Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellani on ihan liian suuri vagina. Pökittää sitä sitten edestä tai takaa niin aina sama juttu eli ei tunnu missään.

Vierailija
07.02.2019 |

Alkaa jo harmittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla varmaan ohut nakki jalkojen välissä.

Vierailija
2/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi vaginassa ei ole mitään vikaa. Sinulla on niin surkean pieni ja ohut tynkä joka ei tosiaankaan tunnu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehen perusongelma. Liikaa rukkausta kovalla kädellä eikä pilde enää tunnu miltään. Ehkä Raamatun kirjottajat tiesivät että masturboinnin rajoittaminen olisi viisasta. Vaikka Raamattua noin muuten pidänkin lähinnä satukirjana.

Vierailija
4/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri SINULLE.

Vierailija
5/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisesi valitsit, turha rutista.

Vierailija
6/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hommata joku jatkopala pieneen penikseesi? Itse olen satoja naisia rakastellut, eikä yhdelläkään ole ollut liian väljä - usein päinvastoin.

Vierailija
7/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoa hieman suuremman kalun omaavana en vielä ole löysään tavaraan törmännyt vaikka useita lapsia synnyttäneitäkin on ollut kierrossa. Oman pääsi sisältä etsisin vikaa.

Vierailija
8/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kakkoseen. Tiedä vaikka naisesikin ihastuisi siihen ykköstä enemmän.

Vierailija
9/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että naisella tuntuu hyvälle.

Vierailija
10/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sanoi, ettei isovittuisia naisia olekaan, vaan se on pienikyrpäisten (PC penismiesten) propagandaa.

Vierailija
11/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä tyttöystävälläni oli iso ja vielä limoitteli oudosti. Seksin jälkeen kullin päälle jäi outo mähnäkerros joka hilseili pois. Silloin tuli ajateltua, että onpas yliarvostettua hommaa tämä seksi.

Vierailija
12/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä tyttöystävälläni oli iso ja vielä limoitteli oudosti. Seksin jälkeen kullin päälle jäi outo mähnäkerros joka hilseili pois. Silloin tuli ajateltua, että onpas yliarvostettua hommaa tämä seksi.

Eli se eka oli ainoa nainen jonka olet koskaan saanut märäksi? Muita olet sitten tuuppinut kuivahkoon ja siten kitka lisännyt tuntumaa?

Vierailija
13/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että hulihuli ja jatkat pökkimistä haluamissasi asennoissa

Vierailija
14/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni, mut olen tykänny pillusta. Se on eriasia, että tykkääkö naiset, ei varmaan. No en enää nykyään kyllä seksiä harrasta, joten eipä sillä väliä.

Vierailija
15/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu!

Vierailija
16/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se eka oli ainoa nainen jonka olet koskaan saanut märäksi? Muita olet sitten tuuppinut kuivahkoon ja siten kitka lisännyt tuntumaa?

Mainitsin sen siksi, että se oli niin poikkeava. Toki täytyy jättää mahdollisuus tällekin sinunkin tulkinnalle, mutta muiden kanssa on kyllä ollut liukasta ja napakkaa, mutta ei sitä ihmeen talia. Onko kukaan muu mies huomannut tätä kullin päältä pois hilseilevää pillulimaa? Tosian oli petttmys nuorelle kundille, että tätäkö tämä onkin. Ihmeellinen limakirnu.

Vierailija
17/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuun tappi tai dildo niin tuntuu tiukemmalta. Tai sitte dildo pimpsaan ja kulli pyllyyn. Itse ehdottelisin puolisolle fistausta, jos pimpsa olisi löysä, siitä saattaisitte saada molemmat kovat kiksit. Kullia voisi sovitella käden kaveriksi pimpsaan tai sitte samanaikaisesti naapurireikään, niin sekin saa nannaa.

M40

Vierailija
18/24 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samanlaiseen. Eihän minun vehkeeni ole samanlainen 20-senttinen kanki kuin kaikilla muilla netissä kirjoittelevilla miehillä, mutta yhden naisen emätin oli kyllä merkittävästi löysempi kuin niiden muutaman muun naiseni. Hän ei suoraan sanoen tuntunut sisältä juuri miltää. Vähän kuin olisi törkännyt vehkeensä höyrysaunan tuuletusputkesta sisään. Tilanteen pelasti se, että kyseinen nainen oli mahdottoman innokas ja sieti myös minun seksuaalisia kummallisuuksiani aika hyvin. Mutta kohtuuden nimissä pitää myöntää, että minulla oli vaikeuksia laueta häntä naidessani.

Vierailija
19/24 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena tyttönä yhdenillan jutun, miehellä oli niin pieni pili etten oikeesti tiennyt että se on sisällä, nytkytyksestä tajusin että jotain siinä ähertää.sääliksi kävi, kurjaa kun tommoselle nysälle ei voi mitään tehdä, naisen emätintä sentään voi kiristää jos oikeasti löysyys vaivaa, tietysti jos mies on kokoa nolla niin ei siinä auta mitkään kiristykset.

Vierailija
20/24 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität laittaa 4mm pulttia 12mm mutteriin, niin onko se mutteri liian suuri ... vai se pultti liian pieni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme