Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yhtään ulkomaata jonka kansalaisia

Vierailija
08.02.2019 |

suomalaisten hiljaisuus ei haittaa? Kun tuntuu että kaikki pitävät suomalaisia outoina tuppisuina. Kaikki näkevät sen kauhean negatiivisena asiana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisia ei vissiin haittaa.

Vierailija
2/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisia ei vissiin haittaa.

Nämä tuli minullakin mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ulkomaalaisista naisista pitävät suomalaismiehistä juuri tuon hiljaisuuden takia.

Vierailija
4/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuppisuina pitäminen on ikivanha stereotypia, kannattaisi tulla jo vihdoin edes 2010-luvulle, pian alkaa 2020-luku. Meitä ihan oikeasti arvostetaan maailmalla. Olemme koulutettuja, kielitaitoisia, rehellisiä ja ahkeria. Ainoastaan Suomessa suomalainen on p*ska, ja etunenässä poliitikkomme opettavat tämän meille. Helpompi hallita, kun itsetunto on lyöty alas. 

Vierailija
5/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tuppisuina pitäminen on ikivanha stereotypia, kannattaisi tulla jo vihdoin edes 2010-luvulle, pian alkaa 2020-luku. Meitä ihan oikeasti arvostetaan maailmalla. Olemme koulutettuja, kielitaitoisia, rehellisiä ja ahkeria. Ainoastaan Suomessa suomalainen on p*ska, ja etunenässä poliitikkomme opettavat tämän meille. Helpompi hallita, kun itsetunto on lyöty alas. 

No huhhuh. Olen asunut viidessä eri maassa ja missään ei ole kyllä suomalaisia arvossa pidetty. :D Elä vain mielikuvissasi.

Ps. Suurin osa ei edes tiedä missä Suomi on...

Vierailija
6/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ulkomaalaisista naisista pitävät suomalaismiehistä juuri tuon hiljaisuuden takia.

Kuinka monen kanssa olet asiasta keskustellut?

Vierailija
7/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Olen asunut viidessä eri maassa ja missään ei ole kyllä suomalaisia arvossa pidetty. :D Elä vain mielikuvissasi.

Ps. Suurin osa ei edes tiedä missä Suomi on...

Olet tekemisissä selvästi todella junttien kanssa, sillä itse olen asunut yhdeksässä maassa, ja jokaisessa Suomi on tunnettu, useimmiten eniten Joulupukista, koulutuksesta ja puhtaasta luonnosta Nokiasta puhumattakaan. Kannattaa joskus miettiä, että ne porukat, joissa itse hengaa, eivät välttämättä ole niitä koulutetuimpia tai fiksuimpia... Nykyisessä kotimaassani, Britanniassa, jokainen kaupan kassakin tietää Suomen. Useat ovat jopa käyneet siellä. 

Vierailija
8/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olin todella kova tuppisuu ja ylpeä siitä.

Aika moni ranskis oli hyvin vaivautunut. Jännä kun eivät osaa olla hiljaa. Koko ajan piti olla löpjöö shödemiä ja löpöjöö shödömiä.

Istuin siinä kalliolla tuppisuuna aurinkoa vasten ja hörpiskelin olutta. Ranskalainen kaveri vaan pahoitteli ystävilleen että pardoo kun tuo on niin matso. En edes ollut matso nautin kauniista maisemasta ja piss du de shevalista.

Kai niille jäi paskan maku suuhun, musta. Olivat vielä nörttejä ja ennen tapaamista mua varotettiin että ovat hiljasia jne. Paskat ne oli, oli kuin lauma ämmiä koko koodariporukka.

Ihan hyviä jätkiä noin muuten, mutta kun on hiljaisuus niin ei sitä tartte sotkea pulinalla.

Voi istua hiljaa ja katsella maisemia rauhassa.

Vierailija
9/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten hiljaisuus? Ei ole aloittaja tainnut käydä Pohjois-Karjalassa tai Savon maalla, jos pitää suomalaisia hiljaisina.

Vierailija
10/10 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kummallista, että suomalaiset haukkuvat suomalaisia! Tunnen monia ulkomaalaisia, jotka ylistävät suomalaisia, mutta mihin niitä kehuja tarvitaan? Eläkäämme vaan tyytyväisinä omassa kauniissa ja vapaassa maassamme ja puhukaamme ilmaisukykyistä, rikasta kieltämme! Viime päivinä on mielessä ollut itsensä rakastamisen tärkeys, eli "Rakasta itseäsi niin kuin lähimmäistäsi" Silloin tunteemme ovat tasapainossa, ei ole tarvetta mollata ketään enempää kuin ylpeilläkään jonnin joutavilla asioilla. Eivätkä suomalaiset vaitonaisia ole, joka päivä kaupungilla liikkuessani joudun keskusteluihin ventovieraiden kanssa, hymyillen erotaan. Tehkää samoin ja nauttikaa toinen toisistanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan