Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomesta on tullut maa, jossa lääkärienkin puheet kannattaa tallentaa
08.02.2019 |
https://yle.fi/uutiset/3-10636886
Tämä on niin totta! Kerran olen tallentanutkin (salaa kännykkään) , muutamia vuosia sitten ja aioin tehdä valituksen Valviraan mutta en uskonut sen auttavan joten jäi tekemättä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiedoksi AP että sulla on laillinen oikeus tallentaa teidän keskustelut jos olet itse paikalla ja osallinen. Eli et ole nauhoittanut mitää laitonta vaikka ilman toisen tietämistä sen teitkin.