Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaan miten erotetaan miehen hymy: kohteliaisuutta vai kiinnostusta?

Vierailija
08.02.2019 |

Kertokaahan, mistä erotat, että onko miehen hymy vain kohteliaisuutta vai flirttiä? Ja juu tiedän, että voi hymyillä ystävällisyyttäänkin, mutta kyllä jotkut miehet hymyilee kun ovat kiinnostuneet. Kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kun hymyilee, niin siinä kalpenee taivaan tähdet, ja kedon kauneimmat kukatkin. Eli jos hän hymyilee sinulle, niin olet hetkessä sulaa vahaa. Hän ei kyllä tarkoita sillä hymyllään muuta kuin kohteliaisuutta, mutta tunistan kyllä hänet, kun jalat menevät veteläksi niiden silmien, ja hymykuopan loisteessa hänen hymyillessään. Edelleen vielä 10v jälkeen, menee jalat veteläksi mulla, ja olen kuullut koko yhdessäolomme ajan miten voi olla miehelläsi noin ihana hymy! 

Ja kyllä, moikin on ihastunut matkan varrella tuohon mieheeni, ihan lääpälleen, mutta  kaikki, yhtä lukuunottamatta ovat olleet todella korrekteja kuitenkin sitten kun ovat huomanneet että mieheni hymyilee samalla tavalla ihan kaikille muilleki siellä juhlissa/tapaamisessa/what ever.. :p

Hän vain näyttää siltä että juuri sinä olet hänen elämänsä nainen/mies(kyllä, miehetkin ovat esittäneet treffikutsuja :D ) mutta yksi elämänsä nainen hänellä kuitenkin vain on, ja se olen onnekseni minä <3

Kaikki aina ajattelevat, että oma mies on komea ja puoleensavetävä kaikkien muidenkin naisten mielestä 😀

Lisäksi jokainen uskoo, että oma mies ei ikinä pettäisi, kun mies kerran vakuuttaa, että juuri oma vaimo on se elämänsä nainen 😀

Vierailija
22/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hymyily naiselle ei tarkoita yhtikäs mitään!

Vierailija
24/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kun hymyilee, niin siinä kalpenee taivaan tähdet, ja kedon kauneimmat kukatkin. Eli jos hän hymyilee sinulle, niin olet hetkessä sulaa vahaa. Hän ei kyllä tarkoita sillä hymyllään muuta kuin kohteliaisuutta, mutta tunistan kyllä hänet, kun jalat menevät veteläksi niiden silmien, ja hymykuopan loisteessa hänen hymyillessään. Edelleen vielä 10v jälkeen, menee jalat veteläksi mulla, ja olen kuullut koko yhdessäolomme ajan miten voi olla miehelläsi noin ihana hymy! 

Ja kyllä, moikin on ihastunut matkan varrella tuohon mieheeni, ihan lääpälleen, mutta  kaikki, yhtä lukuunottamatta ovat olleet todella korrekteja kuitenkin sitten kun ovat huomanneet että mieheni hymyilee samalla tavalla ihan kaikille muilleki siellä juhlissa/tapaamisessa/what ever.. :p

Hän vain näyttää siltä että juuri sinä olet hänen elämänsä nainen/mies(kyllä, miehetkin ovat esittäneet treffikutsuja :D ) mutta yksi elämänsä nainen hänellä kuitenkin vain on, ja se olen onnekseni minä <3

Kaikki aina ajattelevat, että oma mies on komea ja puoleensavetävä kaikkien muidenkin naisten mielestä 😀

Lisäksi jokainen uskoo, että oma mies ei ikinä pettäisi, kun mies kerran vakuuttaa, että juuri oma vaimo on se elämänsä nainen 😀

Jotkut aina ajattelevat, että koska oma mies ei saa koskaan treffikutsuja naisilta, tai häneen ei ihastu ikinä kukaan, eikä kommentoi hänen miehensä hymyä, niin näin ei voi olla kenenkään muun kohdalla :D

Lisäksi nämä samat uskovat, että muidenkin miehet pettävät, koska heidänkin miehensä pettää, vaikka vakuutti että juuri tämä oma nainen on se elämänsä nainen :D

Vierailija
25/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut aina ajattelevat, että koska oma mies ei saa koskaan treffikutsuja naisilta, tai häneen ei ihastu ikinä kukaan, eikä kommentoi hänen miehensä hymyä, niin näin ei voi olla kenenkään muun kohdalla :D

Lisäksi nämä samat uskovat, että muidenkin miehet pettävät, koska heidänkin miehensä pettää, vaikka vakuutti että juuri tämä oma nainen on se elämänsä nainen :D

Olipa huono. Lainaamasi henkilön väitteet perustuvat rakastuneen sokeuteen ja sinisilmäisyyteen, jotka johtuvat hormoneista. Valitettavasti hyökkäävä denialismisi vain vahvisti nuo väitteet tosiksi.

Vierailija
26/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, tarkasti katsoessa näkyy pienet pillunkuvat silmissä hänen hymyillessään.

Vierailija
27/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono. Lainaamasi henkilön väitteet perustuvat rakastuneen sokeuteen ja sinisilmäisyyteen, jotka johtuvat hormoneista. Valitettavasti hyökkäävä denialismisi vain vahvisti nuo väitteet tosiksi.

Valitettavasti viestisi on nollamatskua, vaikka sinua harmittikin että aikaisempi viestisi sai arvoisensa vastineen ;)

Vierailija
28/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, tarkasti katsoessa näkyy pienet pillunkuvat silmissä hänen hymyillessään.

Jos mies on kiinnostunut naisen rahoista, niin näkyykö silloin euronkuvat silmissä? Tai jos mies on kiinnostunutkin naisen äidistä, niin näkyykö silmissä tarkasti katsoessa peinet äitimuorin kuvat?

Se nyt on ainakin varmaa, että rakastuneella miehellä näkyy sydämet silmissään.

Vierailija
29/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tapahtunut niin, että hymyily on ollut kiinnostusta?

Vierailija
30/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin miehenä pyrin nimenomaan hymyilemään, jos olen kiinnostunut jostain täysin vieraasta naisesta esim. bussissa. Ja naisen hymyily takaisin on merkki, että hänkin voisi olla kiinnostunut. Luonnollisesti asiaan kuuluu myös katsekontakti hymyilyn aikana.

Vierailija
31/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies hymyilee ja silmät katsovat persettä, niin voisiko se olla kiinnostuksen merkki?

Tuskin. Siinä vain piilohomo vertaa miehen ja naisen perseitä?

Vierailija
32/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/39 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/39 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö

Vierailija
35/39 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on vaikea tietää, voi olla kummin päin vaan

Vierailija
36/39 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään

Vierailija
37/39 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/39 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ei meinaa mitää

Vierailija
39/39 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan, mistä erotat, että onko miehen hymy vain kohteliaisuutta vai flirttiä? Ja juu tiedän, että voi hymyillä ystävällisyyttäänkin, mutta kyllä jotkut miehet hymyilee kun ovat kiinnostuneet. Kokemuksia?

Hymyilevä sinkku = kiinnostunut

Hymyilevä ukkomies = kiinnostunut, mutta ei välttämättä uskalla toimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi