Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit, että olet avioitunut väärän ihmisen kanssa?

Vierailija
08.02.2019 |

Miksi huomasit sen vasta avioliiton solmimisen jälkeen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, kaikki palstalaiset ovat onnistuneet löytämään juuri Sen Oikean.

Vierailija
2/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuota koska seurustelin niin monta vuotta että sen olisi huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen aikana mietiskeli koko ajan oliskohan ohi ajamamme huoltoasema auki ja voiskohan siellä tehdä veikkausta ja ramppasi puolen tunnin tupakkatauoilla 5 minuutin välein.

Vierailija
4/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkistä naamassa.

Vierailija
5/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ettei mies rakastanut. Kyllä minä sen tiesin jo ennen avioon menoa ettei miehen tunteet hurjat olleet. Itse vain rakastin. Saimme lapset ja eräänä päivänä tajusin ettei miehellä ollut mitään mielenkiintoa parisuhteeseen. Muutti sohvalle, ei suostunut koskettamaan minua eikä puhumaan. Häneen ei saanut koskea. Muutaman kylmän vuoden jälkeen loppui minunkin rakkaus. Yhdessä olimme 20 vuotta.

Vierailija
6/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme vammaisen vauvan ja mies irtisanoutui lapsesta ja parisuhteesta. Tyhmä olin kun en ennemmin tajunnut että sitoutui vaan niin kauan kun kaikki meni hyvin.

Vierailija
7/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että oli tullut ero. Unessa ajattelin, että pärjään kyllä lapsen kanssa. Kun heräsin, olin pettynyt, kun se olikin vain unta.

Vierailija
8/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen hyvin pian sen jälkeen kun menin naimisiin. Jälkikäteen tajusin että minulla on ollut teini-iän jutut mukaanlukien kymmenkunta parisuhdetta, ja vain yksi miehistä on kohdellut minua huonosti. Silti juuri hänen kanssa menin naimisiin asti.

Vierailija
9/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin oikeastaan aina, mutta mies oli älykkäin kohtaamani, komea ja järkeväkin, ja tuumin, että onhan tuon kanssa nyt oltava, kun kerran mut huolii. Pidin hänestä kyllä tosi tosi paljon, mutten näin jälkikäteen ajateltuna ehkä koskaan oikeasti rakastanut.

Vierailija
10/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valehteli, petti ja huijasi. Ei välittänyt minun tunteista lainkaan vaan välitti vain omista tunteistaan. Olin sen ihmisen kanssa 10 vuotta ja lopulta tuntui, että en tuntenut sitä ihmistä lainkaan. Meillä ei kohdanneet elämäntavat, arvot eikä arki- ei siis mikään.

Vierailija
11/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin saada työstä enemmän iloa ja tyydytystä kuin parisuhteesta. Kerroin ystävilleni tärkeimmät asiat enkä puolisolleni, jolle olisi tuntunut ihan oudolta puhua ajatuksistaan. Hän väheksyi kaikkea mitä tein ja ajattelin. Puolisosta tuli vain arkisten askareiden kumppani ja hän lakkasi olemasta ystävä ja uskottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan