raskaus ja suhde
Aika sekavat fiilikset. Miehen kanssa ollaan hänen alkon käytön takia eroamispisteessä jos ei nyt hae itselleen apua. Meillä on 5-vuotias lapsi. Nyt sitten tämän stressaavan tilanteen lisäksi olen raskaana (ihan alussa). Keskeytyksiä olen aiemmin tehnyt ennen esikoista ja esikoisen ollessa vauva. Nyt ikää 30 ja tiedän että joko nyt tai sitten ei varmaan enään koskaan.. Toinen lapsi ei ole ollut suunnitteilla. Itse olen kyllä pitämisen kannalla, kauhistuttaa vaan että miten stressaavaa tästä nyt sitte tulee, joko mies muuttaa pois tai raitistuu/hakee itselleen apua. Kummatkin prosessit tulevat olemaan rankkoja, yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. Olen niin puulla päähän lyöty tämän asian kanssa. Rankkaa tässä on jo pidempään ollut ja pinna kireällä tuon miehen takia.. Esikoisen olen jo muutenkin aika itsenäisesti kasvattanut vaikka mies mukana kuviossa onkin ollut, eli sinäänsä yh elämä ei ole niin iso isku, varmaan jos mies muuttaisi pois elämä vain helpottuisi kun ylimääräinen huoli ja stressi poistuisi.