Älä piipahda työssäkäyvän kotona pe-iltana!
Ihan kiva, kun pidät yhteyttä, mutta älä perjantaina raskaan viikon jälkeen. Muistathan, että olen töissä ihmisten keskellä suuressa hälinässä vastuullisessa työssä. Perjantaina kaadun sohvalle ja haluan lukea, katsella elokuvaa, syödä, mutta EN seurustella
Kommentit (21)
Totta. *istuu punaviinipullon kanssa vetämässä autuaallisia lärvejä*
Eikö sen voi ihan sanoa niille, jotka ovat tulossa kyläilemään, jos eivät vaikka täältä älyä lukaista, kaikilla kun ei ole samat tavat,
Meillekään ei tarvitse piipahtaa koskaan etukäteen sopimatta.
t. Vuorotyöläinen
Meillä saa piipahtaa kyllä perjantai-iltanakin, kunhan älyää lähteä myös pois :)
Meilläkin saa piipahtaa milloin vain. Kannattaa kuitenkin soittaa ja varmistaa että ollaan kotona.
Onko sinulla lapsia? Kiellätkö myös lastesi kaverien vierailut perjantai-iltaisin..?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, kun pidät yhteyttä, mutta älä perjantaina raskaan viikon jälkeen. Muistathan, että olen töissä ihmisten keskellä suuressa hälinässä vastuullisessa työssä. Perjantaina kaadun sohvalle ja haluan lukea, katsella elokuvaa, syödä, mutta EN seurustella
Kyllä minä tulen sinulle, ap! Nähtään illalla ♥♪♪
Minä "piipahdan" vain silloin kun asiasta on etukäteen sovittu.
Meillä saa myös käydä miten vain. Vuorotyötä sairaanhoitajana teen.
Meille voi tulla aina kun en ole paikalla, paitsi ei iltaisin eikä viikonloppuisin.
Kuka nykyaikana piipahtaa sopimatta asiasta ensin?
Samaa mieltä. Mun pitää siivota ja pestä pyykkiä, ja juoda valkkaria. En jaksa puhua mitään työviikon jälkeen.
Meille saa tulla kyllä perjantaina iltaa istumaan jos tuo hapanta mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia? Kiellätkö myös lastesi kaverien vierailut perjantai-iltaisin..?
Lasten kavereiden kanssa ei tarvitse seurustella.
Olen aina silloin töissä kun muut ovat vapailla, joten ei tartte nähdä.
Meille ei kannata piipahtaa koskaan ellei ole etukäteen sovittu. Eikä kyllä kaupungissa kukaan piipahdakaan, eiväthän yllätysvieraat pääse edes porttikongista sisään.
Ja voisitko joskus sanoa lapsellesi samaa, ei tulisi aina pimputtamaan kelloa kun olen juuri päässyt ovesta sisään etenkin perjantai-iltaisin. Ei ne meidän lapset heti pääse ulos/kylään jne. Haluavat syödä ja rauhoittua myös hetken.
Mielelläni kieltäisin kokonaan lasten kavereiden vierailut/pimputtelut pe-iltoina mutta edes hetken rauha olisi rentouttavaa.
Ap: lla on kolme teiniä, joilla saa ihan rauhassa olla vaikka kuinka monta kaveria kylässä. Minun ei oleteta seurustelevan heidän kanssansa.
Olinkin jo unohtanut miten hauska sana tuo "piipahtaa" onkaan <3 <3
Meillä ei pidä piipahtaa minään iltana, tavataan ihan etukäteen hyvissä ajoin sovitusti sovituissa merkeissä, esim kahvilassa.