Mistä Gynekologi mies sänkyyn yöksi
Mistä saa tietää ketkä gynekologi miehet nykyään tykkäävät viikonloppu öisin tyydyttää naisia käsitöinä ja suu seksillä? En etsi semmoisia jotka haluaa panna, vaan niitä jätkiä jotka saavat nautintoa kuuntelemisesta ja katselemisesta kun tyydyttävät naisen. Nuorena 18-19 vuotiaana tyttönä näitä jätkiä riitti kivasti, kun ensimmäisen löysi naapurikunnan baarista ja nuori mies oli saanut minut suostuteltua lähtemään sänkyynsä yöksi( asui muuten sen kyseisen baarin yläkerrassa), niin seuraavana viikonloppuna oli toinen jo oman kunnan kantabaarissa perjantai iltana, pojat kyllä kertoivat toisille pojille poikien juttuja, kun en ketään niistä työasioissa ollu tavannut. Mutta noin 20 vuotta kestäneen parisuhteen aikana lasten isään , josta on ero tullut, yhteys näihin gynekologi miehiin on katkennut jo kauan sitten. Enkä edes tiedä miten saisin yhteyden.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuollaisia miehiä löydy pilvin pimein. Musta on parasta saada nainen tulemaan nuolemalla ja käsin.
Millä paikkakunnalla asut ja ootko minkä ikäinen?
Olen 44v ja Helsingistä. Ihan ok näköinen ja hyväluontoinenkin. Jos tarviit mua, niin olen kyllä valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v ja Helsingistä. Ihan ok näköinen ja hyväluontoinenkin. Jos tarviit mua, niin olen kyllä valmiina.
Kiitos kaunis, piristit päivääni, herttainen mies, ihme jos helsinkiläiset naiset ei kiinnostu :) enkä pahastu jos joku toinen nainen joka asuu lähempänä sinua on kiinnostunut tässä viestiketjussa olevasta asiasta ja haluaa jatkaa kanssasi jutustelua tässä ketjussa :)
Mutta oo varovainen, oikeesti ,et sitten tule kenenkään kusettamaksi, kuka tahansa mies oletkin.. Oikeastaan tarkemmin ajatellen nyt kun menin ehdottamaan että joku toinen nainen voisi jatkaa kanssasi keskustelua, niin jos kuvittelen itseni erään toisen naisen asemaan niin voisin kusta silmään oikein olan takaa. Mun ei olisi pitänyt kirjoittaa tuota edellistä viestiä ja lähettää sitä , mutta koska tein sen mun on varoitettava jopa siinä pelossa että tulen tunnistetuksi sitten liian suurelle kansalle, ei ois pitäny kirjoittaa tuota edellistä viestiä. Tässä maassa on toinen minun kanssani hyvin saman näköinen nainen johon mulla on sukulaisuus suhde, jopa samoista asioista kiinnostunut, jopa niin saman näköinen että olen ollu saada turpaan vieraalta tuntemattomalta naiselta tämän toisen naisen sanomisten takia ja tämän toisen naisen exä tuli kerran vuosia sitten kysymään lähenkö hänen kämpille hänen sänkyyn uudestaan ja ikinä en ollu miestä tavannut ja oli muuten mies järkyttynyt kun ymmärsi puhuvansa eri naiselle kuin luuli. En ole vuosiin ollu tekemisissä tämän toisen naisen kanssa, mutta toivon ettei lue tätä palstaa. Jos lukee niin tarjosinkin hienon tilaisuuden kusettaa muita ihmisiä. En uskalla enää jatkaa tässä viestiketjussa keskustelua enkä tavata ketään, sillä asun nykyään samalla paikkakunnalla kuin hän ennen vanhaan, ja luonteensa on eri puusta veistetty vaikka sukulainen onkin.
Eiköhän tuollaisia miehiä löydy pilvin pimein. Musta on parasta saada nainen tulemaan nuolemalla ja käsin.