Koska teillä kävi viimeksi vieraita?
Meillä viime viikonloppuna kävi tuttuja kahvittelemassa.
Kommentit (22)
Joulukuun puolivälissä, sitä ennen syyskuussa. Sukulaisia ei tee mieli nähdä ja kavereita/ystäviä on todella vähän ja heidän kanssaan tapaamisen järjestäminen on aina pitkä prosessi kun elävät kiireistä perhe-elämää.
Vierailija kirjoitti:
5.4.2018
Mitä silloin tapahtui?
Meillä vissiin päivittäin. On agalla niin yltäkylläinen ilme kun töistä tuun...
Jaa viimeksi vuonna 1968 taisi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5.4.2018
Mitä silloin tapahtui?
Kaveri kävi palauttamassa saksofonin suukappaleen lainasta.
Äiti kävi joskus marraskuussa. Joku ei-sukulainen on käynyt viimeksi puolitoista vuotta sitten kun kaveri tuli käymään.
Olen asunut tässä nykyisessä kämpässäni yksin nyt varmaan noin viisi vuotta. Jos ei lasketa sukulaisia on täällä käynyt vierailijoita noin 1/vuosi tahdilla. Yötä ei ole kukaan ollut ja vaikka kutsun ihmisiä tänne niin ketään ei kiinnosta tulla. Suurimman osan ajasta siis täällä on minä, sivupersoonani ja uskolliset, nuutuneet huonekasvini.
Joulukuussa käväisi ystävä yllättäin, sitä ennen veli kun vaihtoi autoon talvirenkaat.
En muista. En jaksa kutsua, enkä kyläillä.
Home alone viikosta toiseen.
En edes jaksa muistaa, oon todella huono kutsumaan.Ennen järjestelin notkuvia ruokapöytiä, sit vaan lopetin täysin.
Viime viikon perjantai-iltana tuli pari kaveria ja miehen veli istumaan iltaa ja lautapelejä pelaamaan. Tänään taas vuorostaan on tulossa mun veli kylään vähän samoissa merkeissä.
Viime viikonloppuna. Melkein joka viikonloppu kyläillään puolin ja toisin tuttavaperheiden kanssa.
Lasten kavereita käy muutaman kerran viikossa.
Tänään