Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun alatte narraamaan miehiä myymällä muka-käytettyjä alusvaatteita niin pitäkää mielessä että siitä voi joutua ihan oikeuteen

Vierailija
08.02.2019 |

Tuo yksikin käynnisti p.askamyrskyn käytännössä huijaamalla miestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia irstaita sikoja saa vedättää just niin paljon kun huvittaa

Vierailija
2/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aitoja jarrutusjäkisiä ja vauhtiviiruisia toimitan jos toimita. Sopimus on ollut 3-7 vuorokautta päällä - ja postiin. Minigripissä aromit säilyvät ja hautuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aitoja jarrutusjäkisiä ja vauhtiviiruisia toimitan jos toimita. Sopimus on ollut 3-7 vuorokautta päällä - ja postiin. Minigripissä aromit säilyvät ja hautuvat.

Minä voin pitää kuukauden päällä, ja taatusti valskaa. Tienaisko tällä?

Vierailija
4/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 3 vuotta ostanut noita ja lähettänyt DNA -näytteitä housuista 23andme -geenitestauspalveluun. 75% myyjistä on miehiä. Kolmelle on löytynyt sisarus palvelusta. Mahtavat ihmetellä.

Vierailija
5/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ap luulet, että poliisilla on aikaa tai resursseja tutkia käytettyjä alushousuja tällaisissa tapauksissa? Kuvitteletko, että poliisi nuuhkii alkkarit ja ottaa näytteitä varmistaakseen, että kyseessä on varmasti p*lluerite? 

Tubettaja teki väärin ainoastaan siinä, että kuvasi ostotapahtuman. 

Vierailija
6/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh - On tämä maailma sairas!

Vierailija
7/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt 3 vuotta ostanut noita ja lähettänyt DNA -näytteitä housuista 23andme -geenitestauspalveluun. 75% myyjistä on miehiä. Kolmelle on löytynyt sisarus palvelusta. Mahtavat ihmetellä.

Sulla ei oo rahasta pulaa :D

Vierailija
8/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh - On tämä maailma sairas!

Eihän nyt toki. Perus ihmisyyttä.

Vierailija
9/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 10-vuotta myynyt naisten käytettyjä pikkuhousuja väärillä kuvilla ja nimellä.

Olen 40-kymppinen mies. Yleensä runkkailen ja hieron alkkareita persvakoon ennen lähetystä.

Easy money!

Itse olen miettinyt, että ne voisi laittaa koiralle päälle pariksi tunniksi, haisee p_eräaukolle jne. 

Vierailija
10/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin opiskelijatyttö toi kasan pitsipöksyjä minulle myyntikuntoon laitettavaksi. Ne ei sovi minun päälle, joten käytän niitä pikkuhousunsujien sijasta. Minä säästän, kun ei tarvitse ostaa suojia kaupasta ja saan osan myyntituloista. Ihan hyvä diili.

Vierailija
11/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 10-vuotta myynyt naisten käytettyjä pikkuhousuja väärillä kuvilla ja nimellä.

Olen 40-kymppinen mies. Yleensä runkkailen ja hieron alkkareita persvakoon ennen lähetystä.

Easy money!

Itse olen miettinyt, että ne voisi laittaa koiralle päälle pariksi tunniksi, haisee p_eräaukolle jne. 

Voisi olla myyntimenestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä