Naisellani on ihan liian suuri vagina. Pökittää sitä sitten edestä tai takaa niin aina sama juttu eli ei tunnu missään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt samanlaiseen. Eihän minun vehkeeni ole samanlainen 20-senttinen kanki kuin kaikilla muilla netissä kirjoittelevilla miehillä, mutta yhden naisen emätin oli kyllä merkittävästi löysempi kuin niiden muutaman muun naiseni. Hän ei suoraan sanoen tuntunut sisältä juuri miltää. Vähän kuin olisi törkännyt vehkeensä höyrysaunan tuuletusputkesta sisään. Tilanteen pelasti se, että kyseinen nainen oli mahdottoman innokas ja sieti myös minun seksuaalisia kummallisuuksiani aika hyvin. Mutta kohtuuden nimissä pitää myöntää, että minulla oli vaikeuksia laueta häntä naidessani.
Kohtuuden nimissä? Siis tarkoitatko totuuden nimissä, totta puhuakseni?
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ole suora vastaus aloittajan aiheeseen, mutta kerron silti kun joku tässä ketjussa haukkui omaa penistään siksi että on pienempi eikä 20 senttinen. Myös naisilla vaihtelee emättimen suuaukon kyky venyä aivan kuten miesten vehkeen ympärys mitta. Mies ja nainen voivat oikeasti olla toisilleen anatomisesti yhteensopimattomat. Näin käy jos miehen peniksen ympärys mitta on keskikokoa suurempi, ja naisen emättimen suuaukon venyvyys hieman keskivertoa huonompi. Kyseessä on tilanne missä miehen tunkiessa väkisin liian suuren peniksen naisen sisälle, nainen huutaa kivusta ääneen. Kysymyksessä ei ole kenenkään vika, nämä kaksi eivät vain sovi toisilleen panemisehen. Niille joilla on pieni penis,kerron tämän, jos nainen kertoo hänellä olevan yhdyntäkipuja useimpien miesten kanssa, voi kyseessä olla juuri ja nimenomaan nainen jonka emättimen suuaukon venyvyys on huono ja joka tarvitsisi juuri miehen jolla on keskivertoa pienempi. Sinä voisit olla se mies jonka kanssa hän voisi nauttia seksistä ilman kipuja.
Hyvin sanottu. Itse kuulun näihin isokaluisiin ja vaimollani on tiukka ja vain vähän venyvä pillu. Ollaan oltu koko ajan vähän rajoilla. Asiassa hyvät ja huonot puolet, hyviä ihana puristus kalussa ja vaimolle levittävä paine, huonoa kestävyyden puute tai toisinpäin, eli välillä kestää kauemmin kuin limakalvot. Eli joutuu varomaan ja hankaus rasittaa limakalvoja ja harventaa seksikertoja, samoin pikaseksi on kutakuinkin bannassa. Synnytykset eivät ole muuttaneet tilannetta mitenkään, koska on rakenteellinen ominaisuus jos kudokset ei jousta hyvin. Hyvänä puolena sekin, etten ole koskaan pienempää pillua kaivannut. Mutta vakka kantensa valitsee.
Yllättävän monella naisella on ollut tosi löysä pilde. Halut katoaa kyllä samantien, jos sellaiseen törmää. Onneksi nykyisellä on erittäin tiukka <3
Ei varsinaisesti ole suora vastaus aloittajan aiheeseen, mutta kerron silti kun joku tässä ketjussa haukkui omaa penistään siksi että on pienempi eikä 20 senttinen. Myös naisilla vaihtelee emättimen suuaukon kyky venyä aivan kuten miesten vehkeen ympärys mitta. Mies ja nainen voivat oikeasti olla toisilleen anatomisesti yhteensopimattomat. Näin käy jos miehen peniksen ympärys mitta on keskikokoa suurempi, ja naisen emättimen suuaukon venyvyys hieman keskivertoa huonompi. Kyseessä on tilanne missä miehen tunkiessa väkisin liian suuren peniksen naisen sisälle, nainen huutaa kivusta ääneen. Kysymyksessä ei ole kenenkään vika, nämä kaksi eivät vain sovi toisilleen panemisehen. Niille joilla on pieni penis,kerron tämän, jos nainen kertoo hänellä olevan yhdyntäkipuja useimpien miesten kanssa, voi kyseessä olla juuri ja nimenomaan nainen jonka emättimen suuaukon venyvyys on huono ja joka tarvitsisi juuri miehen jolla on keskivertoa pienempi. Sinä voisit olla se mies jonka kanssa hän voisi nauttia seksistä ilman kipuja.