Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dr Martens- maihareista kysyisin

Vierailija
08.02.2019 |

teiltä, jotka kyseisissä kengissä kuljette. Onko hyvät kengät? Melko hinnakkaat kuitenkin ja emmin nyt, onko hintansa väärti? Onko mitoitus normaali vai ovatko reilun kokoiset eli kannattaisko tilata pienempi koko?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat. 

Vierailija
22/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset laittaa jalkaansa maiharit? Rumat ja järkyttävän näköiset kun käytetään mekon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta katsottavaa kun ylipainoiset naiset laittavat maiharit, mustan telttatakin ja Marimekon laukun.

Vierailija
24/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole hintansa väärtti.

Ovat talvikeleillä vaaralliset.

Vierailija
25/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martensit tehdään thaikuissa. Osa valmistetaan vielä briteissä ja hintaa näillä 200-300e.

Tarkoitatko Solovairia?

https://eu.nps-solovair.com/

Mulla on yhdet tuolta tilatut, laatu erittäin ok. Luonnossa paljon hienommat kuin kuvissa. Toimitus lähti Portugalin Portosta ja 27 tunnin päästä oven takana Suomessa. Ei voi kuin kehua.

Vierailija
26/34 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä lukeeko kerään enää mut ite odrin booztilta paksupohjaiset martensit helmikuussa 2024 ja niistä on jo pohja irti joten en osta enää ikinä 😃

Vierailija
27/34 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisesti ja täysin eri mieltä, että maiharit olisivat rumat ja järkyttävän näköiset mekon kanssa. 

Mielestäni parhaan näköinen yhdistelmä, mitä voi olla. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä kivalla tavalla yhdessä. Kaunis hempeä ja naisellinen mekko ja rouheat kengät. Kaunista, ah, niin kaunista. 

Vierailija
28/34 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sitä ollaan ihan lesboja??

Vierailija
29/34 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totaalisesti ja täysin eri mieltä, että maiharit olisivat rumat ja järkyttävän näköiset mekon kanssa. 

Mielestäni parhaan näköinen yhdistelmä, mitä voi olla. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä kivalla tavalla yhdessä. Kaunis hempeä ja naisellinen mekko ja rouheat kengät. Kaunista, ah, niin kaunista. 

Mulla on tämän tyyppinen tyyli sisustuksessakin. On isoa pionia tms naisellisen haalean roosaa ja sitten vastapainona teollista terästä ym.

Vierailija
30/34 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakengät kirjoitti:

Mulla ja tyttärellä on Martensit ja ovat parhaat kengät. Ovathan ne hintavat mutta käytännössä melko ikuiset, kun niitä välillä putsaa ja huoltaa. Menevät kelillä kuin kelillä. Mitoitus on itse asiassa melko niukka, itse tilasin koon 38, kun normaalisti käytän 37 koon kenkiä. Nyt mahtuu villasukkakin.

Ihan hirveet. En ymmärrä kuka käyttää.

Vierailija
31/34 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset laittaa jalkaansa maiharit? Rumat ja järkyttävän näköiset kun käytetään mekon kanssa.

Samaa mieltä ja toinen että mekon kanssa lenkkarit. 

Vierailija
32/34 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä erimerkikisi tälläset ruusukuvioiset maiharit todellakin menee vaikka jonkun mekon kanssa. https://revohka.fi/products/ruusukuvioiset-maiharit

Vierailija
33/34 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

festarikuteena, koska yleensä maiharit on ainoat millä siellä liejussa pysyy pystyssä.

Vierailija
34/34 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakengät kirjoitti:

Mulla ja tyttärellä on Martensit ja ovat parhaat kengät. Ovathan ne hintavat mutta käytännössä melko ikuiset, kun niitä välillä putsaa ja huoltaa. Menevät kelillä kuin kelillä. Mitoitus on itse asiassa melko niukka, itse tilasin koon 38, kun normaalisti käytän 37 koon kenkiä. Nyt mahtuu villasukkakin.

Tarkoitatko kelillä kuin kelillä sitä, että niissä on hyvä pito talvella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme