Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla mennyt luotto päivähoitoon enkä tiedä miten voin siirtyä takaisin työelämään...

Vierailija
07.02.2019 |

Olen päiväkodissa itsekkin töissä (ja nyt siis hoitovapaalla) ja tiedän varsin hyvin millaista arki päiväkodissa on. En puhu edes isojen kaupunkien ongelmista, vaan pienen kaupungin "pienistä" ongelmista. Päivähoito täällä meillä päin on varmaan parempaa kuin monessa muussa paikassa, mutta silti se on mennyt niin hulluksi etten halua että lapseni joutuu päiväkotiin. Kaiken uuden vouhotuksen lisäksi päiväkodeissa on töissä liuta väsyneitä ihmisiä jotka eivät jaksa työtä tehdä. Väsyneinä työntekijät kohtelevat lapsia huonosti ja kylmästi. Minua ihan itkettää ajatella että oma pieni lapseni joutuisi sellaisessa paikassa joka arkipäivä olemaan. Valitettavasti en tunne alueeltamme ketään perhepäivähoitajaakaan. Tämänkin ammattikunnan riveistä löytyy niitä jotka vanhempien mentyä kohtelee lasta huonosti ja ovat kyllästyneitä työhönsä.

Minulla ei ole ketään tuttua kuka voisi lastani alkaa hoitamaan ja minulla loppuu kotihoito-oikeus kesällä. Tämä on ihan kauhea tilanne....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu.

Vierailija
2/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua...ainoa mahdollisuus voisi olla irtisanoutuminen ja työttömäksi jääminen tai jonkun au pairin/kotihoitajan hommaaminen...Toki aika arvokasta hoitoa sellainen varmasti olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea perhepäivähoitajaksi.

Vierailija
4/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella alkavaksi itse perhepäivähoitajaksi, niin saisit sekä hoitaa omaa lastasi että tehdä oman alasi työtä?

Vierailija
5/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ryhtyisi perhepäivähoitajaksi? :) Työkokemusta kuitenkin alalta ja saisit siten pitää lapsen kotona vaikka vielä silloin, kun on koulussa.

Vierailija
6/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kotona, kunnes nuorin lapsesi täyttää 18. Vilkaiset sitten eläkeotettasi ja mietit, miltä tulevaisuus näyttää.

Vierailija
7/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässä on jo muutkin ehdottaneet; ala yksityiseksi pph:ksi. Ains parempi jos löydät jonkun äititutun toiseksi; voitte lomittaa toisianne tai perustaa vaikka ryhmäpäiväkodinkin.

Vierailija
8/8 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päin ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan