Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaan miten erotetaan miehen hymy: kohteliaisuutta vai kiinnostusta?

Vierailija
08.02.2019 |

Kertokaahan, mistä erotat, että onko miehen hymy vain kohteliaisuutta vai flirttiä? Ja juu tiedän, että voi hymyillä ystävällisyyttäänkin, mutta kyllä jotkut miehet hymyilee kun ovat kiinnostuneet. Kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty pelkästä hymystä erottamaan mitenkään. Täytyy siinä rinnalla tarkkailla muita eleitä ja puheita.

Vierailija
2/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin rohkea, että hymyilee ihastukselleen, niin todennäköisesti alkaa tehdä muitakin flirttejä elkeitä. Jos ei ole mitään ekstraa, niin ei ole kiinnostunut ainakaan kovin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hymyilee ja silmät katsovat persettä, niin voisiko se olla kiinnostuksen merkki?

Vierailija
4/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla hymyillä kiinnostuksen kohteelleni ilman, että tiedän hänen olevan kiinnostunut minusta.

Silloinkin hymyilen vain aiheesta. En pysty hymyilemään tuosta vain.

M

Vierailija
5/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jokainen mies on kiinnostunut kaikista nuorista hoikista naisista.

Vierailija
6/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa jokainen mies on kiinnostunut kaikista nuorista hoikista naisista.

Vain osa vaatii edes hoikkuutta. Monelle kelpaa rehevämpikin, kunhan on suunnilleen oikeilla paikoillaan pääosin.

Vierailija
7/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lähelle nojautuuko kohti? Miehillä on se että vastustamaton halu tulla lähelle jos kiinnostunut naisesta. Tämän huomannut.

Vierailija
8/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa siis katsoa pidempään ja viimeksi myös hymyili. Tosin muutenkin ystävällinen mies, että tuskinpa tarkoittaa mitään.

Vierailija
9/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile takaisin. Jos miehen hymy hyytyy hän pelästyi hymyilyäsi. Jos jatkaa hymyilyä hän voi olla kiinnostunut. Parhaiten asian saa selville kumminkin kysymällä. 

Vierailija
10/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko lähelle nojautuuko kohti? Miehillä on se että vastustamaton halu tulla lähelle jos kiinnostunut naisesta. Tämän huomannut.

Pysyn kaukana, koska ihastuksen lähellä alkaa jöpöttämään.

Vierailija
11/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin rohkea, että hymyilee ihastukselleen, niin todennäköisesti alkaa tehdä muitakin flirttejä elkeitä. Jos ei ole mitään ekstraa, niin ei ole kiinnostunut ainakaan kovin paljon.

Itse hymyilen, koska se on saamani kasvatuksen mukaan normaalia. Ei siihen erillistä rohkeutta omalla kohdalla tarvita. Mitään muuta en sitten uskallakaan tehdä, vaikka miten olisin kiinnostunut.

Vierailija
12/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko nainen kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Paikallisen ärrän nainen on mulle aina kohtuuttoman ystävällinen ja vähän kuin yrittäisi tehdä juttua vähän väkisin?

Kerran normaaleiden porukkalotto, suklaapatukoiden lisäksi yritti tuputtaa fazerin sinistä missä luki jotain rakkauden paloja tai vastaavaa?

Vierailija
13/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin katsominen vähän pidempään kuin vilaukselta, voi todennäköisesti viestiä kiinnostuksesta.

Vierailija
14/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta hymyilen usein miehille, varsinkin silmää miellyttäville. En tarkoita sillä mitään ihmeellistä.

Vierailija
15/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita mitään, ihan normaalia katsoa ja hymyillä!

Vierailija
16/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun hymyilee, niin siinä kalpenee taivaan tähdet, ja kedon kauneimmat kukatkin. Eli jos hän hymyilee sinulle, niin olet hetkessä sulaa vahaa. Hän ei kyllä tarkoita sillä hymyllään muuta kuin kohteliaisuutta, mutta tunistan kyllä hänet, kun jalat menevät veteläksi niiden silmien, ja hymykuopan loisteessa hänen hymyillessään. Edelleen vielä 10v jälkeen, menee jalat veteläksi mulla, ja olen kuullut koko yhdessäolomme ajan miten voi olla miehelläsi noin ihana hymy! 

Ja kyllä, moikin on ihastunut matkan varrella tuohon mieheeni, ihan lääpälleen, mutta  kaikki, yhtä lukuunottamatta ovat olleet todella korrekteja kuitenkin sitten kun ovat huomanneet että mieheni hymyilee samalla tavalla ihan kaikille muilleki siellä juhlissa/tapaamisessa/what ever.. :p

Hän vain näyttää siltä että juuri sinä olet hänen elämänsä nainen/mies(kyllä, miehetkin ovat esittäneet treffikutsuja :D ) mutta yksi elämänsä nainen hänellä kuitenkin vain on, ja se olen onnekseni minä <3

Vierailija
17/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus, että mies oli kiinnostunut kun hymyili usein.

Vierailija
18/39 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni hymyilee usenkin ja hymy on varsin aseistariisuva. Treffikutsujakin on saanut, mutta kertoo kyllä, että vaimo on olemassa. Joillakin ihmisillä vaan on taito hymyillä aidosti, ei munkaan mies halua hurmata sillä, se vain on hänen hymynsä. Ja on muuten maailman ihanin.

Vierailija
19/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ei koskaan tarkoita kiinnostusta.

Vierailija
20/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin luottaisin katseisiin. Jos toistuvasti saa miehen kiinni vilkuilusta niin kiinnostunut se on. Kiinnostunut myös usein hakeutuu lähelle, mutta ei välttämättä ota suoraa kontaktia (rimakauhu?). Sanoisin että moni mies ei ole erityisen itsevarma; mitä tulee aloitteiden tekemiseen. Kai ne odottaa jotain merkkiä.

Kännitila on poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi