Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni puhelimesta kuvia paidattomista MIEHISTÄ

Vierailija
08.02.2019 |

Tämä tapahtui eilen myöhään illalla. Mies oli suihkussa ja minä ajattelin yllättää hänet ottamalla itsestäni kuvan alusvaatteisillani hänen puhelimellaan niin mies löytäisi kuvan sieltä myöhemmin. Tarkoituksena ei ollut tutkia sitä puhelinta, en ole koskaan epäillyt miestä tai että hän salailisi jotain.

Kun avasin kameran, siinä näkyi viimeisin kuva mikä kuvagalleriassa on ja siinä kuvassa oli paidaton mies. Hämmennyin niin paljon, että avasin kuvagallerian ja sieltä löytyi lisää kuvia paidattomista, lihaksikkaista miehistä. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?? En ole vielä hämmennykseltäni osannut ottaa tätä miehen kanssa puheeksi...

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies homo?

Vierailija
2/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkää myös miehistä. Tiedän yhden perheenisän, joka pettää vaimoaan miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sorkit toisten henkilökohtaisia tavaroita?

Vierailija
4/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tykkää myös miehistä. Tiedän yhden perheenisän, joka pettää vaimoaan miesten kanssa. 

Olisi voinut kertoa heti suhteen alussa, nyt tunnen oloni petetyksi... ap

Vierailija
5/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän etsii motivaatiokuvia treeneihin.

Vierailija
6/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni olisi tuossa tilanteessa selittänyt, että otti mallia muiden miesten vatsalihaksista. Ja sitten suuttuisi, kun selitystä epäillään.

Vierailija
7/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan minä sen aloituksessa kerroin. Olin liikkeellä hyvällä tarkoituksella. En voinut aavistaa että salailisi jotain mikä tulisi näin ilmi. Ap

Vierailija
8/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaveripiirin whatsup ringissä on "kiva läppä" lähetellä ko. kuvia.. kun avaat sen viestin, kuva tallentuu galleriaan automaattisesti.  Itsellä kanssa vaikka vallan mitä tuolla kuvagalleriassa, aina välillä niitä sieltä poistelen. Ja siis ihan heteronainen olen, enkä edes mikään kovin nuori enää. Eli vilkaiseppa miehesi wa-ryhmät läpi seuraavaksi.

Vierailija
9/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa panna kaikkea mikä liikkuu. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
10/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän etsii motivaatiokuvia treeneihin.

Niin minäkin haluaisin uskoa. Silti epäilyttää. Ap

Vierailija
11/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hänellä välttämättä ole ollut itselleenkään selvää suhteenne alussa, että tykkää (myös) miehistä.

Oli provo tai ei, näitä sattuu.

Vierailija
12/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan minä sen aloituksessa kerroin. Olin liikkeellä hyvällä tarkoituksella. En voinut aavistaa että salailisi jotain mikä tulisi näin ilmi. Ap

Noin voi selitellä varastamistakin. "Tein sen hyvällä tarkoituksella".

Vierailija
13/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää niitä valeprofiilikuvinaan tinderissä yms.

Vierailija
14/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua menisin sukupuolitautitesteihin nopeasti. Miehet eivät keskenään tunnetusti kondomeja käytä.

Vierailija
15/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin voi selitellä varastamistakin. "Tein sen hyvällä tarkoituksella".

Mielestäni oikeasti hyvä idea ottaa tuollainen kuva miehelle, kyllä minulle ainakin kelpaisi. M32

Vierailija
16/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisessa parisuhteessa toimitaan aina juuri näin. Mies suihkussa, vaimo poseeraa sillä aikaa selfeihin pitsipöksyissä ja käyttää miehen puhelinta josta paljastuu hirveitä, kamalia, pervoja juttuja. Just joo ja hohoijaa 😏 0/5

Vierailija
17/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkällä oikein arkisto valeprofiileja.

Vierailija
18/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin huoneeseen, pistooli savuten vyötäröllä.  Pyyhin hikeä otsalta ja korjasin hatun asentoa. Samalla huoneeseen astui tumma hahmo, vedin nopeasti pistoolin vyöltä ampuen heittolaukauksia haciendan oviaukolle samalla huutaen: "PERKELEEN MUSTANAAMAT!!! AAAAAAAA AAAAAAAAAA!!!!!". Hahmo lyyhistyi. Juoksin ulos ja kikatin kuin pieni tyttö.

Vierailija
19/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai joillakin naisillakin puhelimet täynnä kaiken maailman fitspiration kuvia. Miehillekin hunkspirationia omaan treeniin.

Vierailija
20/72 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin nykypäivänä muka jou käyttäisi puhelinta ilman pääsykoodia tai sormenjälki/kasvolukitusta. Ei nykyään toisten puhelimista mitään kuvia pääse urkkimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi