyttäviä orgasmeja yhdynnässä ja rintoja hyväilemällä. Tämän lisäksi squirttaan melkein joka kerta. Klitoriskiihotus tai tissihieronta saattaa myös johtaa roiskimiseen, g-pisteen kiihotusta en tarvitse.
Itsetyydyttäessä saan klitorisorgasmeja, samantyyppisiä kuin ap kuvailee, joskus hyvin harvoin myös miehen hyväilemänä. Tämä on hidasta, hyvin hidasta. Myös klitoriskiihottimen kanssa tässä kestää. Ikinä en ole lauennut suuseksistä.
Tämä klitorisorkun puute vaivaa välillä, mutta pidän itseäni onnekkaana kun kuitenkin saan noita muita ja aika rajattomasti. Arvelen että viimeksi tulin yhdynnässä kymmenisen kertaa.
Kaikkein tyydyttävin orgasmi on tuo kun squirttaan. Sen jälkeen ei hetkeen kaipaa yhtään mitään. Ihaninta siinä on, että mies ei hetkeäkään ole ällötellyt kosteutta vaan oikein yllyttää hyväilyillään sitä jatkumaan. Itse nimittäin olen tuota kovasti välillä nolostellut.
Mulla on aikalailla sun kaltainen nainen ja olen tosi onnellinen. Tosi ihanaa nähdä, kun toinen ihan oikeasti nauttii musta ja monella tapaa ja todellakin saa järisyttäviä orgasmeja, eikä todellakaan haittaa, että sänky kastuu. Onneksi on teidän kaltaisia naisia!!
Vierailija kirjoitti:
[Ei muuten ollut ap:n kirjoittama.
T. Se alkuperäinen aloittaja
Jokainen kirjoittaja on ap jos haluaa. Tuliko yllättäen kuin telefaksi?
-ap
Just sain! Aivan fantastinen olo. Nänniorgasmi on ihan omaa lajiaan.
Kuten joku muukin aikasemmin, saan yhdynnässä kun mies hieroo hyvin hellästi liukkarilla klittaa samalla. Hyvinkovaa ja usein squirttaan myös.
Se kun mies sormettaa tai nuolee, tulen myös kovaa.
Mä saan monenlaisia orkkuja. Ja miehen kanssa voimakkaampia kuin yksin. Emättimen kautta voimakkaampia kuin klitasta. Näiden yhdistelmä on upea. Nänniorkkujakin saan.
Ole onnellinen kun ylipäätään saat.
Mulle nuo orkut tulee nimenomaan rentouden kautta, yrittämällä ei tule mitään.