Mitä aiot tehdä viikonloppuna?
Minulla on töistä vapaapäivä (eläköön viisipäiväinen työviikko!) ja nyt tekee mieli kotoilla. Aion leipoa leipää. Lämmin rapea leipä maistuu hyvälle ja tulee kodikas tuoksu.
Kommentit (29)
Nukun mahdollisimman paljon, katson dokumentteja ja leffoja Netflixistä, syön. Siinäpä nuo. Kotoa poistun seuraavan kerran maanantaina töihin.
Lähden reissuun, viikon loma paikassa jossa ei ole senttiäkään lunta. Valitettavasti se edellyttää lentämistä, mutta verisuoni katkeaa päästä ellen pääse edes hetkeksi pois tästä lumihelvetistä.
Aloitan pakkaamisen hiihtolomareissua varten, sillä lähdemme jo puolesta välistä viikkoa. Muuten normaali viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan oikein mitään. Lapsi lähtee huomenna isänsä kanssa peleihin. Mä jään kotiin.
Oi, joskus onkin ihanaa olla ihan yksin kotona, omien ajatustensa kanssa rauhassa, kun on perhe jota voi kaivata ja odottaa takaisin! Peukku viikonlopulle ja omalle ajalle.
Olen töissä iltavuoroissa molempina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden reissuun, viikon loma paikassa jossa ei ole senttiäkään lunta. Valitettavasti se edellyttää lentämistä, mutta verisuoni katkeaa päästä ellen pääse edes hetkeksi pois tästä lumihelvetistä.
Hyvää ja ihanaa reissua! Olen myös paljon miettinyt lentämistä. Kyllä mielestäni suomalaisen pitäisi kerran vuodessa päästä pimeästä ja kylmästä lämpimään ilman syyllistymistä. Yritykset matkustavat koko ajan mitä kummallisimpiin gettogethereihin päiväksi juomaan ja taas takaisin, ja meitä yksittäisiä kuluttajia enemmän siitä lentämisestä syyllistetään. Murr.
Töissä. Maanantaina alkaa vapaaviikko. Se on mun viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
HIenoa! Olet arvokas! Suomi nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Työsi on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan oikein mitään. Lapsi lähtee huomenna isänsä kanssa peleihin. Mä jään kotiin.
Oi, joskus onkin ihanaa olla ihan yksin kotona, omien ajatustensa kanssa rauhassa, kun on perhe jota voi kaivata ja odottaa takaisin! Peukku viikonlopulle ja omalle ajalle.
Mulla on joka päivä omaa aikaa. Hyvin vähän on perheen yhteistä aikaa.
Töissä koko viikonloppu, eli normaalit arkirutiinit. Keskiviikkona vasta seuraavan kerran vapaapäivä.
Näköjään samaa kuin viime viikonloppuna, kökötän kotona toinen lapsi sairaalan tänä viikonloppuna vain eri lapsi.
Nautin kerrankin vapaasta viikonlopusta. Syön juon ja löhöän miehen kainalossa.
Tämä on harvinaista herkkua.
Ensin tintaan kännin ja seuraavana päivänä parantelen sitä seksillä ja ganjalla. Aivan huolella vedän itseni piippuun.
Käyn varmaan lauantaina ja sunnuntaina maastopyöräilemässä kun kelit lauhtui. Muuten olen kotosalla yksin. Normi sinkkumiehen vkl siis tulossa.
M36
Par yövuoroa kun alle raapaisee pikku torkuilla ihan työn lomassa niin jaksaa perään vetää kunnon lärvit ja nukkua sunnuntain.
Nam.
Luen kirjan ja kuuntelen musiikkia ja käyn lenkillä ja katson hömppää netflixistä. Mies on talvilomalla ja kun tulin kotiin, niin oli koko kämppä siivottu ja pesty lattiat, lakanat vaihdettu ja ruoka tehty valmiiksi. Lappu oli pöydällä, että lähdettiin lasten kanssa mökille ja tullaan tiistaina. Se miksi ei otettu sua mukaan on kun halusin, että saat nyt ladata akkuja ja rentoutua täysin yksin.
Ps. Soita jos on jotain asiaa ja jos ei ole, niin älä soita turhaan vaan nyt nautit. Kuten huomaat, niin koko kämppä on tip top ja safka on siinä hellalla ja ben & jerrys jädee pakkasessa.
Toi on oikeasti paras äijä.