Epäilen naapurini piilottelevan asunnossaan laitonta?
Kommentit (21)
Niin. Mitä Kristalliyön jälkeen monet saksalaiset tekivät, kun valtiovalta päätti että osa ihmisistä on laittomia ja ne kuuluu ilmiantaa? Itse en moisia ilmiantajia arvosta, mutta meitä on toki moneen junaan. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen laitonta?
Sellaista jolla ei ole oikeutta oleskella maassa eli on maassa laittomasti. Touhu on siinä määrin epäilyttävää, En kerro tarkemmin.
Mihin epäilyksesi perustuvat? Ilman lisätietoa sinulle on hankalaa antaa neuvoja.
Ilmota ehdottomasti. Se on mitä isänmaallisin teko.
Ei kannata ellet halua olla ilmiantaja jollaisia minä en ainakaan arvosta.
Ilmoittaminen on velvollisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen laitonta?
Sellaista jolla ei ole oikeutta oleskella maassa eli on maassa laittomasti. Touhu on siinä määrin epäilyttävää, En kerro tarkemmin.
Jos sillä on laillinen vieras kyläilemässä. Miksi sä seuraat naapurin touhuja?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä Kristalliyön jälkeen monet saksalaiset tekivät, kun valtiovalta päätti että osa ihmisistä on laittomia ja ne kuuluu ilmiantaa? Itse en moisia ilmiantajia arvosta, mutta meitä on toki moneen junaan. Kirjaimellisesti.
Vertaat nyt Suomen viranomaisia ja oikeuslaitosta natzeihin. Kirjaimellisesti.
Onneksi SUPO on saanut jo tiedon tästä sinun viestäsi joten erikseen ei sinun tarvitse ilmoittaa.
Ilmoita ja muista levittää tietoa naapurisi epäisänmaallisuudesta koko kylälle.
Ilmiantohan kannattaaina tehdä,jos siitä saa ilmiantopalkkion.
Minustakin varmaan ajatellaan, että piilottelen jotain kun pidän visusti kaihtimet ja verhot kiinni. Olen vain paranoidi ja ahdistaa jos tuntuu että joku kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen laitonta?
Jos sillä on laillinen vieras kyläilemässä. Miksi sä seuraat naapurin touhuja?
En seuraa vaan kuukausien kuluessa sen vaan huomaa seuraamattakin.
Poliisi neuvoo: laittomasti maassa olevista henkilöistä voi ilmoittaa poliisille
https://www.suomenuutiset.fi/poliisi-neuvoo-laittomasti-maassa-olevista…
Otsikko ilman kysymysmerkkiä siis.