Miksi niin monella naisella on tatuoituna erektiossa oleva penis?
Kommentit (26)
Mihin????? Onko se jossain piilossa??? :o
Yksi hyvinkääläinen kuulemma tekee aina sellaisen naisille, jotka sammuvat hänen asuntoonsa.
Itselläni on ja monilla frendeillä. Hauska läppä ja onhan se aika sexy :)
Varmaan tosi monella naisella löytyy. Missähän hiiriporukoissa pyörin kun kenelläkään meistä ei ole penistatskaa.
Taitaa olla ap:n märkä uni. Vai tunnustaako joku av mamma hankkineensa?
Niinpä ja miksi miehillä on märkivä kirkkovenetatska otsassa? Omituista.
Koska naiset tykkäävät isoista peniksistä ja siemennesteestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
No sitähän se anaaliseksi teettää kun alkaa löpningaret ja holepoppediilit reistaamaan.
Havaintosi taitaa kuvastaa osuvasti sosiaalista ympäristöäsi.
Entäs sitten vanhempana, kun iho alkaa roikkua? Ei olekkaan enää niin uljas sellainen tatuointi!
Kuulemma naiset joilla tuo tatuointi on saavat orgasmin hivelemällä tuota tatuointia kun syövät samaan aikaan suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten vanhempana, kun iho alkaa roikkua? Ei olekkaan enää niin uljas sellainen tatuointi!
Ehkä ei uljas, mutta realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.
Ap
Otatko ahteriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Ap
Otatko ahteriin?
Ja ahterista suklaanruskeana suihin?
Ettei vaan haju lemahda hampaankoloon juuttuneesta kikkareesta.
Ja Keke Roseberg on syntynyt Suomen Itsenäisyyspäivänä Ruotissa. Täh?
Kai se on sellaista näyttämisen halua. Myös jotkut voivat ottaa ihan kiihoittuakseen.
mistä sä ap tämmöistä olet keksinyt että naiset ottaa paljon kyrvänkuvatatskoja? monesko päivä putkeen yli 2 promillee päällä?
Parempi tatuointi olisi sellainen lepotilassa oleva katkarapu.
Voihan ne tatskat olla jotain tunnusjuttuja. Mistä näistä tietää.
No enpä ole nähnyt ensimmäistäkään...