Hipsteri vastaa hetken kysymyksiinne suoraan ja kaunistelematta
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi kategorisoitu ahtaisiin raameihin? Määritteleekö hipsteriys sinut yksilönä?
Älyllisesti ottaen olen ahtaissa raameissa, mutta en välitä siitä. Rakastan yhteisöllisyyttä ja se riittää. Hipsteriys määrittelee minua, se on selvä.
Onko mielestäsi luovaa saati älykästä omaksua jokin hienolta näyttävä ismi, ja antaa sen määritellä, millainen olet, miten pukeudut ja mitkä ovat arvosi?
Vierailija kirjoitti:
Asuisitko mieluummin rajoitetulla, autonomisella alueella muslimimamujen vai suomalaisten kanssa, jotka äänestävät persuja?
En usko tällaisiin kysymyksiin. Tulotasoni perusteella asun ja tulen asumaan alueella, jossa on saman tulo- ja kulttuuriluokan ihmisiä. Suoraan sanottuna olen niin kuplassa, että muu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksistä, ne oli tässä.
ap
Aika epähipsterimäistä.
Mutta se näistä kyssäreistä. Misogynistit vauhdissa, jätetään tähän.
ap
Tuo juntti-jankkaaminen vaan paljastaa sen että et ole oikeasti mikään Kalliohipsteri vaan esität sellaista.
Vierailija kirjoitti:
ap
Aika junttimaista sukupuolikontekstiin takertumista. Ei jatkoon. Epähipsteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi kategorisoitu ahtaisiin raameihin? Määritteleekö hipsteriys sinut yksilönä?
Älyllisesti ottaen olen ahtaissa raameissa, mutta en välitä siitä. Rakastan yhteisöllisyyttä ja se riittää. Hipsteriys määrittelee minua, se on selvä.
Onko mielestäsi luovaa saati älykästä omaksua jokin hienolta näyttävä ismi, ja antaa sen määritellä, millainen olet, miten pukeudut ja mitkä ovat arvosi?
Korjaan trendikäs ismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tärkeintä elämänarvoasi?
Ekologisuus, suvaitsevaisuus ja yhteisöllisyys.
Vastauksesi ovat kyllä kaikkea muuta kuin yhteisöllisiä ja suvaitsevaisia arvoja kunnioittavia. Ihme hippiäinen olet, jolla harhaiset luulot itsestään. Suvaitsevaisuutta et vastauksiesi perusteella ymmärrä ollenkaan. Mene itseesi ja ajattele uudestaan, jos pystyt. Nyt olet lähinnä hymähdyksen arvoinen arvoinesi, jos ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
ap
Et vain osaa etkä pysty. Opettele ihmisyyttä ja katso sitten onko tarvetta itsekorostukselle.
Kiitos kysymyksistä, ne oli tässä.
ap