Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea valinta, asiallisia vastauksia

Vierailija
08.02.2019 |

Eli oon parisuhteessa, ollaan seurusteltu pian 2,5 vuotta ja ollaan oltu tosi onnellisia. Tavattiin tammikuussa 2016 ja samassa kuussa tapasin myös toisen pojan, olkoon tämän nimi vaikka Pekka. Ihastuin siihe heti, toisinkun nykyisen poikaystäväni kanssa oltiin aluksi vaan kavereita. Vietettiin tosi paljon tän Pekan kanssa aikaa, esim baareis, kävelyil, ajelee ym muttei koskaan edes suudeltu. Tanssittiin kyllä hitaita baareis ja halattii ku tavattiin mut siitä eteepäi se ei koskaa menny. Hän esitteli minut siskolleen ja muutamalle muullekin sukulaiselle. Olin ihastunu Pekkaa ja sit kesällä 2016 myös aloin kiinnostuu nykyisestä poikaystävästä ja alettii hänen kanssa seurustelemaan sit syksyllä. Sen jälkee ei olla Pekan kanssa nähty/juteltu juuri yhtään.

Siitä kesästä lähtien tää Pekka on vaivannu mua enemmän tai vähemmän. Oon varma et meijän välillä oli muutakin ku kaveruutta ja sen näki muutkin! Kerranki esim juttelin Pekan kans baarin ulkopuolella ja joku mies tuli sanomaa miten meistä näkee kaukaa et ollaa iha rakastuneita toisiimme. Kerran hän kysyi vähän humalassa multa et oonko ihastunut, kysymys tuli niin yllättäen ja puskista et sanoin en... Ja oon katunu sitä siitä hetkestä lähtien 🙈

Tästä on kohta 3 vuotta, mut silti näen hänestä säännöllisesti unia ja tuntuu et jotain ois jääny kesken. Haluaisin päästä kertomaan hänelle, että olin ihastunu vaikka väitin toisin, mut mitä hyötyä siitä olisi? Rakastan poikaystävääni enkä tahdo erota, mutta välillä tuntuu, että rakastin Pekkaa vielä enemmän, vaikka oltiin "vaan kavereita". Miks en pysty unohtamaan? Ollaan viimeksi nähty reilu vuosi sitten.

Onko samaistujia :(?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskosin, että Pekka on jo jatkanut elämäänsä ja mielestäni sinunkin olisi aika unohtaa hänet, jos kerran rakastat nykyistä poikaystävääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi